WoleProstoHeader

23 lut 2012

Panna Joanna się nudzi, więc pisze :)

Witam się o krótkiej przerwie - próbuję się od kilku dni na nowo wdrożyć w studenckie obowiązki, ale mimo, że w tym tygodniu zajęć zbyt wiele nie miałam to i tak mi się nie chce...Dzisiaj znalazłam chwilę, popstrykałam trochę zdjęć i tak sobie teraz siedzę i myślę o czym by tu napisać. Sama jeszcze do końca nie wiem o czym ten post będzie, więc nie zdziwcie się jeśli będziecie przewijać i przewijać i przewijać i końca nie będzie ;)
Miałam ostatnio jakąś nadwyżkę farta i udało mi się zgarnąć dwie cudne nagrody - szminkę MAC, którą wygrałam u Agata ma Nosa oraz pakę pełną kosmetycznych smakowitości u Dominiki z Wyznania Kosmetykoholiczki. Oczywiście muszę się Wam pochwalić, bo jakże by inaczej. Na pierwszy ogień szminka!





Póki co zrobiłam jedynie pobieżne testy naręczne i naustne, jednak jedno mogę powiedzieć na pewno - kolor ma piękny. Na pewno wykorzystam ją w jakimś kolejnym makijażu, więc spodziewajcie się zdjęć.
Agato, która masz Nosa - jeszcze raz Ci dziękuję :)

Zgłaszając się do rozdania Dominiki, moją uwagę pochłonęły w większej mierze kredki Flashy Liner, które znajdowały się w zestawie, więc kiedy dowiedziałam się, że maszyna losująca i tym razem wybrała mnie, już miałam przed oczami co najmniej 10 makijaży z użyciem tych kredek. Nie pomyliłam się - kredki są świetne! Miękkie, dobrze napigmentowane, wręcz same suną po skórze. No i te kolory...



W paczce oprócz kredek znalazłam też inne przesympatyczne kosmetyki, jak masło The Body Shop, separatorki z Sephory, żel i balsam z L'occitane, masa próbek oraz lakier Hello Holo z Essence, którego na zdjęciu nie widać. Dominiko - Tobie również jeszcze raz dziękuję :)
Swoją drogą dziewczyny świetnie trafiły z momentem - obie paczki dotarły do mnie w dniu urodzin, więc sprawiłyście mi super frajdę :)

Zakupów kosmetycznych staram się ostatnio wystrzegać (kolekcja rośnie i się nie chce zużywać), ale kiedy na jednym z blogów zobaczyłam lakier z Wibo w kolorze, którego szukałam, pragnęłam i pożądałam - musiałam iść do Rossmanna i zobaczyć go na własne oczy. Proszę Państwa, tak oto znalazłam nudziaka idealnego i chyba zrobię zapasy, na wypadek gdyby była to jakąś edycja limitowana, bądź gdyby kiedyś jakiś idiota zechciał tę serię wycofać. Ciekawe o jaki lakier chodzi? Tadadadam:



Ten lakier jest cudowny. Trzy warstwy wystarczają do pełnego krycia, tak aby nie prześwitywały końcówki paznokci. Lakier nie smuży, ma wygodny pędzelek, dość szybko schnie i trzyma się przyzwoicie długo (około 3-4 dni bez uszczerbków). Jak wiadomo cielak cielakowi nierówny - spora część lakierów w odcieniach nude wygląda na moich dłoniach źle, dając efekt ręki topielca. Przy tym kolorze tego nie zauważam, świetnie zgrał się z moją karnacją.Do tego wszystkiego jest tani jak barszcz - kosztuje jakieś 5-6 złotych. Czegóż chcieć więcej?

Przed chwilą właśnie trochę stuningowałam powyższy mani - jutro urządzam urodzinową imprezę, więc nowy manicure też jest bardziej imprezowy - jutro pokażę Wam zdjęcia tego nudziaka w nowej odsłonie :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

64 komentarze:

  1. Witaj z powrotem, tęskniłam :)))
    Gratuluję wygranych, godne pozazdroszczenia! I oczywiście najserdeczniejsze życzenia urodzinowe, wszystkiego dobrego :*
    Wibo bardzo mi się podoba, brakuje mi takiego koloru, jutro się za nim rozejrzę. Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      a lakier polecam, ja się po pozostałe 2 kolory muszę przejść :)

      Usuń
  2. kredki prześwietne! Kurcze gdzie można takie kupić?!
    A lakier t dla mnie idealny nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki są z Sephory i chyba tylko tam można je dostać :)

      Usuń
  3. Fajne kredki i lakier :) Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zapas szczęście wyczerpałam chyba na kolejne pół roku :D

      Usuń
  4. Super smakolyki:-) Kredki prezentuja sie extra! i az oczy mi sie zaswiecily na widok kolorow:)

    MOC urodzinowych serdecznoeci:* i....niezle wyczucie czasu!
    Udanej imprezy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana :*
      mnie się do teraz oczy świecą :D

      Usuń
  5. Mac'owa szminka zwróciła moją największą uwagę z wiadomych przyczyn ;P piękna czerwień!
    Kredki również mega, hiper super ;) więc z niecierpliwością czekam na makijaże z ich użyciem ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki idą w ruch codziennie od dwóch dni i będą szły dalej, więc zacznę robić zdjecia :)
      a szminka...aż żal używać tak prawdę mówiąc :D

      Usuń
  6. Kolory tych kredek są fantastyczne! Głównym elementem mojego makijażu zazwyczaj jest właśnie kreska, więc tym bardziej zazdroszczę :)) Szminka też ma przepiękny odcień, bardzo mi się podoba :) Gratuluję wygranych! I składam spóźnione życzenia - wszystkiego najlepszego :*

    PS. Kolor lakieru też przypadł mi do gustu. Toż to iście kusicielski post był!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      i przepraszam :P ale blogi to w ogóle diabelski wynalazek, mój portfel się chowa za każdym razem jak odpalam bloggera :D

      Usuń
  7. ta szminka jest przepiękna, ale ja jestem fanatyczką naustnej czerwieni, więc nie dziwota, że szaleję :P gratuluję wygranych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D
      ja jestem fanatyczną czerwieni w ogóle, ostatnio noszę nawet na oku :))

      Usuń
  8. ale świetny nudziak! a te kredki - mm, marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kredki są naprawdę świetne! podobne do żelowych kredek z Avonu (supershock?)

      Usuń
  9. A mogłabyś podać jakiś numer tego lakieru? ;)
    Bo jest cudowny i coś czuję, że chyba wyląduje w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukałam jakiegoś numeru na tym lakierze i...nie ma...ale u mnie w Rossmannie były 3 kolory tej serii trends nude - taki dość mocno różowy i dwa jaśniejsze - ten, który mam i podobny, ale taki jakby chłodny, z domieszką różu/fioletu bardzo delikatną, więc może go wytropisz :D

      Usuń
  10. Kredki są świetne! bardzo podobają mi się kolory :)) lakier mam, ale jakoś mi kolor nie pasuje :[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tymi lakierami nude dużo zalezy od karnacji i tonacji lakieru - ciężko trafić na taki kolor, który ładnie się prezentuje nie tylko w butelce, ale i na dłoniach...

      Usuń
  11. Kredki są cudowne, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z Wibo polecam Ci także numerek 350 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie widzę, gdzie na tym lakierze jest numereeeek....niech mnie ktoś oświeci :P

      Usuń
    2. Albo z tyłu czarny nadruk na butelce, albo na naklejce drobnym drukiem tuż przy kodzie kreskowym. Dziś byłam w Rossmannie i przyjrzałam się tym nudziakom i zgarnęłam 351 :)

      Usuń
  13. śliczny odcień szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. moja pierwsza macowa i do tego jeszcze czerwona!

      Usuń
  15. swietna czerwien ;D
    lakier cudny a kredki nieziemsko piekne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwie wygrane - to się nazywa szczęście! :) Nude idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najidealniejszy :)
      a co do szczęścia - pewnie już przekroczyłam jego limit :D

      Usuń
  17. Od dawno czytam Twojego bloga i obserwuję Cię na YT i muszę Ci powiedzieć, że jesteś przemiłą osobą;p
    Uwielbiam Ciebie słuchać i czytać ;))
    A serduszka-olejki bardzo fajne, sama mam ze 30 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyyyy słuchać? ale ja nie mam kanału na yt :P musiałaś mnie z kimś pomylić ;]
      niemniej jednak mam nadzieję, ze wciąż jestem przemiła mimo to :D

      Usuń
    2. Jej, faktycznie, wybacz ;) Pomyliło mi się. Co nie zmienia faktu, że uwielbiam czytać Twojego bloga ;D

      Usuń
    3. nic się nie stało, zdziwiłam się tylko ździebko :D

      Usuń
  18. Kredki- przeboskieee ! A szminka również ciekawa, oj zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz mam zagwozdkę bo nie wiem czym się malować tyle tego, ale 7 kresek na oko nie wcisnę :P

      Usuń
  19. przepiękny ten nudziak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie myślałam, że pewnie by Ci się spodobał, kiedyś coś całkiem podobnego widziałam u Ciebie :)

      Usuń
  20. rzeczywiście świetny lakier :)

    a paczki - sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama słodycz i jeszcze w idealnym momencie :)

      Usuń
  21. Gratuluję nagród! Najbardziej ze wszystkiego oczarowały mnie kredki, są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się z Tobą nie zgodzić :D

      Usuń
  22. Kredki, kredki, kredki! (Właśnie sprzątam szczękę z podłogi).

    OdpowiedzUsuń
  23. możesz podać nr tego lakierku? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę w Rossmannie to aż sprawdzę czy na innych butelkach są numerki czy tylko mój taki wybrakowany...na razie niestety nie pomogę, ponieważ ni cholery nigdzie tego numerka nie widzę :P

      Usuń
  24. swietne nagrody a ze szminki maca cieszylabym sie jak szalona!!
    mialam okazje kilka razy nosic takowa na ustach i bylam zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trwała jest niesamowicie, jak pomalowałam nią usta to miałam problem żeby je domyć :P

      Usuń
  25. Gratuluję wygranych :))
    śliczny ten nudziak.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nudziak pochodzi chyba ze standardowej ofery, bo mam go od kilku mies. i cały czas jest dostępny. Uwielbiam go <3 Fajny też jest delikatny brudny róż i szaro-niebieski z tej samej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info :) no ja właśnie nie wiedziałam o tym, bo natknęłam się na nie stosunkowo niedawno - ten brudny róż widziałam, a tego szarego nie, a szkoda bo brzmi ciekawie :)

      Usuń
  27. Cieszę się, że sprawiłam Ci dodatkową niespodziankę z okazji urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranych :)
    Lakier ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...