WoleProstoHeader

17 lis 2011

Redefining Elegance, part 2.

Pod ostatnim postem kilka osób poprosiło mnie o zdjęcia różu Mary Kay na policzkach. Pomyślałam, że skoro mam dzisiaj chwilę wolnego (niestety z naciskiem na słowo *chwilę*...) to porobię zdjęcia różu, o który pytałyście oraz przy okazji uwiecznię jak na ustach prezentuje się Kremowa Szminka do Ust pochodząca z tej samej kolekcji co róż, czyli Redefining Elegance.

Najpierw kilka słów o samej szmince :)
W kolekcji znalazły się trzy kolory - Regal Red, Polished Pink, Luscious Plum. Ja posiadam wersję ostatnią czyli kolor śliwkowy. Jest to jeden z tych odcieni, w których chyba nie odważyłabym się wyjść na co dzień, natomiast całkiem nieźle się w nim czuję. Nie jestem przyzwyczajona do tak ciemnych barw na ustach, stąd moje obawy, natomiast osoby lubujące się w takich kolorach, będą tą szminką zachwycone.

Szminka ma rzeczywiście kremową konsystencję, aplikacja jest bardzo prosta i przyjemna. Nałożona na usta, nie zbiera się w "rowkach" ani też nie wałkuje po dłuższym czasie. Nie zauważyłam aby wysuszała usta, aczkolwiek nie używam jej na zasadzie "codziennie, przez kilka godzin", więc ciężko mi ocenić jak zachowa się przy długotrwałym użytkowaniu. Trwałość zaliczam na plus, wytrzymuje na ustach ok. 4 godzin (w moim  przypadku, gdy normalnie jem i piję), więc jest to dla mnie wynik zadowalający.
Szminka ma dość małą średnicę i ścięty koniec, więc łatwo nią manewrować np. w kącikach ust.

Kolor jest bardzo intensywny, wystarczy cieniutka warstwa, aby usta były dokładnie pokryte mocnym kolorem. Na co dzień nie najlepiej się czuję w takim mocnym makijażu ust, więc znalazłam swój sposób na oswojenie tej szminki - szminkę delikatnie przykładam do ust i lekko wklepuję. Potem tylko bezbarwną pomadką/błyszczykiem przejeżdżam po ustach i otrzymuję widoczny, wyrazisty efekt, ale nie przesadzony.
Jeśli chodzi o opakowania - cała seria ma je bardzo gustowne, w kolorze złota,  proste i klasyczne. Mnie się bardzo podobają - są niezwykle eleganckie. Tak jest też w przypadku tej szminki - malując usta mam wrażenie, że używam kosmetyku luksusowego.

Poniżej przedstawiam zdjęcia makijażu ze szminką w roli głównej :) Pisząc głównej mam na myśli, że to jeden z niewielu użytych przeze mnie kosmetyków - pod oczami mam jedynie korektor, brwi to kredka Basic, na rzęsach śliwkowy tusz Lash Love, policzki to róż z Palety Kolorów do Oczu i Policzków, no i oczywiście na ustach szminka Luscious Plum.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

20 komentarzy:

  1. Wyglądasz naprawdę pięknie! Kolor stworzony dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna*.* Podejrzewam, że kleopatre byłaby również zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, jaki ladny kolor - nigdy nie mialam sliwkowej pomadki, ale ta jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowna!!! Dokladnie tak jak napisala Anonyme, jestem totalnie zachwycona:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor!!! Cudnie w nim wyglądasz ;) Gdybym tylko miała usta normalnych rozmiarów to bym się zaopatrzyła w taką szminę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor a Tobie w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż wygląda ślicznie na policzkach. Pomadka nadaje ci lekko demonicznego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie mocny kolor, ale nawet Ci pasuje :) Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Izabela - chyba się przekonam do takich kolorów :) dziękuję :)

    Ilusive - dziekuję :)

    Anonyme - hah a wiesz, że ta pomadka też od razu skojarzyła mi się z kleopatre?:D

    Agata Ma Nosa - to też moja pierwsza i od razu strzał w dziesiątkę!:))

    kleopatre - tak właśnie myślałam, że Ci się spodoba ;) polecam w takim razie :)

    Gray - a co jest nie tak z Twoimi?:) ja mam dość małe usta, a ten kolor jakimś cudem ich nie pomniejsza ;)

    Obsession - miło to czytać :)

    goskaaa - :))

    zoila - demoniczny urok mówisz?:P brzmi strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bella - dziękuję :) muszę go dłużej ponosić to może przywyknę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też nie przepadam za takimi ciemnymi odcieniami, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szminka i róż, jeśli chodzi o makijaż, w zupełności wystarczają. Naprawdę pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niby nie użyłaś wielu kosmetyków, a makijaż wyszedł zjawiskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. siwetnie wygladasz w tym kolorze na ustach! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. :D

    Nie mogę się napatrzeć, super wygląda w kontraście do jasnej cery i koloru oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wg mnie szminka "robi" za caly makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. odważny kolor, ale baaardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm.. ja raczej nie widzialabym sie w takim kolorze :P Wole bardziej roze :P Ale Ty ladnie wygladasz:))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...