WoleProstoHeader

10 sty 2012

Lakierowo - chaberek w kropeczki :)

Jak zwykle w nawale pracy, podczas nauki do kolokwiów, moja paznokciowo - lakierowa mania osiąga apogeum. Prawdą jest powszechnie znaną, że najlepsze pomysły na mani zawsze przychodzą mi do głowy, kiedy muszę się uczyć. Nie inaczej było wczoraj, gdy usiłowałam wziąć się w garść - ogrzewnictwo musiało chwilę poczekać, a ja wzięłam się za testowanie lakieru firmy Esprit, który dostałam od Agnieszki podczas ostatniego spotkania blogersko - youtuberskiego :) Po pomalowaniu paznokci dwoma warstwami tegoż lakieru ((813, Tonic blue), pouczyłam się chwilę, po czym zaczęłam nieco tuningować efekt. W ruch poszedł lakier z Sensique, z serii Fantasy Glitter (Confetti). Później znowu chwilę się pouczyłam, po czym na domalowałam czarne kropki. Po kilku akapitach na czarnych kropkach wylądowały niebieskie. Poczekam aż paznokcie wyschną, po czym poszłam spać. Efekty mojej nauki możecie zobaczyć poniżej:





Kolory najlepiej oddaje ostatnie zdjęcie. Jeszcze trochę nauki w tym tygodniu mnie czeka, więc możecie spodziewać się kolejnych paznokciowych wzorków :)))

Pozdrawiam,
Panna Joanna

32 komentarze:

  1. Twoje paznokcie są zawsze tak optymistyczne, że oglądając je uśmiecham się do monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Jak tak patrzę na dziewczyny co robią takie super wzorki to aż sama chce spróbować na swoich:D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super :) zapraszam do siebie na rozdanie :)
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej jak ładnie, słodziutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiego top coat'u używasz? Zawsze pięknie ci się błyszczą pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło mi, że się podoba :D

    Rebellious lady - aktualnie na lakier kładę Diamentowy pył z JOKO :) przeważnie daję odżywkę jako bazę i jak nie mam akurat typowego top coatu to na wierz też daję odżywkę (o ile jest przezroczysta oczywiście :)) a ta z JOKO faktycznie daje taki ładny blask :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za odpowiedź :)
    Ja też używam do tego odżywek, aktualnie z Sensique, ale nie powala. Myślałam, że to Seche Vite, czy jak to się tam pisze :P

    OdpowiedzUsuń
  8. podziwiam, za taką sztukę robienia TAKICH paznokci.. genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć to kompletnie nie moja bajka ;) wykonanie ładne

    Prywatnie: studiujesz inżynierię środowiska czy coś pokrewnego temu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Obsession - dokładnie tak - inżynierię środowiska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny mani. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzorek śliczny. :D
    Jak tylko nadejdą ferie to się wezmę za jakieś fajne wzorki. ; p
    Pozdrawiam.;*

    OdpowiedzUsuń
  13. łądne te sensique (:
    ja to nawet nie potrafie prosto paznokci pomalować. :d

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się :) śliczny ten chabrowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...