WoleProstoHeader

26 kwi 2012

Golden Rose Box

Tak, tak, do mnie też trafiło takie pudełko :) Pewnie już wszystko wiecie, niemniej jednak jakby ktoś był ciekaw - jakiś czas temu firma Golden Rose ogłosiła na swoim fanpage'u na facebooku akcję "Zostań testerką Golden Rose". Jako, że firmę znam i lubię, postanowiłam się zgłosić. Zdążyłam o tym zgłoszeniu już niemal zapomnieć, a nagle okazało się, że wśród wybranych 30 blogerek i youtubowiczek znajduję się również ja.

Bardzo spodobało mi się podejście firmy, która zamiast wpakować do pudełka losowo wybrane kosmetyki, albo, nie daj boże, takie same zestawy dla wszystkich uczestniczek, postanowiła na różnorodność oraz indywidualne dobranie produktów do testów na podstawie ankiety, którą dostałyśmy do wypełnienia po ogłoszeniu wyników.


Co znalazłam w swoim pudełku? Same zobaczcie :)









Zabieram się za testy. Jest coś, o czym chciałybyście przeczytać w pierwszej kolejności?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

27 komentarzy:

  1. gratuluje i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wiem o czym będę poczytywać na blogach w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dobre. Ale faktycznie chyba masz rację. Ja dopiero się oswajam z Golden Rose.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że się nie zanudzicie :D
      ja sama mam nadzieję, że te recenzje wszystkie nie zleją się w czasie czy coś, bo jak sobie przypomnę jak było z GlossyBoxem np. to strach się bać :D

      Usuń
    3. jak będzie dużo recenzji to będzie wiarygodnie:-)

      Usuń
  3. Hej!
    Moje gratulacje i super rzeczy w pudeleczku.
    najchetniej chyba przeczytalabym o tym spreju i maskarze :) i rozu!

    pozdrawiam!

    ps. a firme golden rose chwali sie indywidualne podejscie do testerek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko się pojawi, powoli :) o różu mogę na razie napisać, że ma nieziemską pigmentację ;))

      Usuń
  4. Ja bym chętnie poczytała o tym osuszaczu do lakieru :) ciekawe czy skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czy nie wysusza skórek? :)

      Usuń
    2. Na opakowaniu jest napisane, że "pielęgnuje skórki wokół paznokci" więc zobaczymy ;)

      Usuń
  5. Tak, najpierw chcemy zobaczyć tusz ;) i wysuszać do lakieru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się go trochę ponosić i porobić jakieś fotki przed i po :)

      Usuń
  6. ;) fajne paczuszki dostałyście, wielki plus dla firmy za 'ankietę' ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaczynam powoli żałować, że się nie zgłosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swego czasu lubiłam Golden Rose :) fajnie, ze wychodzą jakoś bardziej do klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kilka rzeczy jest podobnych, ale to nie to samo - plus dla firmy :)
    wąchałaś już błyszczyk? ;> bardzo spodobał mi się zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania :) Ja też już zaczynam testy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemnych testów życzę :) najpierw chciałabym poczytać o magnetycznym lakierze albo o maskarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam dokładnie ten sam lakier już od jakiegoś czasu :) bardzo ładnie wyglada - niezła paczka w porównaniu do Atqi

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten tusz i róż (chyba ten sam odcień). Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podejście firmy bardzo profesjonalne:) Gratuluję.

    Ps. Zapraszam na TAG:
    http://panna-kokosowa.blogspot.com/2012/04/tag-5-moich-urodowych-obsesji.html

    OdpowiedzUsuń
  15. wow:) gratuluję paczki, ja najbardziej czekam na róż i mascarę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem pokaźny ten zestaw, czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najchętniej zobaczyłabym lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czadowy zestaw!Bomba! Kochana masz piękne fotki na blogu zazdroszczę ajaj:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...