WoleProstoHeader

15 mar 2012

Todays look - z turkusowym akcentem

Słowo daję, że ta kreska w rzeczywistości miała naprawdę turkusowy odcień i nie mam pojęcia czemu na zdjęciach (przynajmniej na moim monitorze) wygląda tak zielono. Niemniej jednak zauważyłam, że ostatnio zaniedbałam bloga pod kątem "look'ów" - na jakiś czas ustąpiły one miejsca paznokciom, recenzjom i tym podobnym, tak więc skoro obfociłam to wstawiam, a Wy proszę udawajcie, że nie widzicie zielonego tylko turkusowy, oprócz tego nie widzicie worków pod oczami i rozczapirzonych brwi :) Jak jeszcze sobie przypomnę czego nie widzicie to dopiszę w trakcie.

Makijaż bardzo prosty, delikatny, wg mnie nawet taki trochę wiosenny. Na twarzy mam to co zawsze - podkład Pharmaceris (skubany jest za ciemny ostatnio o.O), puder prasowany Stay Matte (uwaga, uwaga - dobijam dna, kocham, kupię ponownie i zaraz trzasnę jego recenzję), rozświetlający flamaster z Mary Kay, podwójny róż Dermacol. Oczy to - baza JOKO, cienie Sleek, kreska również Sleek (turkus z Monaco nałożony z Duraline), tusz Las Love z Mary Kay, na brwiach jak zwykle kredka do brwi Basic (numer 01).
Na usta nałożyłam matowy błyszczyk z Basic (wersję różową), a na to błyszczyk z H&M.



Zmykam do projektu (swoją drogą cóż za bezsens - na specjalizacji technologia wody i ścieków jako przedmiot obieralny dali nam instalacje wodno - kanalizacyjne w obiektach użyteczności publicznej w skrócie Inwkwoup :P, czyli kupa roboty, a potrzebne mi to jak mojemu psu drugi ogon). Wieczorem jeśli uporam się z mordęgami w Autocadzie, zaproszę Was na kolejnego posta, którego małą zapowiedź możecie zobaczyć poniżej :)


Pozdrawiam,
Panna Joanna

34 komentarze:

  1. nie no, jesteś rozkoszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw, Niunia, gorąco zachęcam do zmiany loga, bo zima już kaput!

      Usuń
    2. wiem, wiem, ja i mój osobisty personel techniczny będziemy nad tym jutro pracować :D

      Usuń
    3. w sensie nad banerem, nie nad moją rozkoszą :P

      Usuń
  2. Pasuje ci turkus :). Widzę, wszystkie zaprzyjaźniłyśmy się z hantlami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pewnie wszystkie robimy 30 days shred :D i to przez Urbanka wszystko!

      Usuń
  3. Bardzo lubię turkusowe kreski

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie czuć wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba, że słońce zajdzie i zacznie wiać to wtedy nie :D

      Usuń
  5. Nie no pięknie! ;) U mnie też wygląda na zielonkawą, ale wierzę, że to był turkus ;) Pasuje Ci, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wredny aparat :P jak ktoś ma paletkę Monaco to tam widać, że który to turkus był :D

      Usuń
  6. bardzo ładna turkusowa kreska ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż i Ty, Joasiu, taka wiosenna, promienna, piękna! :)
    P.s. Też ćwiczysz? O matko, to jakaś blogowa plaga :PPPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ano ćwiczę :) Urbi zaraziła mnie entuzjazmem i póki co jestem z siebie dumna :D

      Usuń
  8. Cześć! Teraz doczytałam że jesteś na IŚ można wiedzieć na jakiej uczelni? Bo ja też to studiuję :D więc znam ten ból projektów itp...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Politechnice Śląskiej :) a projekty no cóż...nie lubię!:P

      Usuń
  9. śliczny makijaż :)
    ile ja bym dała żeby mieć taką cerę jak Ty :))
    pozdrawiam, miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj cera ostatnio fiksuje, ale mimo to dziękuję :)

      Usuń
  10. Śliczny makijaż- pasuje ci turkus pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) turkus najbardziej lubię latem, jak już moja cera jakiegoś koloru nabierze ;)

      Usuń
  11. Identyczny za mną chodzi ostatnio :) Póki co próbuję opanować dwu-trzykolorową kreskę. To będzie mój sposób na wiosenny makijaż.
    Jeśli zaś chodzi o ćwiczenia to ja śmigam na jogę. Póki co idzie ciężko, chyba wolę klasyczny wycisk na siłce lub fitness :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta kreseczka, podkreśla kolor twojej tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie intensywne kreski :D

    OdpowiedzUsuń
  14. super wydobywa Twoją barwę oka :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...