WoleProstoHeader

3 kwi 2012

Lakierowo - Make it golden

Lakier, który chodził za mną już długo, ale ciągle jakoś o nim zapominałam. Podczas ostatnich polowań na wyprzedażach Essence sobie o nim przypomniałam i w końcu wylądował w koszyku. Prawdę mówiąc lakierów Essence nie lubię, mimo, że na moich paznokciach większość lakierów trzyma się jak przyspawana, tak te akurat mają jakąś niesłychaną zdolność do ekspresowego odpryskiwania, że o gęstnieniu na gluta po kilku użyciach nawet nie wspomnę. Jednak to złotko tak pięknie migotało na sklepowej półce, że aż żal by było nie wypróbować.
Make it golden zdecydowanie nie nadaje się do samodzielnego malowania, za to świetnie wygląda jako ozdobny top coat na innym lakierze. Ja połączyłam go z szarością (Virtual, Street Fashion, nr 99) i efektem jestem oczarowana. Manicure prezentuje się ciekawie, elegancko. Złote drobinki pięknie odbijają światło, dodatkowo, również w świetle, można zauważyć taki delikatny złoty pyłek.

O trwałości się nie wypowiem, bo mani robiłam wczoraj, a dziś zamierzam go potraktować Gel lookiem z Essence.

Zdjęcia w różnym oświetleniu, dzięki temu widać jaki efekt daje w konkretnych warunkach.




Od wczoraj już 4 osoby zdążyły się mnie zapytać co to lakier, w związku z czym wnioskuję, że nie tylko mnie się podoba ;)

Oddalam się na zasłużony odpoczynek, na uczelni zaczęły mi się ferie wiosenne, więc przez ponad tydzień będę się lenić i nadrabiać blogowe zaległości :D Niczego nie obiecuję, bo jak znam życie to nic z tego nie wyjdzie, ale kilka pomysłów na posty mam :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

40 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt :) Świetne połączenie z szarością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to połączenie widziałam już chyba na którymś z blogu, ale jeśli dobrze pamiętam - z topem matującym :)

      Usuń
  2. świetne połączenie :) ja od dłuższego czasu czaje sie na ten lakier ale zawsze jest coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh miałam tak samo, ale w koncu sie skusilam i nie zaluje ;)

      Usuń
  3. Świetne połączenie. To złotko wygląda teraz tak świeżo- a większość łączyła je z czerwienią lub czernią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o czerni myslalam, ale czerwien mi nie przeszla przez mysl :p

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wygląda na pazurkach ;d pięknie się błyszczy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) ale najbardziej daje czadu w sloncu :))

      Usuń
  5. ale cudenko :3 u mnie niestety go nie ma, a niesamowicie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :) ale Essence jest już prawie wszędzie więc uszy do góry :D

      Usuń
  6. Podoba mi się efekt :D Ostatnio mam "fazę" na złote akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie złota nigdy niet, mam jeden lakier, ale rzadko używam, a tutaj taki złoty akcencik i jest super :)

      Usuń
  7. mam ten lakier już dość długo w swoim zbiorze i jeszcze go nie użyłam - szukam idealnego lakieru pod niego ;) może zainspiruję się Twoim mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szarości go jeszcze nie używałam, będę musiała wypróbować, bo fantastycznie to wygląda :) Ja uwielbiam nakładać make it golden na czarno-złoty lakier z limitki VL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerń będzie następna w kolejce :) na początek chciałam coś delikatnego ;)

      Usuń
  9. Podobnym lakierem dzisiaj zdobiłam paznokcie :D świetnie wygląda takie połącznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. extra :D lubię taki manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jezuss... jakie genialny efekt! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo delikatny i w mym guście bo ja złotka lubię i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem :D tak przypuszczałam, że Ci się spodoba :D

      Usuń
  13. Oj zdecydowanie za duże te kropy:) Wolę coś bardziej eleganckiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee tam :) co kto lubi, moim zdaniem taki mani jest bardzo elegancki :)

      Usuń
  14. Super wygląda ten lakier! :) Nie przepadam zbytnio za złotem, ale w połączeniu z tą szarością bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyglądałam mu się kilka razy, ale jakoś mnie nie przekonał ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie!! az mam ochote na ten top ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i oczywiście bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super efekt, nie sądziłam że złoty będzie tak łądnie prezentował się z szarością na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ladny blog i lakier

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...