WoleProstoHeader

5 kwi 2012

Lakierowo - JOKO Indigo

Zgodnie z Waszym wyraźnym życzeniem, dzisiaj prezentuję pierwszy z trójki lakierów JOKO - kolor Indigo. Lakier pochodzi z serii Kolory Maroka - nie znalazłam w tej kolekcji ani jednego lakieru, który by mi się nie podobał, jest naprawdę ciekawa :)
Do testów otrzymałam Indigo, Spicy Orange i Arabian princess. Wczoraj dostałam małego oczopląsu i nie wiedziałam za który lakier złapać w pierwszej kolejności, ale poszłam za Waszymi sugestiami i wybrałam mocny, kobaltowy odcień. Dzisiaj machnęłam swatche i zaraz Wam pokażę jaki jest piękny.
Malowało się nim bezproblemowo - dwie, cienkie warstwy wystarczyły do pełnego krycia. Na zdjęciach co prawda widoczne są końcówki, ale patrzę na paznokcie i na żywo kompletnie tego nie widać. Lakier dość szybko wysechł, po kilkunastu minutach już mogłam swobodnie operować palcami.
Wykończenie określiłabym jako żelkowe - może stąd na zdjęciach te prześwitujące końcówki? Ja takie wykończenie uwielbiam, paznokcie się niesamowicie błyszczą, co zresztą też widać na zdjęciach (a nie użyłam żadnego topa). Już lubię ten lakier, mam w kolekcji sporo niebieskości, ale takiego konkreta jeszcze nie :))
O trwałości się nie wypowiem, podsumuję całą serię Kolory Maroka jak już pokażę Wam swatche wszystkich trzech lakierów. Jednak lakiery z Find Your Color trzymają się na moich paznokciach świetnie, przeważnie spokojnie 5 dni, czasem jak by się uprzeć nawet do tygodnia, tak więc przypuszczam, że w przypadku tej serii będzie podobnie.




Pozdrawiam,
Panna Joanna

41 komentarzy:

  1. ładny kolor, podobny do mojego ulubieńca z Essence
    a właśnie szukałam dla niego 'zamiennika' :))
    czekam na kolejne prezentacje :)
    lubię 'nasze' lakiery :) zarówno Joko jak i Wibo itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy :) ja nie moge doczekać się tej oliwki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieskości na paznokciach to nie moja bajka... Za to chętnie założyłabym np. spodnie w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolor, aż mi się oczy zaświeciły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny jednak jak dla mnie trochę za ciemny. Czekam na kolejne recenzje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, mam dwa lakiery z tej serii, z poprzedniej też kilka. Jestem zakochana w lakierach joko :D Zapraszam: http://memoriesoflemontrees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tez go mam jest cuuudny:d pomaluje nim paznokcie na swieta - to juz pewne:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, atramentowy kolor, jak spod pióra Parker!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor! ;)) Ale w ogóle właśnie cała seria Maroko bardzo, bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo co za kolor, taki intensywny :)

    P.S. zostałaś otagowana
    http://crazy-about-beauty.blogspot.com/2012/04/tag-jestes-piekna.html

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny kolor, takiego jeszcze nie mam i chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kolor jest bossski! Chetnie go kupie, ale najpierw musze wykonczyc moje lakiery. Mam zakas kupowania nowych okazikow, bo zbankrutuje :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybka jesteś! Rzeczywiście bardzo ładny :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny, baarzo energetyczny :)) nabrałam ochoty na pomalowanie paznokci na podobny kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy kolor! ;D jest piekny:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojjjj cudowny! Uwielbiam takie intensywne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspanialy kolor...! musze sobie taki sprawic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam uraz do lakierów Joko. Miałam chyba z 2 i były koszmarne.

    OdpowiedzUsuń
  20. łoo ale megasny odcien :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, przypomina mi wycofany Cool and the Gang z Essence.
    Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie kazałaś nam długo czekać, piękny!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...