WoleProstoHeader

30 sty 2012

Nowości, nowości...

...tym razem od Mary Kay :) Z okazji karnawału firma MK po raz kolejny poszerza swój asortyment o nowe, ciekawe i warte uwagi nowe produkty. Mam możliwość przetestowania kilku z nich i niebawem opiszę Wam moje wrażenia, dzisiaj jedynie mała zapowiedź.
W nowościach znajdziemy między innymi nowe błyszczyki NouriShine Plus o szerokiej gamie kolorów, trzy warianty palet cieni powiek, konturówki do ust oraz kredki do oczu. Całość możecie zobaczyć TUTAJ.
Ja do przetestowania dostałam dwa błyszczyki - wersje Sun blossoms oraz Silver moon (oba piękne, ale Sun blossoms to mój absolutny faworyt w całej tej kolekcji :)), ciekawym produktem, który do mnie trafił jest też konturówka do ust, która jest...bezbarwna. Przyznam, że jestem bardzo ciekawa jej działania, jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować, ale bardzo mnie intryguje jej bezbarwność. Do mojej kolekcji cieni do powiek dołączyły dwie paletki - Berry Souffle oraz Mint Candy. Obie mają bardzo przyjemnie skomponowane kolory, powierzchownie wypróbowałam obie i póki co Berry Souffle wysuwa się na prowadzenie. Ogromnym zaskoczeniem są dla mnie też kredki do oczu - ja kredek nie cierpię, zrobienie kreski kredką to dla mnie prawdziwa mordęga, a te wyjątkowo przypadły mi do gustu. Oprócz tego są niesamowicie trwałe - zrobiłam swatche na ręce i nie mogłam potem tej ręki domyć, na oku trzymają się równie dobrze.
















Pozdrawiam,
Panna Joanna

12 komentarzy:

  1. Zaśliniłam się na widok Sun blossoms

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredki są fajne. Wgl błyszczyki też. <3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze wspolpracy z nimi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mint candy wygląda cudownie! Super na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa współpraca. Bardzo intrygują mnie te kredki do oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :slina: ta emotka oddawałaby co myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to co? Miłego testowania! :]

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory tej drugiej paletki mnie uwiodły :)

    ja też testuję, ale u mnie padło na pielęgnację ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pokazalam dzis te blyszczyki na swojej stronie , kolor Sun blossoms to tez moj faworyt:)
    Ich kredki do oczu sa bardzo dobre. Podoba mi sie, ze robia tak cieniutkie kreseczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te cienie. Owocnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie się prezentują,niestety nigdy nie mialam nic z Mary Kay.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...