WoleProstoHeader

10 mar 2012

Inspirowany look - Adele + sztuczne rzęsy, które zasługują na pochwałę :)

Macie czasem tak, że zobaczycie gdzieś jakiś makijaż i siedzi on Wam w głowie tak długo dopóki nie zrobicie go na sobie? Ja miałam tak z makijażem Adele, który już jakiś czas temu przewinął mi się przed oczami i od tamtej pory czekał sobie spokojnie na realizację. Potrzebne były mi do niego sztuczne rzęsy, których do tej pory szczerze nie znosiłam, ponieważ nie byłam w stanie ich w większości przypadków okiełznać. Traf chciał, że dostałam ostatnio przesyłkę z kosmetyki-mineralne.com i znalazłam w niej właśnie sztuczne rzęsy. Podeszłam do nich oczywiście bardzo nieufnie, ale spotkała mnie miła niespodzianka - pasek nie był ani za sztywny, ani za długi, klej przykleił rzęsy dokładnie tam gdzie chciałam (a nie wszędzie dookoła).


Rzęsy umocowane są na bezbarwnym, elastycznym pasku. Ich przyklejenie zajęło mi dosłownie 3 minuty i nie musiałam się przy tym jakoś specjalnie namęczyć. Po ich przymocowaniu nie drażniła mnie ich obecność na oku - może nie tyle były niewyczuwalne, co po prostu wygodne. Klej przykleił je dość mocno, więc podczas tuszowania nie odklejały się, ani nie migrowały po oku. Mimo to zdjęcie ich nie okazało się problematyczne - wystarczyło trochę mocniej pociągnąć. Efekt dają dość spektakularny (przynajmniej dla mnie), na wieczorne wyjścia będą idealne :) Jestem naprawdę zaskoczona, bo nie spodziewałam się, że kiedyś trafię na sztuczne rzęsy, których nie wyrzucę od razu do kosza.

Ale wracając do makijażu, bo to o nim mowa :) Oko w kolorach delikatnego złota i brązu, gruba czarna kreska, zewnętrzny kącik podkreślony w dość specyficzny sposób, sztuczne rzęsy, usta nude, policzki delikatnie podkreślone bronzerem i tadadam! Przyznam, że jakoś nadzwyczajnie dobrze bawiłam się podczas robienia tego makijażu, gorzej było ze zdjęciami bo większość powychodziła bardzo ciemna i musiałam je trochę porozjaśniać. Ale kolory są oddane całkiem dobrze (może poza moją twarzą, aż taka blada chyba jeszcze nie jestem :)).

Użyte kosmetyki:
Podkład Revlon Colorstay (110), puder prasowany Stay Matte, puder spiekany JOKO (J04), cienie Sleek, rzęsy Red Cherry, kredka do brwi Basic (01), cień w kremi Essence (Dance the swan lake), szminka Essence (In the nude), tusz Essence I<3Extreme



Pozdrawiam i życzę miłej reszty weekendu,
Panna Joanna

60 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam sztucznych rzęs założonych.Muszę się kiedyś skusić....ja ciągle zazdroszczę rzęs mojemu chłopowi - On to ma długie jak u krowy :P A ja takie drobinki ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh to tak jak mój :P a ja rzęsy swoje też mam raczej biedne więc łączę się w bólu ;]

      Usuń
  2. Zakochałam się w tym makijażu, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz zjawiskowo! ktoś tu kiedyś chyba marudził, że mu kreska nie pasuje...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie pasuje :P tutaj się ładnie chowa za tymi rzęsami to może być :D

      Usuń
  4. oj złoteńko, złoteńsko zachwycasz :) piękny makijaz bez dwóch zdań

    OdpowiedzUsuń
  5. łał :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż, super w nim wyglądasz:) I nawet kolor bluzki jakoś fajnie też pasuje:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahta bluzka to taka do wycierania po domu :D

      Usuń
  7. blagam o tutorial tego makiażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się :)) sam makijaż jest prosty, trzy cienie, dwie kreski i praktycznie wszystko :)

      Usuń
  8. Cudny makijaż! Świetnie wykonany i naprawdę Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a makijaż jakby odczepić rzęsy mógłby się nadawać nawet na co dzień :)

      Usuń
  9. rewelacja!

    wyglądasz wprost bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie i te rzęsy! ;)
    aż sama mam ochotę zrobić makijaż a'la Adele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co jak co ale makijaże Adele ma zawsze świetne :) to na pewno nie ostatni, który posłużył mi za inspirację :)

      Usuń
  11. Zjawiskowo - delikatnie i kobieco

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie wyglądasz w tym makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka Ty jesteś prześliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, pięknie Ci to wyszło, a rzęsy naprawdę spektakularne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super makijaz:-) cudnie sie prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny makijaż, wyglądasz ślicznie - tak promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rzeczywiście rzęsy bajeczne :) nienachalnie podkreślają spojrzenie :) a makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Niedługo będę miała pierwszy raz sztuczne rzęsy, już nie mogę się doczekać:):):)
    Makijaż moim zdaniem bardzo udany.
    Zapraszamy Cię do naszego wiosennego konkursi:) M&M

    OdpowiedzUsuń
  19. wygladaja cudnie i bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Asiu!rzęsy wyglądają bardzo naturalnie,pewnie dlatego,że mają żyłkę a nie pasek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Basiu, zamocowane są na takiej żyłce właśnie :) słowa mi zabrakło jak pisałam posta :)

      Usuń
  21. Wow! Piękny makijaż :) Szkoda, że na co dzień nie mamy takich zalotnych rzęs ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam okulary i ie moge w sztucznych mrugac bo zaczepiają sie o szkła wiec uzywam ich tylko do sesji zdjeciowych

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyszło, szczególnie ta kreseczka :))

    Pozdrawiam niedzielnie.

    PS. Właśnie trwa u mnie moje pierwsze rozdanie i jeśli ktokolwiek ma ochotę, to zapraszam :* http://pieknaodzawsze.blogspot.com/2012/02/rozdanie-po-raz-pierwszy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny.;D

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  25. dostrzegam nawet pewne podobieństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj, Twój blog znalazł się na liście blogów na naszej stronie.
    Na stronie znajdują się też listy aktualnych konkursów, gdybyśmy przegapili kiedyś Twój konkurs daj nam znać mailowo lub w komentarzu. Było by nam miło gdybyś umieściła link do nas u siebie, ale nie jest to oczywiście konieczne:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszło świetnie:) Bardzo podoba mi się taki look i rzęsy oczywiście. Ja raz czy dwa próbowałam ogarnąć przyklejanie rzęs, ale to jeszcze nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. bosko ! Ta podwójna kreska nadaje ciekawego wyglądu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. tez juz sie zastanawialam nad tym makijazem ale te kreseczki to dla mnie spore wyzwanie a do tego jeszcze ta biala na dole... Tobie wyszedl perfektycje :D bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie Zapraszam do mnie na małe rozdanie moniamakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. przepieknie wygladasz, uwielbiam Cie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny sexi i kobiecy dla mnie CZAD!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie :) bardzo do Ciebie pasuje ten makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...