WoleProstoHeader

24 lut 2012

Pimp my nude

Już wczoraj podczas prezentacji mojego nowego ulubionego nudziaka, zapowiedziałam, że dzisiaj powrócę z nim w nieco innej odsłonie. Skąd w  ogóle pomysł na takie małe odpicowanie przewczorajszego mani? Jak zwykle z przypadku. Kiedy robiłam sobie przedwczoraj pedicure użyłam separatorów z Sephory, które znalazłam w paczce od Dominiki. Jako, że jestem dość niedelikatną osobą (uwaga, niszczę wszystko co stanie na mojej drodze) diamenciki, którymi ozdobione są (były :P) separatory po kilku minutach znęcania się przeze mnie nad moimi stopami, zaczęły migrować mi po całej kołdrze. Szczęście, że przy mojej wadzie wzroku je odnalazłam wśród pościeli, pozbierałam i tak zaczęłam myśleć co by tu z nimi począć. Zerknęłam na swoje paznokcie (tym razem te u rąk), zerknęłam na dżeciki i eureka! Co prawda przyznaję bez bicia, że kilka musiałam odskubać, bo aż tyle ich nie odpadło, ale cśiiii...Efekt? Same zobaczcie:




Niby proste, ale efekt bardzo mi się podoba :) Samo wykonanie zajęło mi jakieś 5 minut - paznokcia pomalowałam topem Gel Look z Essence, a następnie pęsetą docisnęłam do mokrego jeszcze paznokcia dżety. Jak skończyłam z wszystkimi paznokciami, całość przeleciałam jeszcze utwardzaczem i tadam :) Trochę się bałam, że jak całość wyschnie to mi to wszystko poodpada, ale trzymają się skubańce mocno, nawet jak je sobie skubie to nie da rady ich wyrwać.
Efekt z daleka przypomina ruffian manicure, który już kilka razy próbowałam zrobić, ale ani razu mi nie wyszło - chyba znalazłam rozwiązanie zastępcze.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

63 komentarze:

  1. ładne te dżeciki, ale dam sobie głowę uciąć, że mi by wszystkie odpadły z prędkością światła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślałam, ale na razie się trzymają :D zobaczymy jak długo dadzą radę :D

      Usuń
  2. eee tam, ja zawsze kleję na klej do tipsów i trzymają się długo, mimo że dużo zmywam etc. Efekt genialny Joanno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja z braku kleju je "utopiłam" w lakierze, ale jak się przyzwyczają do tego, że coś mi odstaje od płytki i zacznę praktykować takie ozdoby to będę się musiała w jakiś klej zaopatrzyć :)

      Usuń
    2. ja tez topię w lakierze :) moja kosmetyczka również tak samo :) myślę, że jest to trwalszy sposób niż klej :)

      Usuń
  3. Przepięknie to wygląda. <3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. a wiesz, że tak na to nie popatrzyłam?:P ale coś w tym jest :D

      Usuń
  5. wyszło bardzo delikatnie i elegancko, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyżej delikatnie, a teraz elegancko i delikatnie - widać mani jest bardzo uniwersalny :D cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  6. oryginalnie :)

    z daleka myslałam, że to czarne to osławione już wąsy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wąsy? nic nie wiem o wąsach, idę poszukać, może to coś fajnego :D

      Usuń
  7. Widzę, że uskuteczniasz kombinatorykę ;p ale naprawdę fajnie wyszedł ten 'tuning' nudziaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kombinatorykę praktykuję coraz częściej, a to na uczelni, a to na paznokciach, cały czas zwiększam zasięg :D

      Usuń
  8. całkiem nieźle, miła Gliwiczanko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ciągu dwóch dni już mi któraś osoba pisze, że jestem miła :D bardzo mnie to cieszy, bo z reguły bywam odbierana jako wredna :D

      Usuń
  9. ładnie, ale nie robiłabym tego na wszystkich paznokciach. za ciężko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym raczej powiedziała, że to dość delikatny mani
      na początku zrobiłam tylko na palcu serdecznym, ale efekt był za słaby

      Usuń
  10. o kurcze, dziewczyno, świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie, kojarzy mi się z czymś niezwykle kosztownym :P

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne,wyglądają elegancko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie eleganckie :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny efekt u mnie pewnie szybko te dżeciki by odpadły;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajne :D a takie ozdóbki pewnie mozna dostac w kazdej pasmanterii i mozna pokombinowac z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwariowałam, nude i czarne diamenty - co za efekt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wygląda. W sam raz na wyjście wieczorne

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko jedno przychodzi mi do głowy: pomysłowy Dobromirek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. slicznie :)) Oryginalnie, zupelnie w moim guscie.

    bede zagladac bo w 100% podzielam pasje.. skonczylam kosmetologie. :)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie to wygląda!! Bardzo mi się podoba, spróbuję coś takiego wykombinować na swoich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale super:) Właśnie takie "spontaniczne" mani są najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  25. efekt super, ale się utrzymał??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymał się ok 4 dni bez żadnego uszczerbku :)

      Usuń
  26. a ten lakier w kolorze nude to jaki? :)
    ślicznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  27. przez przypadek wychodzą nam najlepsze rzeczy. Fajne wykonanie bezpieczny bezowy lakier i czarne dżety:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny kolor i wykonczenie-bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie to wygląda :) Bardzo mi się podoba to, że te dżety są takie treściwe, spore, a nie jakieś małe ledwo widoczne pypcio piegi.
    Na pewno kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. swietny efekt! bardzo pomyslowe :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...