WoleProstoHeader

27 mar 2012

Lady in RED

Cóż może być piękniejszego od czerwonej, nasyconej kolorem szminki? Odpowiedź prawidłowa - nic :)
Niedawno dostałam od Agaty takie właśnie czerwone cudo i dzisiaj korzystając z chwili wolnego machnęłam na szybko makijaż z akcentem na usta. Ponownie wykorzystałam też sztuczne rzęsy firmy Red Cherry i całość wyszła lekko pin - upowo :)






O szmince mogę napisać tylko jedno - jest genialna. Prawdziwie czerwona, kremowa, malowanie nią ust to czysta przyjemność. Ogromnym plusem jest również trwałość - miałam wręcz problemy aby pozbyć się jej z ust :)



Pozdrawiam,
Panna Joanna

63 komentarze:

  1. Wow, pięknie Ci w tej szmince! Ach ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor. Ostry ale super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor moze nie na codzien ale na specjalne okazje idealna :)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda i pasuje Ci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, prosty no i pin-upowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. w szmince?:D:D prawidłowo, ja też :D

      Usuń
  6. wyglądasz cudnie :) za każdym razem nie mogę się na Ciebie napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) postaram się częściej tu pokazywać :D

      Usuń
  7. Pięknie ci w mocnych ustach. Ładnemu we wszystkim ładnie

    OdpowiedzUsuń
  8. wow wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdyby taka szminka choć w połowie wyglądałaby tak świetnie na moich ustach jak u Ciebie byłoby dużo radości :D
    Twoje usta są stworzone by nosić takie soczystości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż się zarumieniłam :D a akurat swoich ust jakoś tak mocno nie lubię, bez szminki czy błyszczyka giną w całej twarzy ;)

      Usuń
  10. Nawet nie wiesz Kochana jak ja bym chciala tak rewelacyjnie wygladac w takiej pomadce! Bosko! Jestes naprawde sliczna :)

    zapraszam
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      a z czerwienią trzeba spróbować, najważniejsze to trafić na "swój" odcień :)

      Usuń
  11. Ta szminka jest moim marzeniem .. mialam ja dwa razy na ustach i stala sie moja miloscia pod kazdym wzgledem. glownie trwalosci.

    Wygladasz oczywiscie pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet nie śmiałam marzyć, a tu pewnego pięknego dnia sama do mnie trafiła :D

      Usuń
  12. Przepiękny kolor! Może się na nią skuszę kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie w takim kolorze wyglądasz! ja bym się nie odważyła tak mocno pomalować ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, na odpowiednią okazję mocne usta mogą wyglądać bardzo elegancko :)

      Usuń
  14. Bardzo ci w tej czerwieni ładnie :) Mnie na czerwień brakuje odwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cammie odważ się :) ja spróbowałam i przepadłam :D

      Usuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna czerwień taka kobieca i seksowna:) Super Ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) w imieniu szminki też :D

      Usuń
  17. ależ pięknie wyglądasz w tym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna, ognista czerwień :) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna czerwien i dodam,ze jest CI w niej bosko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietna szminka barzo ladny makijaz. A czy mozesz mi napisac jakie masz wrazenia zwiazane z kremrm bb?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę :) krem bb z Skinfooda jest obecnie dla mnie idealny :) zdecydowanie pobił krem bb z Lioele, którego używałam wcześniej :)
      ale z tymi podkładami trzeba próbować - czasem trzeba się napróbować aż się trafi na te swoje :)

      Usuń
  21. Aaaaa... jaki piękny odcień! Mam co prawda bardzo podobny, ale tą Mac'ową pomadkę też bym z chęcią przygarnęła :)
    Pięknie, czerwonousta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klasycznych czerwieni nigdy dość :)

      Usuń
  22. Rzeczywiście piękny odcień, bardzo elegancki, kuszący, również chętnie bym przygarnęła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny kontrast z kolorem Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest, na zdjęciach z czerwoną szminką moje oczy wychodzą najbardziej niebieskie :)

      Usuń
  24. o mamoooo idealny kolor dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie trwają poszukiwania idealnej czerwonej szminki dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...