WoleProstoHeader

11 kwi 2012

The Body Shop z okazji Dnia Ziemi - Wood Positive

Otrzymałam małego newsa od firmy The Body Shop i przekazuję go Wam - być może któraś z Was zechce skorzystać :)


JUŻ CZAS STAĆ SIĘ BARDZIEJ ŻYCZLIWYM WOBEC DRZEW
bądźmy
WOOD POSITIVE   

Dzień Ziemi, 22 kwietnia, 2012 r.

The Body Shop jest dumny promując akcję WOOD POSITIVE. Ta nowa inicjatywa ma na celu sadzenie i ochronę większej ilości drzew niż firma wykorzystuje w swojej działalności. To nasz wkład w zwiększenie światowych zasobów naturalnych.
WOOD POSITIVE rozpoczyna się 22 kwietnia, w Dzień Ziemi i jest naszym zobowiązaniem do ochrony różnorodności biologicznej na całym świecie. Projekt, prowadzony z partnerem The World Land Trust, przyczynił się już do wzrostu światowych zasobów, poprzez ochronę i zasadzenie ponad 55 tys. drzew w Andach Ekwadorskich, a także w poważnie zagrożonych Lasach Deszczowych.
Przed posadzeniem, rodzime gatunki drzew zostały  wyselekcjonowane pod względem ich pozytywnego wpływu na lokalną różnorodność biologiczną, co ma zapewnić przywrócenie do pierwotnej formy siedliska zagrożone zniszczeniem. Są one jednocześnie chronione przed wycinką, w celu zachowania ich w naturalnym kształcie dla przyszłych pokoleń.  
Firma The Body Shop niezmiennie stara się minimalizować zużycie opakowań swoich produktów i obecnie zużywa rocznie około 6,000 ton papieru i pulpy drzewnej do produkcji opakowań. Papier i pulpa pochodzą z recyclingu, lub ze źródeł związanych z międzynarodową organizacją non – profit FSC (Forest Stewardship Council), która promuje odpowiedzialne gospodarowanie zasobami leśnymi świata. Daje to gwarancję, że proces produkcji opakowań miał niewielki wpływ na zanieczyszczenie środowiska.
W ramach inicjatywy WOOD POSITIVE, The Body Shop podtrzymuje swoje zobowiązanie do wykorzystywania materiałów do produkcji opakowań jedynie ze sprawdzonych źródeł organizacji FSC, a także do redukowania opakowań jeżeli jest to tylko możliwe.
Już w tym roku nasi klienci będą wiedzieli, które produkty The Body Shop zostały objęte inicjatywą WOOD POSITIVE, dzięki logo, które pojawi się na opakowaniach.
DZIEŃ ZIEMI W THE BODY SHOP
PRZYŁĄCZ SIĘ DO AKCJI WOOD POSITIVE I POKAŻ SWOJĄ ŻYCZLIWOŚĆ WOBEC DRZEW
Przez cały miesiąc, od 13.04 do 11.05 2012 r., możesz przynieść do sklepu The Body Shop puste opakowanie dowolnego kosmetyku, dowolnej marki, a my odwdzięczymy się rabatem 22% na zakupione w tym dniu produkty.
Zebrane opakowania będą przekazane do recyklingu, dzięki czemu ocalimy więcej drzew.

Adresy sklepów The Body Shop:
Bydgoszcz, C.H. Focus Mall; Gdańsk, Galeria Bałtycka;  Gdynia, C.H. Klif;  Katowice, C.H. Silesia City Center; Kraków, Galeria Kazimierz; Łódź, Manufaktura; Szczecin, C.H. Galaxy; Warszawa, Galeria Mokotów, C.H. Sadyba Best Mall, C.H Złote Tarasy, C.H. Arkadia,  C.H. Blue City, C.H Targówek, C.H. Wola Park, C.H Janki Mall, C.H Promenada; Wrocław, C.H. Magnolia Park, Pasaż Grunwaldzki.

Informacje pochodzą z informacji prasowej The Body Shop.

Jakieś chętne?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

25 komentarzy:

  1. Nie kuś bo ostatnio już zbankrutowałam w Sephorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SexiChic - ja tak samo, a teraz będzie ciężko przejść obok ;)
      :D

      Usuń
  2. super pomysł, fajny rabat dla nas, a coś dobrego w zamyśle :)
    szkoda, zę nie mam dostępu do TBS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja niestety dostępu też nie mam i żałuję ;)

      Usuń
  3. Całkiem niezła oferta ale kompletnie nie mam pomysłu co mogłabym tam kupić... Jedyną rzeczą z jakiej jestem naprawdę zadowolona z TBS jest drewniany grzebień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy rabacie 22% już jest jakieś pole manewru :) może jakiś szampon albo balsam?:)

      Usuń
    2. Myślałam nad tym szamponem lub odzywką bananową ale to byłyby chyba zakupy na siłę, jak w przypadku promocji Sephory... Możesz coś polecić sprawdzonego?

      Usuń
    3. hmmm...ja uwielbiam tą czekoladową serię, zwłaszcza peeling, aczkolwiek nie wiem czy nadal jest dostępna :) odżywkę bananową miałam i używałam jej z czystą przyjemnością :)

      Usuń
    4. Pójdę, powącham, zobaczę :) Jak Ci idzie shredowanie? :D

      Usuń
    5. a pytasz idealnie w porę bo właśnie się z maty podniosłam :) nie jest źle, 3 dzień levelu 1 (bo po małej kontuzji stopy zaczęłam od początku bo przerwa była trochę za długa) i po tych 30 minutach normalnie się ruszam :) mam zamiar też jakieś dodatkowe ćwiczenia od Jillian wprowadzić obok shreda, wypróbowałam już te na mięśnie pośladków i nóg i niezły killer :D

      Usuń
    6. Trochę mi raźniej bo ja... też muszę zacząć od początku ;)

      Usuń
  4. Jak najbardziej:))czyli cokolwiek przyniosę-nawet puste opakowanie po tuszu do rzęs:))???

    OdpowiedzUsuń
  5. 22% wyglada kuszaco, moze cos sobie upatrze

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio wyrzuciłam całą reklamówię pustych opakowań... Buu... :(
    Trza coś szybko zużyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna akcja :) Szkoda, że nie mam dostępu do TBS :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, też mam nadzieję, że TBS rozszerzy swoją sieć sklepów :)

      Usuń
  8. Bardzo chętnie skorzystam, zwłaszcza, że czaję się na kolekcję czekoladową:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolekcję czekoladową polecam, uwielbiam ten zapach :) i działanie oczywiście też :)

      Usuń
  9. Super, że to napisałaś! Nie wiedziałam o tym. Na pewno odwiedzę TBS :)
    W końcu mam 2 w pobliżu :)
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś otagowana! http://lightblondhair.blogspot.com/2012/04/tagi.html

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...