WoleProstoHeader

5 gru 2011

Panna Joanna testuje - Hemp Hand Oil

Jako, że lubię mieć zadbane, wypielęgnowane i dopieszczone dłonie, uwielbiam wszelkie kosmetyczne mazidła do rąk. Oprócz stosowania kremów, używam również olejków, np. olejku rycynowego, który świetnie radzi sobie z suchymi skórkami wokół paznokci.

Moim ostatnim olejkowym odkryciem jest olejek z The Body Shop "Hemp Hand Oil". Co ciekawe jest to również jeden z niewielu kosmetyków do rąk, których używać lubi mój tata. A to już niebywały sukces :)


Hamp Hand Oil to olejek, zamknięty w buteleczce z ciemnego szkła, która mieści 15 ml produktu. Butelka posiada pipetę, która umożliwia zaaplikowanie olejku na dłonie. Moim zdaniem butelka jest bardzo poręczna, forma wydobywania kosmetyku z opakowania również. Szkło, z którego wykonana jest butelka wydaje się być dość grube i solidne, mimo, że olejek już kilka razy wylądował na ziemi, nie odniósł żadnych obrażeń.

Działanie kosmetyku jest bardzo przyzwoite. Jeśli mamy problem z przesuszoną skórą rąk, suchymi skórkami wokół paznokci, ten produkt rewelacyjnie się z tym rozprawi. Konsystencja olejku jest oleista i nakładając go na dłonie pojawia się uczucie, że rzeczywiście smarujemy dłonie czymś tłustym. Po aplikacji przez kilkanaście minut czuć na skórze tłusty film, jednak po tym czasie olejek się wchłania. Skóra jest nawilżona, ukojona, wygładzona. Stosowany regularnie świetnie poradził sobie z moimi skórkami wokół paznokci, które zawsze były bardzo suche i często robiły się zadziorki. Teraz problem jest dość mocno zredukowany. Używanie tego olejku jest z pewnością przyjemniejsze od stosowania olejku rycynowego, który jest naprawdę bardzo tłusty i gęsty i po nasmarowaniu nim dłoni, skóra jest tłusta jeszcze długo, długo.

Używam go codziennie (staram się o tym pamiętać), przed pójściem spać oraz dodatkowo gdy czuję, że moje dłonie są mocno przesuszone. Olejek jest bardzo wydajny, wystarczą 3 - 4 krople aby zaaplikować olejek dokładnie na całych dłoniach. Ważne aby używać go w miarę systematycznie, wtedy efekty są najlepsze. Przy kilkudniowej przerwie w stosowaniu skóra na dłoniach zaczyna wracać do swojego "pierwotnego stanu".

Skład prezentuje się następująco:
INCI: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (Skin-Conditioning Agent), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil (Emollient), Cannabis Sativa Seed Oil (Skin-Conditioning Agent), Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil (Skin-Conditioning Agent), Fragrance (Fragrance), Tocopherol (Antioxidant)

Podsumowując - jestem z tego produktu bardzo zadowolona. Świetny dodatek do pielęgnacji dłoni zimą, gdy te potrzebują większego niż zwykle nawilżenia. Olejek kosztuje 35 złotych i jest to cena absolutnie niewygórowana w porównaniu z wydajnością i jakością. Ze mną z pewnością zostanie na dłużej :)


Pozdrawiam,
Panna Joanna

12 komentarzy:

  1. To juz druga bardzo pozytywna recenzja, która przeczytalam:) Teraz chce go kupic, poczekam tylko na przyplyw gotowki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kleopatre - ja już kilka pozytywnych recenzji przeczytałam i potwierdzam - olejek super :) ja się teraz czaję na krem do rąk z tej samej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od jakiegoś czasu ten olejek jest na mojej wish liscie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm mi wystarczy krem :) Nie mam zniszczonych dłoni :)A jak dla mnie to zbędny kosmetyk;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna forma kosmetyku do dłoni. Nie miałam jeszcze olejku i to w dodatku z pipetką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kosmetyki z pipetką ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy u mnie by się sprawdził bo nie lubię tłustego uczucia na dłoniach

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam olejku, zawsze krem tylko. Może spróbuje ;) Pewnie 100% razy lepszy od kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta seria Hemp ma chyba w ogóle dobre opinie i bardzo mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio bardzo lubuje sie w kosmetykach TBS i chyba wyprobuje ten olejek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...