WoleProstoHeader

3 sty 2012

Wróciłam :)

Wypoczęłam, wybawiłam się, wróciłam i zabieram się do pracy :) Na uczelni czeka mnie teraz gorący okres, powoli zaczynają się zaliczenia, oddawanie projektów i na końcu sesja. Moje postanowienia noworoczne w obecnej chwili obracają się wokół przetrwania tych najbliższych tygodni.

W kwestii bloga - oczywiście nadal będę się na nim jak najczęściej pojawiać, bez obaw. Obecnie ładuję aparat i szykuję się do posta podsumowującego rok 2011, z naciskiem, rzecz jasna, na kosmetyki.

Pokażę też w najbliższych dniach swatche dwóch lakierów z glitterowej kolekcji Sensique, które mnie absolutnie zachwyciły i odkąd mam jednym z nich  pomalowane paznokcie, nie mogę przestać się na nie gapić ;) Same paznokcie ledwie przeżyły wyjazd i bitwy o totem (kto kiedyś grał w Jungle Speed ten wie, że żadne paznokcie tego nie przetrwają) i zostały brutalnie skrócone do samiuśkiego zera. Nowe odżywki JOKO, które do mnie ostatnio dotarły mają tym samym utrudnione zadanie i ciekawa jestem jak wypadną podczas zapuszczania paznokci. Pod koniec tygodnia szykuje mi się również bardzo ciekawe spotkanie z kilkoma blogerkami i nie tylko, więc jak dożyję piątku to z pewnością się wybiorę i wszystko potem dokładnie zrelacjonuję :)

Tyle na dzisiaj, niestety muszę ograniczyć się jedynie do tej krótkiej relacji, wzywa mnie właśnie mega nudny projekt i jeszcze parę innych rzeczy...Ale za to pochwalę się, że udało mi się dostać na wybraną przeze mnie specjalność, więc być może kolejny semestr nie upłynie mi na robieniu stu tysięcy niepotrzebnych mi do życia i szczęścia projektów :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

18 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypatruje podsumowania:-) i gratuluje dostania sie na wybrana przez Ciebie specjalnosc!

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia z projektami ;)
    czekam na wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bitwy o totem wymiatają! Też w to grałam, w grupie znajomych, już trochę podpitych, tarzaliśmy się po podłodze aż miło :D Jedna osoba wyszła chyba nawet z podbitym okiem (oczywiście dostała totemem :P)

    OdpowiedzUsuń
  5. moniaaa - brzmi znajomo :D ja przypadkiem trafiłam łokciem w swojego chłopaka i rozwaliłam mu wargę...przeze mnie wyglądał biedny jak po walce bokserskiej :))



    dziękuję za gratulacje i życzenia powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jungle Speed!!! <3 Czekam na podsumowanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety musimy wracać do szarej rzeczywistości i uporać się z sesją :/
    czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz sprawdziłam co studiujesz ;) Też chciałam iść na ten kierunek , ale jednak wylądowałam na finansach i rachunkowości Czuje że wybrałam źle i inżynieria jednak była by o wiele ciekawsza ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć :D Czekam na zdjęcia lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o, spotkanie? czekam na relację!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witamy z powrotem :) Dobrze, że jesteś...

    Ja obecnie mam już 3 rodzaj z serii glitterów z Sensique i też gapie się na swoje paznokcie jak zaczarowana :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak chcę recenzje tych gliterów! :)
    Mnie też już widok sesji na horyzoncie przeraża ~~

    OdpowiedzUsuń
  13. Projekty, dlaczego to słowo budzi we mnie niepokój... Ostatnio męczę się nad jednym i łączę się z Tobą w bólu...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...