WoleProstoHeader

19 mar 2012

Nowości JOKO :)

JOKO zasypuje nas ostatnio nowościami, tym razem do asortymentu dołączają nowa kolekcja lakierów Find Your Color oraz trzy nowe mascary Pump Your Lashes. Ciekawe? Zerknijcie na szczegóły :)


Kolor oka podkreślony
Trzykolorowa maskara Pump Your Lashes


Moda na naturalny look sprawia, że kobiety coraz częściej sięgają po brązowe i granatowe maskary. Wykorzystywanie kolorystyki nude oraz moda na delikatny makijaż przyczyniły się do wzrostu popularności maskar w kolorach innych niż czarny. JOKO wprowadza maskarę Pump Your Lashes, która występuje w trzech wersjach kolorystycznych podkreślających kolor tęczówki oka.

Najnowsza pogrubiająco-wydłużająca maskara JOKO ma silikonową szczoteczkę o nieregularnym kształcie – z jednej strony zastosowano długie, a z drugiej krótkie włoski. Krótszymi włoskami można pomalować rzęsy oraz zrobić delikatną kreskę u nasady rzęs, która optycznie nadaje im objętości. Dłuższe włoski idealnie pokrywają rzęsy i je wydłużają.

Mocno czarne maskary nie przy każdym typie urody sprawdzą się do wykonania naturalnego makijażu. Pump Your Lashes występuje w trzech kolorach: black, brown i deep blue. Kolory są dobrane do kolorów oczu, które najczęściej mają Polki. Brązową maskarą można podkreślić niebieskie oczy, granatową zielone, a czarna dobrze się sprawdza przy brązowych. Dzięki nowym maskarom JOKO można pogrubić i wydłużyć rzęsy oraz subtelnie wydobyć kolor tęczówki oka.

Sugerowana cena: 19,90 zł



Jestem bardzo ciekawa tego tuszu, mascary JOKO bardzo lubię, miałam już kilka i zawsze byłam zadowolona :)

Kolory Maroka
10 nowych lakierów JOKO

Mimo, że między Europą a Marokiem jest tylko 14 kilometrów Cieśniny Gibraltarskiej wszystko, co tam spotykamy jest dla nas egzotyczne i zaskakujące. Przekraczając granice Królestwa Marokańskiego, trafiamy do niezwykłego świata wypełnionego pięknymi kolorami. Dziesięć nowych lakierów Find Your Color jest inspirowanych kolorytem tego magicznego miejsca.

Lakiery Find Your Color zawierają polimery winylowe, które chronią paznokcie oraz zapewniają długotrwały efekt. Dzięki nim lakier jest trwały i nie odpryskuje.

Wygoda – pędzelek typu ONE MOVE
Panoramiczny pędzelek typu OE MOVE umożliwia błyskawiczne pomalowanie całej płytki paznokcia za jednym pociągnięciem. Pędzelek jest elastyczny i dostosowuje się do kształtu paznokcia, dzięki czemu podczas malowania nie powstają żadne smugi. Czarny korek, który został zaprojektowany przez Włochów to nie tylko elegancki design, ale i funkcjonalne rozwiązanie umożliwiające sprawną aplikację lakieru.

Pojemność: 10 ml
Sugerowana cena: 13,00 zł


O lakierach JOKO już nie raz pisałam, uwielbiam pędzelki w tych lakierach, żadnymi innymi tak wygodnie nie maluje mi się paznokci :)

Coś trafiło na Waszą chciej - listę? Ja się uśmiecham do brązowego tuszu i lakierów Indigo, Gunpowder with mint oraz Shady desert :)))

Pozdrawiam,
Panna Joanna

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. mnie też, zwłaszcza, że szczoteczka wygląda bardzo sympatycznie :)

      Usuń
  2. Fajne kolorki lakierów ale ja mam już komplet wiosenno-letnich i mam szlachetne postanowienie, żeby nie kupować nic nowego. Zamierzam dzisiaj je u siebie przedstawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie wpadnę pooglądać :)
      ale wiesz...lakierów nigdy dość :D:D

      Usuń
  3. Fajna szczoteczka, przypomina mi tą z wondera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak skojarzyła :) ale wydaje mi się, że ta będzie trochę większa

      Usuń
  4. piekny kolor sesame, piekny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie są piękne :P ale tego sesame jakoś ominęłam wzrokiem, a im dłużej na niego patrzę tym bardziej mi się podoba :D

      Usuń
  5. zastanawiam się nad kolorową maskarą, lecz nie jest do niej przekonana, nawet nie wiem jaki bym miała kolor wybrać...
    co polecasz szczególnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy od koloru oczu, oprawy itd.
      ja lubię bardzo mascary brązowe - dają bardziej naturalny efekt niż czarne, lepiej wyglądają przy jasnych włosach, mniej nachalnie prezentują się przy jasnych, rozświetlających makijażach oka :)

      Usuń
  6. A ja może kupię brązową? Czasem bym miała ochotę na delikatniejszy look, a mam ttylko czarną mascarę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze mam w posiadaniu i czarną i brązową ;)
      brązowa na co dzień idealna :)

      Usuń
  7. ale lakiery cudowne! Tylko te 13zł, to trochę dużo...

    OdpowiedzUsuń
  8. na moja chciejliste trafily na penwo lakiery ale bede szukala jeszcze tanszych odpowiednikow, u golden rose i wibo zawsze znajde modne kolory i nie jest mi zal wydawac pieniazkow na ekstrawaganckie i ryzykowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Od kiedy w sprzedaży? Aż się trudno zdecydować na jeden lakier...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory tych lakierów, praktycznie wszystkie by mi odpowiadały :).

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie jakoś nic nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  12. O, ciekawe. Wpadły mi w oko dwa kolorki lakierów i szczota do tuszu wygląda też całkiem, całkiem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczota wygląda intrygująco. Chętnie sprawdziłabym niebieską wersję tego tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba ta niebieska mascara, musze sobie taka sprawic - pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...