WoleProstoHeader

10 kwi 2012

50 pytań do Panny Joanny

Padło i na mnie :) Z reguły na tagi nie odpowiadam, bo często po prostu brakuje mi na to czasu, ale ten wydal mi się dość sympatyczny, więc oto jestem. Zbieram się jeszcze do odpowiedzi na taga książkowego, aczkolwiek tutaj najpierw muszę pokonać własne lenistwo i pstryknąć parę zdjęć potrzebnych mi do tego taga.

Do taga "50 pytań do..." zaprosiła mnie Viollet :)




Zasady:
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.*
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)

Apropo punktu 2 - znowu to lenistwo...znaczy ogólnie komp mi wisi bo mam uruchomionego Autocada, a moj komputer zawsze z tej okazji wpada w depresję.


Taguję Ferrou, Emalię, Trustmyself, Srokę :)

Pytajcie!:)

31 komentarzy:

  1. Gdybyś mogła spełnić jedno ze swoich marzeń, co by to było? :)



    I dziękuję za otagowanie :* :D Wątpię, aby u mnie ten tag cieszył się popularnością ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 90-60-90 :D i co najmniej 20 milionów w totka :D
      a tak serio to pewnie chciałabym bezboleśnie skończyć studia i znaleźć pracę niekoniecznie z nimi związana ;)

      odpowiadaj, odpowiadaj i tak Cię to nie ominie :D

      Usuń
    2. Hehehe, wrzucę taga wieczorem, więc możesz zacząć myśleć nad pytaniami :D

      Usuń
  2. Jakie masz jeszcze inne hobby poza tymi urodowymi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ciężkie pytanie...tak prawdę mówiąc nie wiem czy mam jeszcze jakieś inne hobby ;) takie pierdołki w sumie typu filmy, picie piwa ze znajomymi :D

      Usuń
  3. Czemu wybrałaś takie studia? I czemu chcesz znaleźć pracę niekoniecznie z nimi związaną? Zmieniłaś zdanie? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. studia wybrałam takie bo założyłam, że będą interesujące :) wydaje mi się również, że specjaliści po moim kierunku są potrzebni na rynku pracy :)
      a co do pracy - chciałabym pracować w laboratorium bądź przy projektach i po tych studiach być może będę miała taką możliwość, lecz z drugiej strony nie wyobrażam sobie aby robić to przez całe życie :) zbyt żwawa jestem na coś takiego :D

      Usuń
  4. Ech...wszedzie ten tag :p

    czego starasz sie nie jesc? Odzywiasz sie zdrowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki są jak grypa, rozchodzą się szybko :D

      staram się zdrowo odżywiać, jestem na takiej pseudo diecie, nie pije kawy herbaty, nie słodze, nie solę
      pije wodę mineralną, jem dużo owoców i warzyw, staram się wybierać mniejsze zło typu ciemne pieczywo, pełnoziarnisty makaron, brązowy ryż itp :)

      Usuń
  5. W jakim mieście/miejscowości mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakich 5 kosmetyków pragniesz najbardziej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. połowy Twoich :D
      tylko 5?!
      no to tak:
      1) Coralista z Benefita
      2) paleta Naked
      3) jakikolwiek jasny podkład, który będzie idealnie dopasowany do mojej skóry, na razie łudzę się, że okaże się nim minerałek z Pixie, pożyjemy, zobaczymy :D
      4) lakiery OPI, najlepiej wszystkie :D
      5) nie wiem czy to liczy, ale zaryzykuję - zestaw pędzli dobrej firmy :)

      Usuń
    2. Asiu co do 4) to u mnie Essence trzyma się bite 1,5 tygodnia a OPI cholera max 3 dni ... :(

      Usuń
  7. kiedy mogę Cię dorwać w Jaśminie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy mój portfel oznajmi, że to już koniec jego depresji wiosennej :D
      albo patrz pytanie 1 - wygram w totka, to wtedy szybciej :)

      Usuń
  8. Ile wydajesz pieniędzy na miesiąc na kosmetyki?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a różnie :) czasem jest tak, że w ciągu miesiąca kupię dwa lakiery do paznokci (czyli wydaję mniej niż 20 zł), a są takie miesiące kiedy akurat wszystko co potrzebne mi się kończy, więc bywa, że są to kwoty powyżej stówki :)

      Usuń
  9. Gdybyś na jeden wieczór miała do dyspozycji kucharza, który może ugotować Ci co tylko sobie wymarzysz, o co byś go poprosiła? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, trudny wybór :) ogólnie jestem wielbicielką kuchni włoskiej, więc mógłby to być makaron w jakiejś ciekawej oprawie lub prawdziwa włoska pizza :D

      Usuń
  10. gdybys mogla wyjechac gdzies na urlop, weekend gdzie by to bylo? Jaki kraj chcialabys zobaczyc zwiedzic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie Hiszpania :) zwłaszcza ta południowa część :) kiedyś na pewno tam pojadę :)

      Usuń
  11. Co sprawia,że czujesz się szczęśliwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie mój chłopak :) sprawia, że się uśmiecham, cieszę ze wszystkiego dookoła i zdecydowanie jestem przy nim szczęśliwa :)

      Usuń
  12. jaka fryzure najchetniej nosisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najczęściej się po prostu nie czeszę - moje włosy są idealnie proste, dość lejące, każda próba zrobienia z nimi czegokolwiek spełza na niczym ;) włosy noszę więc luźno rozpuszczone, czasem robię sobie koczka (to jedyne co mi wychodzi :))

      Usuń
  13. ooo dziękuję za otagowanie:) ogólnie to nie odpowiadam na tagi, bo jakoś tak czasu nie mam :P no ale na ten może się skuszę :)

    i żeby jeszcze pozostawić po sobie ślad :D takie banalne pytanie zadam :D Jakie kolory lubisz ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różne :) niebieskości, szarości, żółty :)
      nie lubię pomarańczowego, szczególnie w ubiorze :D

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i znow otagowano mnie :D hehe
      dzieki Asik :)
      co by tutaj wymyslec za pytanie do Ciebie...
      czy gdybys miala mozliwosc cofnac sie i cos zmienic w swoim zyciu ,czy zmienilabys i co (chyba to juz 2 pytania:D )

      Read more: http://joannapanna.blogspot.com/2012/04/50-pytan-do-panny-joanny.html#ixzz1rjOhc2d9

      Usuń
    2. ojjj na pewno zmienić bym coś chciała ale żebym wiedziała co :D możliwe, że wybrałabym inne studia, możliwe nawet, że już w liceum zdecydowałabym się na inny profil, ale z drugiej strony pewnie moje życie wyglądałoby całkiem inaczej, nie poznałabym wielu bliskich mi ludzi...więc chyba nic bym nie zmieniła :)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...