WoleProstoHeader

16 gru 2011

TAG: Kosmetyczne Zachwyty 2011




Zachwyt. Całkowity. Miłość od pierwszego razu. Dreszcz przenikający całe ciało. Kosmetyk tak fantastyczny, że nie możesz przestać się nim cieszyć. Używanie go to czysta przyjemność.

Ma same zalety. Po prostu go uwielbiasz.











Zasady:

1. Napisz skąd tag trafił do Ciebie.
2. Podaj 5 produktów, które zachwyciły Cię w 2011 roku.
3. Napisz dlaczego właśnie one.
3. Nominuj 5 blogerek, których zachwyty chcesz poznać.

Tag trafił do mnie od Piękność dnia, za co bardzo dziękuję ponieważ temat taga bardzo mi się podoba :)

Produkty, które zachwyciły mnie w 2011 roku:
Ciężko było mi się ograniczyć tylko do 5 kosmetyków, ponieważ lista moich ulubieńców jest bardzo długa, na dodatek sporo z nich odkryłam właśnie w tym roku. Jednak po ciężkich selekcjach moje zestawienie wygląda tak, jak możecie zobaczyć to poniżej. Trochę pooszukiwałam i w niektórych punktach wymieniam produkty zbiorczo :)

Miejsce 1.Wielkim zaskoczeniem była dla mnie oferta firmy Dermacol. Długo, długo kojarzyła mi się jedynie z gęstą, kryjącą pastą. I to był błąd! Okazało się, że oferta jest bardzo bogata, od kolorówki, aż po pielęgnację. Moimi hitami były i są Puder Fixujący oraz Duo Blusher.

Miejsce 2. Znalazłam swoje KWC wśród tuszy do rzęs. Odkryty w tym roku, pokochany i deklasujący wszystkie inne. Lash Love od Mary Kay <3 Miałam przyjemność używać zarówno wersji czarnej jak i śliwkowej i obie robiły z moimi rzęsami cuda.


Miejsce 3. Rok 2011 był rokiem lakierów. Stałam się ich straszną maniaczką, moja kolekcja rozrasta się w ekspresowym tempie. Szczególnym uwielbieniem zapałałam do lakierów Colour Alike oraz serii Street Fashion z Virtuala. Na zdjęciu jedne z kilku z całej kolekcji.


Miejsce 4. Również w tym roku zaopatrzyłam się w pierwszą paletkę Sleeka. Obok Oh So Special nie mogłam przejść obojętnie! I miałam nosa - paletka szybko stała się moim numerem jeden wśród cieni. Jakiś czas po pierwszej paletce przyszedł czas na drugą - tym razem była ta paletka Monaco, ofiarowana mi przez mój OPT.

Miejsce 5. Na miejscu piątym postanowiłam obsadzić jakiś kosmetyk pielęgnacyjny. Dumała, dumałam i wydumałam, że kosmetyk, bez którego już bym się chyba nie potrafiła obejść to serum ze skwalenem oliwnym firmy Botani. Moja sucha skóra codziennie mi dziękuje za używanie tego serum, problem nadmiernej suchości powoli, ale skutecznie przemija. Oczywiście w punkcie o pielęgnacji mogłabym jeszcze długo wymieniać. Bardzo polubiłam się z dermokosmetykami (Uriage, SVR), firma FlosLek również w kwestii pielęgnacji przypadła mi do gustu. Jednak serum musi się obowiązkowo znaleźć w tym zestawieniu.

Punkt trzeci - mam nominować 5 blogerek co też czynię :)
Do taga zapraszam:
Brunetkę KLIK!
Hexxanę KLIK!
Ferrou KLIK!
Idalię KLIK!
oraz wszystkie inne osoby, które mają ochotę podzielić się swoimi tegorocznymi, kosmetycznymi zachwytami :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

15 komentarzy:

  1. Joasiu, dziękuję :*
    Podpisuję się pod miłością lakierową i paletkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wpadnij do mnie, nagrałam filmik, powiedz co o nim sądzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. paletki sleeka moje odkrycie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię paletki sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podzielam zachwyt Virtualowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam paletki Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie,że go zrobiłaś, ja też uwielbiam ten tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. OCH SO SPECIAL nadal jest moich obiektem westchnień :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też polubiłam lakiery Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham serum Botani, nie wyobrażam już sobie życia bez niego!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również uwielbiam te paletki ze Sleeka, a Dermacol też kojarzył mi się z pastą, jaką jest ich podkład...Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W mojej piątce na pewno znalazłyby się paletki Sleek. Mi też tag bardzo się podoba. Pora zaczekać aż i mnie ktoś do niego zaprosi ;P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Panno Joanno nominowałam Cię ;)

    http://za-wysoko.blogspot.com/2011/12/o-lakieromaniaczkowym-tagu.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do zabawy:
    http://no-to-pieknie.blogspot.com/2011/12/oczko.html

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...