WoleProstoHeader

2 gru 2011

Lakierowo - prawie galaktyczne paznokcie

Kolejne paznokciowe eksperymenty, które określić by można jedynie stwierdzeniem "co autor miał na myśli?". Autor nie wie :) Pomalowałam paznokcie granatowym lakierem z Eveline (seria vitAminale therapy, nr 546). Następnie potraktowałam je mieszaniną różnych pylących rzeczy, aplikowanych w różny sposób. Przypuszczam, że chciałam aby wyszło mi coś na kształt galactic nails, ale koniec końców efekt przypominał coś lekko kosmicznego pomieszanego ze szronem :D Takie są przynajmniej moje odczucia, może Wam to coś bardziej konkretnego będzie przypominać, moja wyobraźnia dalej nie sięga.




Na żywo całego błysku było oczywiście więcej, ale jako, że zdjęcia są dość jasne to część bling - bling znikła :) Coś za coś.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

29 komentarzy:

  1. Przypominają mi niebo nocą, świetny efekt! Gratuluje pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cokolwiek autor miał na myśli, pazurki wyglądają super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło i ładny kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu, wyszło prześlicznie :) Sama planuję takie eksperymenty przed Gwiazdką, żeby w święta mieć śliczny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor i efekt jaki .

    OdpowiedzUsuń
  6. 'Galaktyczność' paznokci jest jak najbardziej widoczna :D Pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona !
    Pozdrawiam, trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się twoje eksperymenty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyszły :) mi coś ostatnio brakuje weny do eksperymentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne! gwieździste niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi sie kolor lakieru, boski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny* (z rozpędu popełniłam literówkę :) Przepraszam!)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda :D Ja ostatnio nie mam weny do malowania paznokci :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyszly:)! A wiesz ze wlasnie zmylam moje galaktyczne pazurki:D I nawet stepik mam na apracie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny !
    jaka cena?
    mynameislilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kojarzą mi się właśnie z kosmosem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za wszystkie komentarze :)))

    lilo - ale cena czego?:) jak o sam lakier granatowy pytasz, to niestety nie pamiętam, ale pewnie koło 10 złotych :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...