WoleProstoHeader

6 kwi 2012

Lakierowo - JOKO Arabian Princess

Nie mogłam się powstrzymać i dzisiaj zmyłam cudne Indigo, aby pomalować paznokcie lakierem Arabian Princess. Kolor tego lakieru jest trudny do określenia, w buteleczce wyglądał bardzo ciekawie.
Na paznokciach prezentuje się po prostu genialnie, jestem oczarowana tym kolorem, który ogólnie rzecz ujmując jest...dziwny. Ni to brąz, ni to zieleń, oliwka też tak nie do końca, przez myśl przemknął mi mosiądz, ale to też nie jest najtrafniejsze określenie. Zdjęcia dość dobrze oddają kolor, w świetle dziennym wygląda trochę inaczej niż w sztucznym, stąd też dla porównania zdjęcie z lampą.
Malowanie bezproblemowe - mogłabym w zasadzie skopiować cały swój przedwczorajszy opis lakieru Indigo z tej samej serii. Dwie warstwy, szybkie wysychanie, lakier mimo, że ma specyficzne wykończenie (tutaj mnie zabijcie, ale aż tak się nie znam - nie jest to typowa perła, może frost czy coś?) nie smuży, trzeba się dobrze przyjrzeć żeby na paznokciach dostrzec ślady po pędzelku. Apropo pędzelka jeszcze jedno słowo - uwielbiam. Pędzelki w lakierach JOKO to absolutny hit, szerokie, dobrze wyprofilowane, wygodne, jedno pociągnięcie i voila!

O trwałości opowiem, jak będę podsumowywać całą serię, teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć.
Swoją drogą - nazwa tego lakieru jest niesamowicie trafna, coś w sobie ma z arabskiej księżniczki :)




Pozdrawiam,
Panna Joanna

42 komentarze:

  1. Oj, jednak nie mój kolor ... Sam w sobie bardzo ładny, ale ja źle wyglądam w takich odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo omgłabym napisać :D

      ale u Ciebie Joasiu bardzo ładnie :) na pewno ciekawy odcień

      Usuń
    2. ja też myślałam, że to nie będzie kolor dla mnie, ale czuję się w nim znakomicie :)

      Usuń
  2. śliczny kolor, jednakże ten z poprzedniego posta o lakierach joko bardziej mnie urzekł :))
    http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Może stare złoto? :>

    Jakoś nie przypadł mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stare złoto to też nie jest ;) raczej taki miks tych wszystkich kolorów :P

      Usuń
  4. I jest lakier na który czekałam !! :D super kolor, faktycznie ciężki do określenia :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam coś podobnego z rimmela, niezbyt dobrze się w nim czuję, ale ten bardzo pasuje do twoich dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś średnio mi się podoba :|

    OdpowiedzUsuń
  7. Oliwkowy ze złotymi drobinkami. Całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się podoba:) Na mnie też czeka na wypróbowanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam właśnie, że na pewno w Twoim typie :)

      Usuń
  9. Bardziej podobał mi się ten poprzedni, niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy, może nie na tą porę roku, ale na jesień i zimę widziałabym go jak najbardziej na pazurkach :)
    Może to jest takie bardzo brudne złoto? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bardzo bardzo :)
      na jesień będzie idealny, ale jak dla mnie to dość fajna odmiana po tych wszędobylskich pastelach ;)

      Usuń
  11. Wole zdecydowanie ten niebieski lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny kolor ale faktycznie bardziej na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie na moich paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie w moim typie zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. a w moim typie jak najbardziej :) !! uwielbiam takie kolory, polaczenie zieleni z brazem albo bezem to zdecydowanie moj typ.
    wyglada slicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja własnie takich kolorów zawsze unikałam, średnio mi się podobały, ale ten tutaj podbił moje serce :)

      Usuń
  16. jak dla mnie to wykończenie foil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dobrze wiedzieć :) ja się na tym nie znam aż tak, moja wiedza się kończy na krem/mat/perła/brokat/żelek

      Usuń
  17. Bardzo podobna do mojego koloru shellac jaki obecnie mam na paznokciach. Zdjęcia tu: http://77gerda.blogspot.com/2012/04/lakier-oliwkowo-zotyalbo-na-odwrot-moze.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny odcień, ale przy moich trupio-bladych rękach, paznokcie wyglądałyby jak w stanie rozkładu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam trupio blade ręce!:P i wygląda spoko ;)

      Usuń
  19. Mam podobny z P2 i też mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. o nie, nie! zupełnie nie mój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  21. to rzeczywiście arabska księżniczka, wspaniały metalik, musze go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny kolor ja niedawno kupiłam sobie taki podobny ale kolor wyszedł paskudny :( od razu do kosza ..

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny ale nie dla mnie kolor ale szczerze podoba mi sie na twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...