WoleProstoHeader

26 sty 2012

Lakierowo - rozgwieżdżone niebo :)

Wczoraj naszła mnie nagła,niespodziewana ochota na czarny lakier. I najlepiej błyszczący. Ale, nie miałam żadnego czarnego lakieru, a już w szczególności błyszczącego. Jednak potrzeba matką wynalazków, wygrzebałam więc czarny lakier do stempli z Essence, lakier Confetti z Sensique z serii Fantasy Glitter i tadam :D Jest i czarny i błyszczący i pięknie wygląda. Nałożyłam po jednej warstwie czarnego i glitterowego lakieru, na wierzch położyłam również jedną warstwę top coata "Gel - look" z Essence i tak sobie teraz siedzę i podziwiam :) Efekt kojarzy mi się z rozgwieżdżonym niebem.




W końcu mi paznokcie urosły do jakiejś normalnej długości, już myślałam, że po tych sylwestrowych szaleństwach nigdy nie odrosną ;) Pamiętajcie - gra Jungle Speed to wróg długich paznokci.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

44 komentarze:

  1. bardzo fajny efekt, super wyglada na paznokciach.mam czarny lakier i nie bardzo wiem o z nim zrobic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie jakoś nigdy do czerni nie ciągnęło specjalnie, takiej "czystej" bym chyba na paznokciach nie umiała nosić, ale wystarczy fajny top coat i gra gitara :D

      Usuń
  2. Rozgwieżdżone niebo na paznokciach... o tak ;)
    Brokatowy lakier przynajmniej ożywia tą czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie :) sama czerń dla mnie jest zbyt...czarna :P

      Usuń
  3. Ja też ostatnio mam ochotę na czerń na pazurkach i też połyskującą :D. Ale nie mam czarnego lakieru ;P. Lecę do sklepu po takowy, hihi :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To udanych polowań ;D ten do stempli jest o tyle fajny, że styknie jedna warstwa i paznokcie są idealnie pokryte lakierem ;)

      Usuń
  4. Pieeeeeknie :)

    Asiu, przyznaj się - pochwal sie - czym oswietlilas zdjecia? ;) Wyszly slicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      a zdjęć nie doświetlałam niczym :D robiłam przy oknie (między szybą a firaną :P) na trybie "jasna tonacja" i same takie wyszły :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. mnie też :D a jak światło na niego pada to jest jeszcze ładniej - te drobinki, które na zdjęciach wyglądają jak srebrne mienią się tak na holograficznie ;)

      Usuń
  6. wow, strasznie fajnie to wyszło! aż mnie się zachciało takich paznokci! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. a w sztucznym świetle to aż szaleje :D

      Usuń
  8. Nooo efekt fajny :) I przyłączam się do pytanie Urbi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oświetlałam niczym zdjęć :) robione przy samym oknie, na trybie "jasna tonacja" :)

      Usuń
  9. ślicznie pazurki się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszło, uwielbiam taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!! Rewelacja, aż mnie zatkało ;O

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm, faktycznie niczym niebo :) Piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  13. super! na prawdę wygląda jak niebo z milionem gwiazd =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładne! Aż chyba coś takiego sobie malnę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie czekam na lakierek z brokatem i też sobie walnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super efekt:-) i kojarzy mi sie kamieniem Noc Kairu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają Twoje paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby takie proste, a wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...