WoleProstoHeader

25 lis 2011

TAG: Subiektywny Ranking Przystojniaków


Przywędrował do mnie straszny tag. Straszny i ciekawy jednocześnie, takiego taga chyba jeszcze nie było. Niestety, ale ktoś wpadł na to, że urodową blogosferę tworzą kobiety (w znacznej, przeważającej ilości, przynajmniej ja znam tylko jeden jedyny blog o takiej tematyce prowadzony przez mężczyznę) i postanowił zapytać o typy w kwestii panów. Dowcipne, nie powiem.

Ale skoro już zostałam otagowana (i to przez jedne z moich najulubieńszych blogerek) to przecież nie mogę tego zignorować :) Głowę sobie dam uciąć, że moja odpowiedź na tego taga będzie świetnym tematem do nabijania dla mojego OPT, ale cóż zrobić...liczę, że ten post umknie mu w tłumie :D

Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował.
2. Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.
3. Zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.

Zostałam otagowana przez HexxanęBrunetkę i Piękność Dnia :) Bardzo Wam dziewczyny dziękuję za nominację :)

Dziesięciu typów nie znajdę, nie ma szans :P A na siłę szukać nie będę, więc zaraz sama zobaczę jak bardzo skurczyła mi się lista. Zacznę może od końca:


4. Jensen Ackles - znam go co prawda jedynie z roli w serialu "Supernatural", ale jak widać wystarczy :) Mimo, że jest blondynem, a ci nie są w moim typie, muszę go umieścić na liście.


3. Jake Gyllenhaal - ma oczy jak szczeniak i bardzo sympatyczny uśmiech :) i tyle :D


2. Gerard Butler - tego Pana zawsze "wypomina" mi OPT :) "PS. I love you", "300", "Law abiding citizen" - łobuzerski uśmiech i po raz kolejny - taki szczenięcy wzrok :D



1. Myślałam, że jak umieszczę własnego, prywatnego przystojniaka w zestawieniu, to będę oryginalna ;) Niestety ubiegły mnie Aga i Urbi, ale mimo wszystko muszę być sprawiedliwa i na miejscu 1 umieścić mój OPT :) Za wszystko :)


Punkt ostatni - tu znowu się wyłamię i 10 blogerek nie znajdę bo tag rozchodzi się bardzo szybko. Taguję:
Anwen KLIK!
Paulę KLIK!
Adę KLIK! 
Dezemkę KLIK!
i wszystkie blogerki, które maja ochotę wziąć udział w tagu :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna



16 komentarzy:

  1. dziękuję za oTaGowanie :* właśnie układam listę przystojniaków :D i już widzę, że przynajmniej jeden z Twoich przystojniaków się u mnie powtórzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gerard Butler-mniam

    Twój własny też niczego sobie:)

    Mój zapytał patrzac na mojego taga, a ja gdzie jestem? Pokazałam Russella Crowne i powiedziałam -tu, bo strasznie jest do niego podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za otagowanie :)
    u mnie też nie ma szans, żeby stworzyć listę 10 typów :P no i wiadomo, kto będzie na 1 miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  4. no wiesz co a ja już myślałam, że uda mi się wywinąć od tego ;)

    postaram się coś stworzyć, dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa razy oglądałam każdy sezon Supernatural, za drugim razem tylko po to, żeby jeszcze raz popatrzeć na Jensena. Uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dzięki :) mamy podobne typy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ten blondas całkiem całkiem :) choć zdecydowanie wolę brunetów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jake Gyllenhaal jest niesamowity! uwielbiam go ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. w moim rankingu też swoje miejsce znalazł Jake ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. też kocham Jensena :D widzę, SN jest całkiem popularne w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój pan i władca trochę mi Tylera z Pamiętników Wampirów przypomina. Fajny jest ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...