WoleProstoHeader

7 sty 2012

Makijażowo - lakierowe podsumowanie roku 2011 :)

Wspominałam ostatnio, że przygotuję podsumowanie roku 2011. Dzisiaj przybywam właśnie z nim, w nieco innej formie niż to sobie początkowo wymyśliłam. Zamiast zestawiać po raz kolejny swoje ulubione kosmetyki, postanowiłam zestawić to, co w dużej mierze stanowi tego bloga - makijaże oraz prezentacje lakierów, wszystkie te, które zamieściłam w ubiegłym roku na blogu. Każde zdjęcie na kolażu jest opisane numerem i teraz następuje zadanie dla Was - pomóżcie wybrać mi lakier oraz makijaż roku 2011! :)

Chciałam załączyć w tym miejscu sondę, jednak te, które znalazłam nie przewidują aż tylu wariantów odpowiedzi, więc głosowanie ograniczyć się musi do wpisania w komentarzu numeru makijażu oraz lakieru. Zapraszam do zabawy ;)





Zdjęcia można powiększyć, do czego zresztą zachęcam :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

52 komentarze:

  1. Mi osobiście podoba się makijaż nr 16 i lakier nr 8 (widzę, że niebieski przeważa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z lakierów to mi się podoba wszystko co niebieskie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż nr 25 i pazurki nr 27 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż 12 (pięknie Ci z bladą cerą i takim kolorem na ustach!),
    manicure 27 - ostatnio szaleję za brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż nr 16 i lakier nr 16 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż 13 - lakier 17. Śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio widać na tych małych zdjęciach, ale makijaż numer 25, a lakier.. chyba 11.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż 11
    lakier 5!

    Chociaż makjaży trochę nie widać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. zwykładziewczyna? - zdjęcia można powiększyć, klikając na nie ("pokaż obrazek")i potem również jeszcze trochę można je powiększyć, więc koniec końców, zdjęcia są dosyć duże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż zdecydowanie nr 9 - kojarzy mi się z Tobą ten turkus :)
    lakier - nr 18
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż : 15
    Mani : 25
    Zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż - 16 (Przepiękny!)
    Lakier- grr.... nie mogę się zdecydować! ale to chyba będzie nr 8 :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo tego jest :) Mam nadzieje że ten rok zapowiada się równie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż -zdecydowanie 4

    pazurki - 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż 1, bo ślicznie wyglądasz w takich kolorach, lakier 14 mi się podoba najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż 4, z lakierami miałam trochę problem, bo kilka mi się podobało, ale niech będzie nr 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. makijaż 21., natomiast pazurki (kurcze za dużo tych ładnych;P ) ale zdecydowałam się na 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż 16 :)
    Paznokcie 30 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż nr 13, manicure nr 26. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do KONKURSU na moim blogu http://beaaatka21.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. czy makijaż nr 9 znajdę na Twoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  22. sauria80 - tak :) w zakładce "Moje makijaże" jest odnośnik do posta z tym makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż 25, świetne oczy! Chociaż usta w 15 też przyciągają uwagę, lubię takie kolory. Paznokcie 30

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaż nr 2
    Lakier nr 9

    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z makijaży 15., z lakierów 30.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie przypadam sie za bardzo, bo podoba mi sie kilka propozycji i nie potrafie ograniczyc sie do 1:)

    OdpowiedzUsuń
  27. makijaż nr 12
    i paznokcie 27
    moje typy ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim faworytem jest makijaż ze zdjęcia nr 6 oraz mani nr 27. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Najładniejsze są 12, 14, 22 i 24:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z makijazy trudno mi wybrac jeden;) ale mani zdecydowanie 30!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...