WoleProstoHeader

14 lut 2012

Makijażowo - cztery odsłony na Walentynki

Walentynek osobiście nie obchodzę, należę do tej grupy ludzi, którzy uczucia wolą okazywać cały rok, niemniej jednak cóż to szkodzi, aby z tej okazji zmalować jakiś makijaż? Albo lepiej - cztery makijaże?

Z tymi czterema to trochę sprawa oszukana, ponieważ makijaż oczu zmienia się jedynie dwa razy, za to występuje w towarzystwie dwóch różnych wariantów kolorystycznych na ustach.

Na każdym makijażu mam na twarzy to samo - podkład Revlon Colorstay (110 Ivory), puder prasowany Stay Matte z Rimmela, podwójny róż z Dermacolu, na brwiach kredka Basic, na powiekach baza JOKO, tusz Lash Love z Mart Kay.

Pierwsza propozycja to oko w odcieniach różu i fioletu, makijaż delikatny, raz w towarzystwie błyszczyka nude, a raz zestawiony z soczystą, ciemnoróżową szminką. Do makijażu oka użyłam cieni z palet Sleeka - białą perłę "Barry White" z PPQ, róż "Magenta Madness" i granat "Midnight Garden" z Monaco. Na ustach raz mam błyszczyk Essence z serii xxxl nudes "Pure beauty", a raz szminkę z Avonu "Fuchsia fever".



 I zbliżenie na oko:

Druga propozycja to brązowo - miedziany smok. Ostatnio jest to jedna z moich ulubionych wariacji kolorystycznych, świetnie podkreśla niebieską tęczówkę. Do tego jego wykonanie zajmuje mi mniej więcej minutę na jedno oko, więc jest to makijaż z serii expres. Użyłam znowu cieni Sleeka, tym razem w ruch poszła paletka Storm - ostatni cień w górnym rzędzie i pierwszy w dolnym oraz paletka Monaco - cień "Sunset". Na  ustach w wersji pierwszej znowu błyszczyk Essence, w drugiej wersji - czerwona szminka Avon "red 2000".


 

Tym razem zbliżenia na oczy nie zrobiłam, bo zapomniałam, mam nadzieję, że wybaczycie :)
Która z wersji jest Waszym faworytem? Ja się zdecydowanie najlepiej czułam w podkreślonych ustach - i w czerwieni i w różu.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

50 komentarzy:

  1. jeeej jaka Ty ładna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ale wiesz...sporo robi makijaż :D

      Usuń
  2. Drugi i czwarty to cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miedziany smok i czerwone usta! Jak pięknie!
    No, no śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. mój też :D ogólnie paletka Storm jest jedną z moich ulubionych, świetnie pasuje do niebieskich oczu :)

      Usuń
  5. Pierwszy makijaż przepiękny - subtelne usta i przydymione fioletowe oczko - to lubię :)
    A w drugim Twoje oczy są tak niebieskie, jak niebo w lecie. Cień wspaniale eksponuje błękit tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a oczy...gdyby nie kiepskie światło to jeszcze bardziej by tą niebieskość było widać :D

      Usuń
  6. uwielbiam oglądać Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) staram się zrehabilitować bo dawnooo nic nie dodawałam, więc 4 na jeden siup jak znalazł :)

      Usuń
  7. wszystkie wersje są cudowne :) jednak moim faworytem będzie trójeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękować :) mogłam jeszcze zmiksować oczy z trójeczki z ustami z dwójeczki,ale za późno na to wpadłam :D

      Usuń
  8. cudne wszystkie! ale najlepsiejszy pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      pierwszy najdelikatniejszy :)

      Usuń
  9. czwarty! te czerwone usta, no bosko po prostu!!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi wariant jest zdecydowanie nr.1!
    Bardzo ładnie wygląda. ; p

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedostatni jest śliczny ;) brązy Ci pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie piekne! i miedziany i fioletowy - klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy i drugi z ustami podkreślonymi:D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne, najbardziej podoba mi się pierwszy makijaż oczu z mocnym akcentem na usta =)
    ale ostatnia propozycja też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  15. Ten z fioletem bardziej mi się podoba i Tobie w nim ładniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) może jednak chłodne kolory bardziej do mnie pasują :D

      Usuń
  16. Pierwszy makijaż mnie zauroczył - cudo!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi makijaż to mój faworyt :) Ale tak czy siak oba piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten smoczy makijaż jest the best :) Ciekawe czy jakby zamiast brązów użyć zieleni też by tka ładnie wyglądał? :) Wyczytałam w twoim opisie, że tez nie przepadasz za swoim politechnicznym kierunkiem studiów... Witam w klubie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie przepadam, zwłaszcza ostatnio ;] ale teraz już jestem na specjalności, więc może będzie trochę lepiej :)

      Usuń
  19. Pierwsza propozycja świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsza odsłona to numer 3 i 4 :) I chyba bardziej podobają mi się te czerwone usta! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Głosuję za brązami!
    Masz piękną cerę!
    Jeśli lubisz kosmetyki Sleek MakeUP, zapraszam do mnie na rozdanie!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne propozycje makijażu, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fioletowe oczko i różowe usta! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnia wersja jest moim faworytem... kocham czerwone usta :))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...