WoleProstoHeader

29 lis 2011

Lakierowo - eksperymenty Panny Joanny - "Cinderella"

Potrzeba matką wynalazków, a moją potrzebą był bajkowy lakier do paznokci. Może w momencie, w którym zastanawiałam się nad tym, którym lakierem pomalować paznokcie, określenie "bajkowy" nie było ani trochę sprecyzowane, ale na pewno wiedziałam, że żaden lakier z mojej kolekcji w obecnej chwili nie spełniał owego wymogu. I tu właśnie pojawia się miejsce na wspomniany wyżej wynalazek.

Pomalowałam paznokcie jasnym, szarym lakierem (Virtual, Street Fasion, City Gray). I zawiało mi nudą. W tym momencie moje spojrzenie zatrzymało się na pudełku, w którym trzymam słoiczki z sypańcami (miki, pigmenty, zwykłe sypkie cienie). Wygrzebałam z samego dna cień "Hope" ze Sweetscents. Wysypałam odrobinę na spodek, uzbroiłam się w małą gąbkę, pincetę. Pomalowałam paznokcie bezbarwnym lakierem, następnie nałożyłam pyłek na paznokcie strzepując go nad nimi z gąbki. Oczywiście miałam w świecącym pyłku całe palce, ale grunt, że "przylepił" się on jedynie do niewyschniętego lakieru. Jak całość lekko podeschła (zajęło to dosłownie 3 minuty), nałożyłam top coat. Efekt końcowy przerósł moje oczekiwania, nie spodziewałam się, że tak fajnie będzie to wyglądać :) Zdjęcia niestety nie oddają uroku tego pyłku, w rzeczywistości o wiele ładniej i intensywniej miga. Już mam wizję co najmniej kolejnych dziesięciu mani z użyciem moich sypańców, prosty sposób, a pozwala osiągnąć naprawdę ciekawe efekty. Zobaczcie same:





Zdjęcia były robione w różnym świetle i przy różnych ustawieniach aparatu, stąd różnice w kolorze.
Nazwa posta wynika z pierwszego skojarzenia po spojrzeniu na pomalowane paznokcie. Jakby istniał taki lakier to musiałby się nazywać "Cinderella".

Jak się Wam podoba?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

26 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu, trzeba będzie przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, muszę się tylko zaopatrzyć w sypańce ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł i efekt jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiscie wygladaja pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś niezwykle kreatywna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne :) Super patent z tym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio pomyślałam o zrobieniu sobie świątecznego mani właśnie przy pomocy sypańca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. eksperyment uważam za udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysł ekstra :) pozwala na wyczarowanie wielu ciekawych 'opcji' na paznokciach - muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę świetny efekt!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super! nie wpadłabym na to :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łał no w życiu bym na to nie wpadła :) super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę bardzo ładny efekt! świetny manicure na jakąś imprezę, a nazwa, którą wymyśliłaś faktycznie pasuje do tego księżniczkowego koloru ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow.. cudy efekt Ci wyszedl! Ty to masz pomysly :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł miałaś i wyszło całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...