WoleProstoHeader

25 mar 2012

MIYO po raz drugi - Peacock!

Ostatnio pokazywałam Wam miętowy lakier MIYO, który swoim kolorem momentalnie podbił moje serce. Nie chciałam jednak aby miętusek był samotny wśród mojego pudła z lakierami i do towarzystwa wybrałam dla niego lakier o numerze 13 i nazwie "Peacock". Żółty, pastelowy lakier chodził za mną już od jakiegoś czasu, jednak wciąż nie mogłam się przełamać mając w pamięci jak dawno, dawno temu lakier o takowym kolorze prezentował się na paznokciach mojej koleżanki. Trauma na szczęście mi przeszła i tym samym na paznokciach zagościł dziś właśnie taki lakier z kolekcji MIYO. Niedawno przeczytałam na którymś z blogów raczej negatywną jego recenzję, jednak postanowiłam zaryzykować i nie żałuję. Nałożyłam jedną warstwę odżywki Eveline 8w1 i na to trzy warstwy lakieru "Peacock". Te trzy warstwy w zupełności wystarczyły do pełnego krycia, końcówki paznokci nie prześwitują spod lakieru, nie ma smug. Mało tego - całość błyskawicznie wyschła i po 20 minutach mogłam już dziobać po paznokciach i nic się nie działo. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym faktem, pochwalić muszę też trwałość - odcień "Grape" trzymał się na moich paznokciach przez trzy dni bez żadnego uszczerbku typu odpryski czy starte końcówki. Zmyłam go tylko dlatego, że miałam ochotę wypróbować kolejny kolor.




Drugie zdjęcie lepiej oddaje jego kolor, jednak w rzeczywistości jest on nieco bardziej nasycony. Na paznokciach nie mam żadnego top coata (a lakier i tak ładnie błyszczy).

Słowem - dla mnie bomba! To na pewno nie moje ostatnie kolory, w tym przedziale cenowym zdecydowanie wolę MIYO od chociażby Essence.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

68 komentarzy:

  1. cos czuje ze jutro popedze kupic kilka rzeczy z asortymentu miyo :)

    kolorek bardzo ladny, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor jednak u mnie nigdzie nie znalazłam kosmetyków z tej firmy;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieję, że MIYO w końcu rozszerzy swoją dostępność na więcej miast, bo na razie to raczej z tą dostępnością średnio ;/

      Usuń
  3. Trzeba będzie zapolować:) Grape śni mi się po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sesese :D a to jeszcze nie koniec kuszenia :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. właśnie! banan! a ja się głupia zastanawiałam do czego porównać ten kolor :D

      Usuń
  5. Bardzo ładny, ale 3 warstwy to za dużo na moją cierpliwość, nawet jeśli szybko schną. Żółć naprawdę bardzo ładna i subtelna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziak!
    Niestety nie mam (chyba) żadnego dostępu do tych kosmetyków... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdź na stronie Jasmin czy tej drogerii nie ma u Ciebie w mieście :) wydaje mi się, że w większości tych sklepów jest dostępna kolorówka MIYO :)

      Usuń
  7. wygląda bardzo ładnie i wiosennie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! jak już namierzę gdzieś tę firmę to na pewno będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladny,chyba sobie taki sprawie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek sam w sobie piekny ale zaloze sie ze moje dlonie przy takiej kolorystyce wygladalyby sino-zawsze tak mam przy pastelowych kolorach:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy moich dłoniach też jeszcze nie wygląda optymalnie, ale jak złapię trochę koloru to już będzie miodzio :)

      Usuń
  11. Fajny kolorek, taka sprana cytrynka :) Mam dość podobny kolor z ubiegłorocznego zestawu minilakierów z H&M, więc tym razem się nie skuszę, ale będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam te lakiery z H&M, żałowałam dość długo, że ich nie nabyłam, ale teraz mam godnego zastępcę :)

      Usuń
  12. a nie ma smug? wiem, że napisałaś, że nie ma, ale na zdjęciach wygląda jakby miał. może w rzeczywistości wygląda to trochę inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma smug, może na zdjęciach efekt wyszedł trochę przekłamany, ale smug nie dostrzegam :) inna sprawa, że mam nieco "pasiastą" strukturę paznokci

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. i jak na pastele wyjątkowo miły w obsłudze :)

      Usuń
  14. też mam ten lakier! też nakładam 3 warstwy, super jest :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor jest naprawdę świetny, strasznie mi się podoba żółty kolor na paznokciach, ale nie mam jeszcze ani jednego takiego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ladny... ogolnie nie przepadam za tego typu kolorami ale ten bardzo mi sie spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie przepadałam, ale za tym przepadłam :D

      Usuń
  17. słodki kogel mogel :] śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kogel mogel też trafne określenie :) zaraz obok banana :D

      Usuń
    2. Banana to ja mam teraz na twarzy :D

      Usuń
  18. cudowny kolor, uwielbiam takie odcienie :)
    kurcze, swojego czasu MIYO było na każdym kroku w moim mieście, a teraz jakoś tak ciężko mi natrafić na ich kosmetyki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to i tak nieźle, u mnie MIYO jest chyba tylko w jednej, jedynej drogerii :)

      Usuń
  19. Chodzą ostatnio za mną pastele i coś czuję że ten będzie pierwszym w mojej pastelowej kolekcji ;D bardzo mi się podoba ten kolorek:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo z pastelami :) całą zimę używałam głównie czerwieni, granatów, to czas najwyższy na zmianę :)

      Usuń
  20. Śliczny. Taka rozbielona cytrynka. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam identyczny, ale ciężko mi się nim maluje, bo robi smugi i uważam że nie jest zbyt trwały :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy ile ten się będzie trzymał, ale mietus z tej samej firmy po 3 dniach noszenia (i wiosennych porządków, typu mycie okien itd.) wyglądał jak świeżo nałożony :)

      Usuń
  22. świetny! Z chęcią bym go kupiła, tyle, że coś Miyo jeszcze nie spotkałam ;) Muszę baczniej się przyglądać i może w końcu gdzieś wyczaję kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozglądaj się :) najprędzej dostaniesz je w Jasminie bądź małych, niesieciowych drogeriach :)

      Usuń
  23. a mi się smugi nim robią... może mam jakiś trafny egzemplarz :( mimo to znajduje się w mojej czołówce lakierów MIYO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi na szczęście smugi się nie porobiły, więc może rzeczywiście jakiś trefny egzemplarz Ci się trafił :)

      Usuń
  24. O! Taki kolor by mi się przydał :) Bardzo fajny kolor! Latem przy opalonych dłoniach będzie zachwycał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę :) choć przy bladych też nie jest źle, spodziewałam się bardziej trupiego efektu, a wygląda tak..świeżo :)

      Usuń
  25. Bardzo ladny :) Dla poszukiwaczy - wibo ma podobnego bananka (express growth) oraz my secret (kolor nazywa sie vanila).
    Panno Joanno - obserwuję Twój blog od dawna i za każdym razem jak patrzę na jakiekolwiek Twoje zdjęcie myślę, że jesteś piękną dziewczyną :). Naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję bardzo mi miło :)))
      a w szafie Wibo chyba rzeczywiście widziałam coś podobnego :)

      Usuń
  26. Naprawdę ładny kolorek :) Jeszcze nie mam takiej pastelowej żółci w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny, wiosenny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie wygląda:) muszę upolować jakieś lakiery od MIYO

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten mietowy i jest boski. Pozatym polubilam ta firme i nie raz cos z niej kupie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  30. I zapragnęłam zakupić jakiś wiosenny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  31. to już znam swój kolejny lakierowy zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kolor szukam takiego:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...