WoleProstoHeader

9 gru 2011

Makijażowo - świątecznie po raz pierwszy :)

Coraz bliżej święta, więc dzisiaj chciałabym Wam pokazać propozycję makijażu, w którym możemy zasiąść do świątecznego stołu. Ja w takie dni stawiam na klasykę i przeważnie wybieram oko w kolorach srebrzysto - szarych lub brązowo - złotych, do tego najczęściej nieco mocniej niż zwykle podkreślone usta. Prosto i efektownie :) Dzisiaj wersja z okiem w odcieniach szarości i z czerwonymi ustami.

Na twarzy mam podkład Pharmacerisa oraz puder Stay Matte z Rimmela (oba w najjaśniejszych wariantach), róż Pąs cesarzowej z Paese, rozświetlacz Shimmer Powder z Essence. Brwi podkreśliłam kredką Basic i korektorem do brwi z Delii.
Oczy - tutaj jako baza występuje cień w kremie z Essence (LE Ballerina Backstage, odcień 01 dance the swan lake), użyłam cieni z paletek Sleeka (Monaco i Oh So Special) oraz srebrnego cienia z JOKO. Rzęsy pomalowałam tuszem Lash Love od Mary Kay w odcieniu I <3 Plum.
Usta to Lip tint z Astora w odcieniu 200 Greadine oraz błyszczyk JOKO (Double Therapy, nr J90).




Pozdrawiam,
Panna Joanna

37 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, jak się uśmiechasz :). Ładny mroźny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie :) tak swiatecznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż i świetna oprawa graficzna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie,robiłam oststnio podobny mae up :))

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny makijaż! bardzo lubię jasne oczy z czerwonymi ustami! super!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo, bardzo ładny klasyczny makijaż :) zgadzam się, że święta to dobra okazja do mocniejszego podkreślenia ust i jasnego, rozświetlającego makijażu oczu - wtedy tworzy się taki hmmm... głupio to zabrzmi, ale ekskluzywny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej wyglądasz jak ścieżynka :) super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna Mikołajka :D podoba mi się zmiana szaty graficznej, mrrrroźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mogę się napatrzeć bo jesteś taka śliczna : D

    OdpowiedzUsuń
  10. oo ja mam dzisiaj podobnie pomalowane oczy :) bardzo lubię taki mejkap ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie! Ja uwielbiam takie makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny :) a jak Ci ślicznie w czapce mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta idą także na blogach :) bardzo ładny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ładna Pani Mikołajowa :D
    Mimo braku śniegu za oknami, zrobiło się zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie świątecznie :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie! Zazdroszczę ci nieskazitelnej cery. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny makijaż:)
    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo Ci do twarzy w roli Pani Mikołajowej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zostalas otagowana :) http://pieknoscdnia.blogspot.com/2011/12/zachwyt.html

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny makijaż :) śliczny kolor usteczek :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...