WoleProstoHeader

20 lis 2011

Tag - kosmetyczne must have :)

Tag przywędrował do mnie prosto od autorki taga - Lajfstyle :) Jako, że temat taga jest miłą odmianą po kilku średnio-kosmetycznych-tagach, tak więc z ochotą biorę się do odpowiedzi.

Zasady są proste:

  • Wymieniamy 5 ulubionych produktów, których używamy codziennie. Jeśli macie ochotę może być to kolorówka, lub pielęgnacja. Wszystko zależy od Was i Waszych upodobań. 
  • Następnie zapraszamy inne bloggerki do wzięcia udziału w zabawie. :)
 (obrazek pochodzi z bloga http://lajfstyle.blogspot.com/)

Moje kosmetyczne must - have ciężko mi było ograniczyć do 5 produktów. Na co dzień używam ich o wiele więcej :) Jednak po ciężkiej selekcji wybrałam piątkę, bez której rzeczywiście nie mogłabym się obejść (zwłaszcza ostatnio - weźcie pod uwagę, że moje top 5 zmienia się choćby wraz z porami roku ;)). Oto wyniki selekcji:
Miejsce pierwsze w mojej kosmetyczce bezapelacyjnie zajmuje nawilżający krem. Ostatnio ten, który widzicie na zdjęciu jest moim ulubionym - rzeczywiście nawilża, szybko się wchłania, nadaje się pod makijaż oraz posiada filtr. Niedługo pojawi się jego pełna recenzja.
Jako kompletny bladzioch, na co dzień nie zapominam o wymodelowaniu i ożywieniu twarzy odrobiną koloru. W tej roli świetnie się ostatnio sprawdza duet z Dermacolu - w jednym opakowaniu mam zarówno bronzer, którym mogę lekko wymodelować twarz oraz róż, którym tworzę zimowe rumieńce :)
Jako wielbicielka podkreślonego oka, musiałam oczywiście w swojej topowej piątce zawrzeć również cienie do powiek. Ostatnio najczęściej sięgam po paletkę Sleeka Oh So Special - idealny miks kolorów zarówno na jesień jak i zimę. Ale - jeśli już cienie to koniecznie z...

...bazą pod cienie. Kosmetyk, bez którego nie wyobrażam sobie życia. Do dzisiaj nie wiem, jakim cudem kiedyś mogłam robić makijaż oczu i nie używać bazy pod cienie. Najczęściej sięgam po bazę Hean, jednak ostatnio znalazłam bazę, która jest od tej odrobinę lepsza. Niemniej jednak, baza Hean pod codzienny makijaż nadaje się idealnie.

Kolejny kosmetyk, który zajmuje czołowe miejsce w mojej kosmetyczce (jak również i w makijażu) to tusz do rzęs. Moim ulubieńcem w tej kwestii jest nieprzerwanie Lash Love od Mary Kay. Obecnie używam wersji śliwkowej (nawet trochę widać na zdjęciu kolor tuszu) i mogę śmiało powiedzieć, że to mój najlepszy tusz ze wszystkich jakich do tej pory używałam. Zarówno jakość jak i kolor podbiły moje serce :)

Szkoda, że to tylko 5 ulubieńców, jednak zasady to zasady i trzeba się ich trzymać. Tak więc aby znowu się nie wyłamać, nominuje następujące blogerki:
- Eweskę http://pedzlem-malowane.blogspot.com/
- Candy http://candykillerr.blogspot.com/
- Basię http://basia8212.blogspot.com/
- Orlicę http://kosmetyki-orlicy.blogspot.com/
- Paulę http://za-wysoko.blogspot.com/
- Sroczkę http://cosrocewokowpadnie.blogspot.com/

Udaję się teraz poinformować nominowane blogerki o nominacji, a Was wszystkich i tak zapraszam do odpowiedzi na tego taga :) 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

14 komentarzy:

  1. To duo Dermacolu mnie pociąga. Bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem ciekawa tej nowej bazy co tak Heana pobiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny jest ten TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie dermacol i tusz ale nigdzie ich nie widziałam . Gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie wiem, jak mogłam się malować bez bazy pod cienie. Zdradź jak najszybciej, co jest lepsze niż Hean! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Candy -:D:D:D

    zoila - to chyba jedyny róż/bronzer po który bardzo regularnie sięgam :)

    niki222 - dam znać co to za cudo :)

    Yasminella - przy jej cenie, pojemności i działaniu ciężko ją pobić ;)

    LoveMonster . - cudny jest, to fakt :)

    Bella - jeden z nielicznych ostatnio, który wpadł mi w oko :) zapraszam do zabawy, jesli jeszcze nie wzięłaś udziału :)

    KajaMakefashion - z dostępnością słabo niestety...kosmetyki firmy Dermacol można dostać głównie przez internet bądź w małych niesieciowych drogeriach, a tusz z Mary Kay tylko przez konsultantki :)

    Słomka - wszystko w swoim czasie :D wstrzymuję się bo chcę zdjęcia porównawcze zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za nominację ;)

    ja też uwielbiam ten róż z Dermacolu, dokładnie ten sam kolor mam nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rowniez mam duo z Dermacolu i uzywam codziennie :) uwielbiam! :)

    a co do filmu, to z nami bylo podobnie :) nawet czytajac i slyszac zewsząd pozytywne recenzje, szlismy nastawieni sceptycznie, ale oboje wyszlismy zadowoleni co oznacza, ze Polacy sie postarali ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. roz/bronzer tez jest dla mnie must havem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. wybrałabym te same produkty :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałabym podobne produkty - też bazę pod cienie, tusz do rzęs i paletkę cieni.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...