WoleProstoHeader

9 kwi 2012

Lakierowo - JOKO Spicy orange

Ostatni już lakier z trzech posiadanych przeze mnie kolorów z serii Kolory Maroka. Tym razem przyjrzymy się żywej, soczystej pomarańczy czyli odcieniowi Spicy orange.
Krycie rewelacja, jedna grubsza warstwa w zupełności wystarczyłaby do pełnego krycia, ja na paznokciach mam standardowo dwie cienkie. Bardzo przyjemnie się go aplikuje, po raz kolejny muszę pochwalić pędzelki w lakierach JOKO :) Wykończenie jest kremowe.
Kolor naprawdę daje po oczach, nie jest to typowa pomarańcza, prędzej bardzo dojrzała, neonowa marchewka. Zdjęcia dość dobrze oddają kolor, aczkolwiek na żywo odcień jest sporo żywszy.
Nie jest to do końca mój kolor, dwa poprzednie (Indigo i Arabian Princess) bardziej przypadły mi do gustu, gdyby był minimalnie jaśniejszy to na mnie wyglądałby pewnie sporo lepiej. Mimo to i tak nie jest źle, powędruje do szuflady i poczeka aż moja skóra nabierze nieco koloru.




Pozdrawiam,
Panna Joanna

30 komentarzy:

  1. szkoda, że tak bardzo wpada w czerwień :)
    muszę zdobyć w końcu jakiegoś swojego pomarańczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach tej czerwieni az tak nie widav, choc taki czysto pomaranczowy to on tea nie jest ;)

      Usuń
  2. Ostatnio strasznie mi się podobają takie kolory na paznokciach. To może teraz jakiś makijaż w podobnych kolorach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moze :) ostatnio nawet odkurzylam rozne pomarnczowe i tym podobne cienie :))

      Usuń
  3. Świetny jest! ;))Właśnie mam podobnego Sensique i lubię ten odcień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie kolory sa super, cudnie wygladaja przy cieplejszym typie urody i nieco ciemniejszej niz moja karnacji ;)

      Usuń
  4. A mnie się bardzo ten odcień podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez sie podoba, ale przy mojej bladej cerze poki co wyglada kiepsko :/

      Usuń
  5. taka pomarańczoczerwień :) no nawet :) nie do konca mój typ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak z trwałością lakierów Joko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moich paznokciach trzymaja sie bardzo dobrze, 5 dni spokojnie i bez wiekszych uszczerbkow :) ale ja lakiery zawsze nakladam na warstwe odzywki 8w1 z Eveline wiec to tez ma pewnie wplyw :)

      Usuń
  7. Jakoś nie podoba mi się ten odcień. Poza tym Joko ma kiepskie lakiery - przynajmniej wg mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja a kolei lakiery joko uwielbiam, sa jednymi z moich ulubionych ;) rewelacyjnie mi sie je aplikuje, maja swietna trwalosc i piekne kolory :)) ale jak wiadomo - duzo zalezy od paznokci

      Usuń
  8. a jak trwalosc tych lakierow? czy maja moze jakies ladne kolory bardziej koralowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trwalosc u mnie swietna - ok 5 dni :) joko ma piekna, koralowa czerwien, nie pamietam numerka ale mozesz zobaczyc sobie w zakladce Lakiery :)

      Usuń
  9. Masz śliczny kształt pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekuje, dzisiaj je akurat opilowałam do takiego kształu :)

      Usuń
  10. Ja jestem zachwycona tam lakierem i bardzo dobrze się w nim czuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieje ze na mnie bedzie rownie fajnie wygladać jak już się opalę :)

      Usuń
  11. szkoda, że odbarwiają płytkę paznokcia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ten temat się niestety nie wypowiem bo pod każdy jeden lakier używam lakieru podkładowego więc problem zabarwionej płytki jest mi obcy

      Usuń
  12. Podoba mi się, chyba dlatego że zaczyna wpadać w czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, a pewnie wiele osób właśnie z tegm względu by go ominęło na sklepowej półce :)

      Usuń
  13. Otagowałam Cię! :)

    http://viollet-na-obcasach.blogspot.com/2012/04/jak-na-spowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
  14. bardziej pomidorowy niż pomarańczowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaa i znowu odcień pomarańczy! Super :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...