WoleProstoHeader

17 mar 2012

Przyszła wiosna, czas na zmiany :)

Zima chwilowo poszła w siną dal i miejmy nadzieję, że już nie wróci. Diggerowa ostatnio nakazała mi zmianę mojego zimowego baneru. Mój OPT (osobisty personel techniczny, jakby jeszcze ktoś nie wiedział) podążając za moimi sugestiami (miało być ładnie i prosto) stworzył coś, co bardzo przypadło mi do gustu :) Jako, że jestem chwalipięta, oczywiście muszę się Wam pochwalić :D

Zostawiam więc Wam z nowym banerem i lecę szykować się na imprezę :)
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu,
Panna Joanna

21 komentarzy:

  1. personel techniczny się spisał, możesz go pochwalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie nakazała, tylko zasugerowała :P już ze mnie takiej bossy bitch nie rób :D ale jest ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. OPT się spisał swietnie! weź go tam pochwal, bo banerek na prawdę ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się kokardki!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny, kto mi zrobi podobny? ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, chyba też musze coś zrobić ze swoim, bo nie ma właściwie nic, no ale dopiero zaczynam blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faaajnie! choc przyznam, ze poprzedni BARDZO CIE WYROŻNIAŁ:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się, że się Wam podoba, OPT został pochwalony :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Serduszka...i wstążki :) Ładnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetnie :) Do tgo stopnia, że musiałam spojrzeć na adres www aby sprawdzić na czyim blogu jestem :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak tak tak i jeszcze raz TAK kokardki są cudowne!sama bym takie coś chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny banerek :) i fajne funkcje menu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiany są zawsze dobre :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...