WoleProstoHeader

5 lut 2012

Naukowo - lakierowo - pasteLOVE

Pewnie już nie raz i nie dwa wspominałam o tym, że im więcej mam do nauki tym bardziej kreatywna się robię. Niestety, kreatywność ta rzadko sięga nauki, ale za to bardzo często właśnie w chwilach wzmożonej działalności umysłowej do głowy przychodzą mi pomysły w kwestii malowania paznokci. Nie inaczej było wczoraj - w chwilach pomiędzy nauką o zasuwach na rurociągu, a 10 stronami poświęconymi pompie, zachciało mi się pasteli w wydaniu różnokolorowym i najlepiej słodko - słodkim. Efekty? Na zdjęciach poniżej. Za to materiał o pompach przyswoiłam niespodziewania sprawnie, czego się nie spodziewałam - wygląda na to, że malowanie paznokci odświeża umysł :)





Użyte lakiery: fiolet - Rimmel I <3 lasting Finish 170 Lively Lilac, błękitny - Colour Alike Świeżo Malowane, miętowy - Essence LE You rock! 03 Kings of mints, biały - Avon (do frencza).
Na całość położyłam to coat Essence Gel - look.

Wracam do nauki, a Wam życzę miłej końcówki weekendu :)
I przypominam o konkursie walentynkowym, w którym  możecie wygrać smakowite kosmetyki The Body Shop - więcej informacji uzyskacie klikając w baner na pasku bocznym.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

36 komentarzy:

  1. ten fiolecik sliczny i serduszka slodki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolorki są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Miętowe kropeczki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne wzorki i ładne pastele :) ciekawy sposób przyswajania nauki hehe ;D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. błękit i mięta mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie. Uwielbiam takie delikatne kombinacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny ten fioletowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodko i uroczo a przede wszystkim kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj wyglądają bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj dzieje się tu dużo, dzieje :]
    ja wybieram wskazujący i środkowy z obłokowym serduszkiem :]

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze! :)

    owocnej nauki kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. tez juz tesknie za wiosna, za pastelami, a tu taki zonk z zima...

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłej nauki :) Jak pastelowo u Ciebie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miętowy + fiolet... Rewelacja. Ostatnio zakochałam się w tym połączeniu dzięki nowej propozycji makijażu wiosennego od Givenchy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie takie pastelowe kolory na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie to wygląda :) Bardzo fajne :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ale słoodko, uwielbiam pastele!

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto robić przerwy w nauce, bo wtedy lepiej idzie;) A manicure świetny:)

    PS Zostałaś otagowana http://karminoweusta.blogspot.com/2012/02/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie moje ale urocze:-) Podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaaaj, jakie piękne pastelowe love. :) Piękny ten liliowy i serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te paznokcie! A te serduszka - urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  24. pastelowe paznokcie to teraz mój must-have! kocham takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha miałam na studiach identycznie! Zawsze na egzaminy i kolokwia przychodziłam z wzorkami na paznokciach- koleżanki już się ze mnie śmiały: ooo, uczyłaś się? ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...