WoleProstoHeader

11 sty 2012

Lakierowo po raz kolejny - Panna Joanna w naukowym ciągu :)

Wczoraj znowu się uczyłam, a właściwie robiłam projekty z sieci i instalacji wodno - kanalizacyjnych oraz oceny stanu czystości powietrza. Efekty możecie zobaczyć poniżej :P
I żeby nie było, że przez malowanie paznokci cierpią jakoś moje studia i oceny - z jednego projektu dostałam 4, a z drugiego 4,5. 



Lakier bazowy to Świeżo malowane  z Colour Alike, znowu wzięłam na tapetę kropki, które wykonałam lakierami (kolejność od spodu) - What do u think? z Essence, biały do frencza z Avonu, Grenadine syrup z Colour Alike, Tonic Blue z Esprit.

31 komentarzy:

  1. Gratuluję świetnych ocen. A paznokcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER!!!! Coraz to fajniej :D A oceny - gratulowac :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ci to wyszło!muszę na moich pazurkach wypróbować może mi się uda:D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie powiem - wydajna studentka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o! te są urocze i bardzo mi się podobają.

    Co by nie powiedzieć, że zgodnie z wygenerowaną ekspertyzą zaleca się wykonywanie takich projektów z częstotliwością co najmniej raz dziennie. W związku z dużą ilością pozytywnych komentarzy ustalono iż częstość przeprowadzona będzie metodą tradycyjną tj. publikowanie postów na blogspocie
    :DDDDDDD /pozdrawiam Pani inżynier/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam:
    http://no-to-pieknie.blogspot.com/2012/01/byc-kobieta.html

    :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, precyzyjny manicure;) Podoba mi się zestawienie kolorów. Gratuluję ocen z projektów, chciałabym takie dostać z projektów, które jutro oddaję.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, chyba je od Ciebie zgapie w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo takich kropek to jeszcze nie miałam :P Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem jak to robisz, mi nie wychodzą takie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super oceny i super paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają, zainspirowałaś mnie do pomalowania paznokci (wreszcie :P) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Może sie przyłączysz?
    http://lady-flower123.blogspot.com/2012/01/10-tygodniowa-akcja-paznokciowa.html
    Bo pazurki świetnie Ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurcze,s uper to wyglada! baardzo mi sie podobaja i sciagne chyba pomysl:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny wzorek, niedawno miałam podobny ale takiego bardziej pawiowego na zielonym tle :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...