WoleProstoHeader

26 mar 2012

Todays look - słoneczny

Pogoda aż zachęca do jakiegoś słonecznego makijażu, więc dziś zrezygnowałam z nudnych szarości i postawiłam na coś bardziej wiosennego (czy nawet letniego :)). Przy okazji chciałam wypróbować kilka nowych kosmetyków, które w ostatnim czasie trafiły do mojej kosmetyczki i wciąż czekały na swój debiut. Na twarz powędrował więc krem bb z firmy Skinfood - Peach Sake Pore BB Cream SPF20 PA+ - i chyba mamy miłość od pierwszego użycia. Genialny zapach, bardzo świeży, efekt jaki daje mogłabym porównać właśnie do tego zapachu - twarz wygląda świeżo, promiennie. Koloryt jest wyrównany, drobne niedoskonałości zakryte, odcień twarzy nie odcina się od szyi. Czuję, że się bardzo polubimy. Pozostałe kosmetyki "twarzowe" - puder Stay Matte z Rimmela, rozświetlacz Catrice z LE Enter Wonderland (uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam, Beatko kochana bardzo Ci za niego dziękuję :)), Ziemia Egipska. 
Makijaż oczu był okazją do wypróbowania cieni Sephory, a konkretnie "próbnika" cieni, który dostałam od Dominiki z Wyznania Kosmetykolhiczki. Wykorzystałam trzy z czterech dostępnych na próbniku cieni - milestone N°17, golden Girl N°50 i swimming Pool N°37. O ile milestone mnie zachwycił pigmentacją i pięknym opalizującym, brązowym kolorem, tak golden Girl to porażka ze względu na całą masę wielkich, srebrnych drobin. To nawet nie tyle są drobinki, co po prostu spora ilość chamskiego brokatu. A szkoda, bo odcień (złoto) piękny. Swimming Pool okazał się całkiem przyjemny - ot, ładny niebieski, dość nasycony odcień. Cienie okazały się całkiem trwałe - użyłam ich wcześnie rano, a po 8 godzinach wciąż wyglądają dobrze, nie zrolowały się ani nie wyblakły. Ogólnie - poza odcieniem milestone nie jestem jakoś szczególnie powalona na kolana, ale ten jeden konkretny kolor z pewnością obejrzę z bliska przy najbliższej okazji.
Pozostałe kosmetyki użyte do makijażu oczu - baza Mary Kay, tusz Lash love z Mary Kay, kredka do brwi Basic.
Na ustach mam błyszczyk Essence Stay with me w odcieniu 01 me&my iceaream - to również nowość wśród moich kosmetyków, załapałam się na wyprzedaż Essence, więc za 3,99 zł żal było nie skorzystać. Z błyszczykiem już zdążyłam się polubić, do mojej kolekcji dołączył jeszcze odcień Trendsetter. Przy okazji - w gliwickim Katonie rozpoczęła się wyprzedaż Essence, ale w szafach praktycznie nic nie zostało oprócz nieziemskiego bałaganu. Mało tego - dzisiaj urzędowała w tejże drogerii Pani Wizażystka i w kącie wykonywała makijaże. Zlustrowała mnie i mój dzisiejszy makijaż z góry do dołu, po czym zaczęła się do mnie uśmiechać. Doprawdy nie wiem jak to interpretować. 




Oddalam się wykonać sprawozdanie i trochę się polenić. Miała być dzisiaj kolejna porcja wiadomości po zakończeniu 2 levelu 30 day shred, ale niestety jestem od 3 dni przymuszona do przerwy ponieważ najprawdopodobniej naciągnęłam sobie ścięgno w stopie i ciężko mi się chodzi, o skakaniu nie wspominając. Tylko ja mam takie zdolności, żeby sobie nadwyrężyć stopę :P

Pozdrawiam,
Panna Joanna

58 komentarzy:

  1. Makijaż śliczny ;) Taki lekki i słoneczny ;) Podoba mi się współgranie odcieni - tego złota na górze i turkusu na dole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jedno z moich ulubionych połączeń :)

      Usuń
  2. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) mi się też podobał, zwątpiłam jak zobaczyłam ten krytyczny wzrok pani makijażystki :P

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ;D ślicznie ci w takim makijażu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko, ja ostatnio kaszląc nadwyrężyłam sobie mięśnie brzucha :D
    A Pani makijażystka zapomniała pogratulować fajnego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jednak się da :D ja kiedyś idąc na prostej drodze źle stanęłam i złamałam nogę więc wiesz...:D

      Usuń
  5. Ja kupilam brzoskwiniony krem tonujacy z Alterry i tez go uwielbiam :)
    uwazaj na nozke i powodzenia w dalszych cwiczeniach! Ja dzis wracam na silownie. Mam nadzieje, ze bedziesz trzymala za mnie kciuki Kochana

    ps. Swietny makijaz, musze kupic ten rozswietlacz z catrice!

    Zapraszam serdecznie do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki :)))
      o tym kremie z Alterry sporo słyszałam, ale raz, że na bank byłby dla mnie za ciemny, dwa - już mnie raz Alterra uczuliła i boję się ryzykować :)

      z tym rozświetlaczem Cię zmartwię niestety - to była edycja limitowana i już raczej nigdzie go nie dostaniesz ;(

      Usuń
  6. Makijaż bardzo fajny, świetne kolorki :) Faktycznie jesteś zdolna :p mam nadzieję, że ból stopy szybko Ci przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :)
      też mam taką nadzieję, zwłaszcza, że już teraz minął tydzień a stopa dalej pobolewa ;/

      Usuń
  7. śliczny makijaż :)
    co do stopy to mam nadzieję, że szybko przejdzie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż perfekcyjny!
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo je lubie, szczególnie przy lekko opalonej skórze :)

      Usuń
  10. prawie jak słońce i niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Niby co nieco się dzieje, a nie ma w tym ani grama przesady. Szkoda, że ja tak nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkiego można się nauczyć :) a ten makijaż akurat do skomplikowanych nie należy :) ot trzy cienie wymieszane :)

      Usuń
  12. Pięknie, tak subtelnie, lekko, bardzo wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi sie podoba makijaż oczu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jak już porobiłam zdjęcia to wpadłam na to, że w sumie błyszczyk mógłby być inny :P

      Usuń
  14. Bardzo słonecznie ;)
    Zdrowiej, bo Jillian nie lubi czekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj obawiam sie, że Jillian zacznę od początku...;/ miałam ponad tydzień przerwy (na chwilę obecną) i planuję wystartować w poniedziałek :)

      Usuń
  15. Makijaz bomba ale czy mozesz cos wiecej napisac o tym kremie? Jestem przed kupnem i testuje rozne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem polecam, szczególnie osobom o skórze suchej :) z tego co wiem sa dwie wersje kolorystyczne, ja mam tą jasniejszą oczywiście ;)

      Usuń
  16. piekny makijaz i piekna Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pani wizażystka się uśmiechnęła, ponieważ bardzo spodobał jej się ten śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dziwię się, jeśli chodzi o tą drogeryjną lustrację ;D makijaż bardzo fajny, taki świeży... no i złoto i niebieski, to ciekawe połączenie ;)
    Z tą stopą to niemiła sprawa, także wracaj szybko do 'formy' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wracam, wracam :) powoli, ale do przodu :)

      Usuń
  19. piekny makijaz!

    ja rowniez oddalam sie do sprawozdania :( powodzenia w Twoim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) szybko poszło na szczęście ;)

      Usuń
  20. Sliczny makijaż, bardzo Ci pasuje. :)

    A nadwyrężenie stopy to wcale nie taka trudna rzecz. Mi się przydarzyła podczas bardzo szybkiego marszu (niesportowego).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      a szybko przeszło? bo ja się już ponad tydzień męczę ;/

      Usuń
  21. bardzo Ci pasuje taki makijaż :)
    trzymam kciuki za stópkę!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...