WoleProstoHeader

21 gru 2011

Tag: Lakierowo :)

Tagów ciąg dalszy - tym razem temat bliski memu sercu, czyli...lakiery!

 Tag przywędrował do mnie od dwóch świetnych blogerek - Pauli i cammie. Dziękuję dziewczyny :)

Poniżej moje odpowiedzi na tagowe, lakierowe pytania:


1. Ulubiona marka lakierów?

Nie mam jakiejś jednej najulubieńszej, ale bardzo lubię lakiery Colour Alike, czy Virtuala (z serii Street Fashion).

2. Lakiery brokatowe czy kremowe?

 
Kiedyś bardziej lubiłam kremy, ale ostatnio bardzo polubiłam brokaty i glittery. Ekstremalne błyskotki typu Circus Confetti z Essence też uwielbiam.

3. OPI, China Glaze czy Essie?
Szczerze mówiąc miałam okazję używać tylko China Glaze i bardzo go lubię. Spodziewałam się po nim większej trwałości, ale kolor mi to wynagradza :)

4. Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
W zależności od humoru i nastroju, mogę jeden kolor nosić cały tydzień, ale w następnym tygodniu, będę malować paznokcie codziennie. Nie ma tu reguły.

5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Kocham czerwienie i ciemne fiolety. Samych czerwonych lakierów mam mnóstwo, fiolety je dzielnie gonią. Ostatnio bardzo polubiłam też wszelkie szarości i niebieskości (im bardziej zgaszone tym lepiej).

6. Ciemne czy jasne pazurki?
Ciemne, ale lubię również bardzo jaskrawe kolory. Nasycone, bijająca po oczach czerwień, albo ciemne, głębokie bordo to moje typy :)
 
7. Co masz aktualnie na paznokciach?

Żeby było śmieszniej to właśnie maluję paznokcie :) Zmyłam Ruby Pumps z China Glaze, a nakładam True Love z Essence, z LE Vampire's Love.

8. Czy lubisz matowe wykończenie?
Matowe wykończenie kompletnie mnie nie rusza. Sama nie mam żadnego matowego lakieru ani matującego top coata, u innych również nie podobają mi się matowe paznokcie.

9. Czy jesteś fanką frenchu?

Nie. Kiedyś często malowałam w ten sposób paznokcie, jednak teraz frencza omijam z daleka. Jest dla mnie zbyt nudny :)

10. Ulubiony zimowy kolor?
Ciemny granat. Najlepiej błyszczący.

11. Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
 
Nie przepadam za lakierami Essence, szczególnie za serią Colour&Go. Za to ich lakiery z limitek bardzo lubię.

12. Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest Twój ulubiony?
Zawsze używam lakieru nawierzchniowego, jednak nie mam swojego ulubionego. Ostatnio używam topa z Wibo.

13. Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
 
Nie znoszę żółci (takiej konkretnej, jaskrawej, na pastelową może bym się zdecydowała) i zieleni wpadającej w żółć.Zielenie wpadające w niebieski z kolei lubię bardzo.

14. Czy używasz preparatów podkładowych? Jakie sprawdziły się najlepiej?
A i owszem. Nie umiem malować "gołych" paznokci, poza tym często sięgam po ciemne lakiery i nie chcę ryzykować odbarwienia płytki. Jako preparat podkładowy służy mi odżywka Wibo "Diamentowa siła", moja najulubieńsza odżywka, dzięki której udało mi się zapuścić paznokcie.

15. Ulubione wykończenie lakieru?
Waham się między kremem a brokatem. Kremy uwielbiam od zawsze, a brokaty polubiłam niedawno, nie mam chyba faworyta w tej kwestii.

16.Wzorki czy prosty, monochromatyczny manicure?

 
I taki i taki. To zależy od mojego humoru. Wzorki lubię, ale proste - typu kropki, paski, jakieś wymyślne wzory z - nie daj boże - powciskanymi diamencikami i innymi pierdółkami nie mieszczą się w moim pojęciu estetyki.

17. Czy lubisz pękające lakiery?
 
Na początku, kiedy zaczęła się moda na kraki, zupełnie one do mnie nie przemawiały. W końcu spróbowałam...i nie żałuję. Nie jest to może mój ulubiony typ mani, ale są takie połączenia, które bardzo mi się podobają.

18. Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
 
Nie mam wishlisty lakierowej, to mogłoby być niebezpieczne ;) Natomiast wczoraj widziałam na kilku blogach zapowiedź nowej edycji lakierów Sensique - tym razem mają to być glittery i oczka mi się do nich zaświeciły.

19. Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
 
Nie pamiętam niestety. Ale mógł być to lakier z Rimmela.

20. Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
 
Najchętniej to bym tylko pokazywała, który chcę :) Ale lubię i kupować i dostawać.

21. Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?

Tak na poważnie? Jakiś rok temu. Od tego czasu moja mania lakierowa przerasta nawet mnie samą, a kolekcja rozrasta się w zastraszającym tempie. Natomiast jakieś bezbarwne lakiery i tym podobne zaczęłam używać gdzieś w okolicach gimnazjum.

Do zabawy zapraszam Idalię oraz niecierpka :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

6 komentarzy:

  1. musze przetestowac te lakiery colour alike.. Dużo osób je sobie chwali :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kilka dni temu dostałam lakier China Glaze i też spodziewałam się po nim większej trwałości... ale kolor ma bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam fiolety i czerwienie. Ubolewam, że nie mam stacjonarnie dostępu do CA, a nie chcę zamawiać przez internet, bo mogę się naciąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, dziękuję :* Podpisuję się pod ciemnym granatem, na zimę jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...