WoleProstoHeader

22 gru 2011

Makijażowo - świątecznie po raz drugi :)

Śnieg spadł! Nie zanosi się co prawda na to aby poleżał do świąt, ale powiało zimą z prawdziwego zdarzenia.
Wczoraj mój OPT powiedział mi, że kiedyś na blogu było więcej makijaży, a teraz zamieszczam je coraz rzadziej. Nie wiem czy macie podobne odczucia, ale jeśli tak to spieszę z tłumaczeniem: los jest bardzo złośliwy wobec mnie i w poniedziałek, wtorek i środę, kiedy to jestem na uczelni, przeważnie świeci słońce i jest piękna pogoda, a co za tym idzie - światło do zdjęć. Natomiast wystarczy tylko, że mam wolny dzień i pogoda od razu siada, nawet jak robię zdjęcia przy samej szybie, przeważnie nic na nich nie widać. I tak w kółko.
Dzisiaj miałam szczęście, ponieważ wstałam dość wcześnie (jak na wolny dzień ;)) i złapałam resztki światła smętnie wpadającego przez okno. Z tej okazji mam dla Was makijaż :) Zamierzam uskutecznić podobny na wigilię, ostatnio pokazywałam Wam świąteczną propozycję, w które główną rolę grały usta, dzisiaj więc na odwrót - akcent na oczy, a usta nude.

Do wykonania makijażu użyłam:
Twarz - Dermacol, podkład Pharmaceris, puder Stay Matte z Rimmela, róż Pąs cesarzowej z Paese
Oczy - baza Mary Kay, cienie Sleek - dokładnie dwa - z paletki Monaco "Midnight  Garden" oraz z paletki Oh So Special "Gateau", tusz Lash Love z Mary Kay
Brwi - kredka do brwi Basic
Usta - szminka "In the nude" z Essence oraz błyszczyk Essence "Nude kiss"






Nie wiem czemu, ale na większości zdjęć granat wygląda bardziej jak fiolet, ale zapewniam, że to granat był. Nawiasem mówiąc, jak już miałam ten makijaż w głowie, to spodziewałam się, że będę potrzebować więcej niż dwóch cieni. Ale cień Gateau to istny kameleon, piękny róż, który mieni się na złoto i to on praktycznie w większość "robi" ten makijaż. To chyba jeden z moich ulubionych cieni z tej paletki :)

Przy okazji pochwalę się co ostatnio ciekawego do mnie przyszło. Nawiązałam współpracę z Ambasadą Piękna i rozpoczęłam testy kilku ciekawych produktów do włosów. Póki co, jestem bardzo zadowolona, zobaczymy jak się będą sprawować na dłuższą metę :)
Szczególnie zaskoczył mnie jedwab do włosów - z tymi od zawsze mam nieszczególnie przyjemne wspomnienia, ale te o dziwo, sprawuje się świetnie.

To już pewnie ostatni post w tym roku, wpadnę tylko jutro lub w sobotę rano z postem życzeniowym. W poniedziałek wyjeżdżam ze znajomymi w Bieszczady i czeka mnie tydzień leniuchowania z pięknymi widokami za oknem.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

23 komentarze:

  1. Lubię to! :P
    Cień Gateau prawie jak Golden Rose z KOBO :)
    Ja wciąż myślę nad makijażem na Wigilę i nie mogę się zdecydować, czy pozostać przy stonowanych barwach, czy raczej pójść w stronę bardziej zaakcentowanych oczu...

    OdpowiedzUsuń
  2. masz zabojczy kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na Wigilię chcę zrobić delikatny makijaż... Nadal myślę nad kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie! uwielbiam Twoje zdjęcia makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż prześliczny! Próbowałam zrobić coś podobnego, ale nie wyszło mi tak pięknie jak Tobie :) Szacun, że tak się wyrażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten niebieskawy akcent w zewnętrznych kącikach

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny:) Uwielbiam makijaże z dodatkiem granatu, wiec dla mnie bylby idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż :) Baw się dobrze w Bieszczadach, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te opalizujące róże :) i makijaż Ci pasuje bardzo, chociaż ja bym usta zrobiła trochę ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie ten granat bardziej jak fiolet wygląda :) śliczne oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny makijaż, bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne oko ;) Wesołych Świąt Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny makijaż :)
    Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wyglądasz:) cudowny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...