WoleProstoHeader

8 paź 2011

Yesterdays look - jesienny ponurak :)


Dawno nie zamieszczałam żadnego makijażu więc pora to nadrobić. Ze względu na to, że nadeszła paskudna jesień (a ja jesieni nie znoszę żywą nienawiścią) moje makijaże również zaczęły się robić troszkę ponure i z tej okazji powciągałam z zakamarków moich kosmetyczek/szufladek/pudełek ciemne cienie, fiolety, szarości, bordowe brązy, szare brązy, brudne granaty, ogólnie - wszystko co nie jest żywe, radosne i jaskrawe. Jesień to dla mnie idealna pora na mocne makijaże, ciemne. Lato jest zdecydowanie zbyt gorące na takie eksperymenty, zimą z okazji śniegu wiele elementów makijażu lubi spływać z twarzy, wiosna wydaje mi się idealna do wszelkich wesołych kolorów (przyroda budzi się do życia i te sprawy). Siłą rzeczy - zostaje jesień.Wczoraj właśnie z racji pogody (brrrrr) zmalowałam coś takiego fioletowo - szaro - zielonego. Wbrew pozorom nie ma tam ani grama niebieskiego - fioletowa mica z Coastal Scents ma taki lekko niebieskawy połysk, a mój aparat go wyolbrzymił aż za bardzo. Na twarzy w zasadzie standardowo - jako korektor Dermacol, podkład matujący Catrice, podwójny róż z Dermacolu, rozświetlacz Essence (LE Blossoms etc.), puder fixujący Dermacol, kredka do brwi Basic, błyszczyk JOKO Double Therapy, na oczach mam bazę Hean, na to różne mici głównie z CS oraz tusz Lash love od Mary Kay. I chyba tyle :)



Pocieszeniem w tej niefajnej pogodzie może być z pewnością nowa paczka pełna kosmetyków :) Takim miłym akcentem uraczyła mnie firma The Body Shop przesyłając do testów nowe podkłady z serii Extra Virgin Minerals oraz olejek do dłoni. Mało tego - kolory podkładów (i sypkiego i płynnego) mają taki kolor, który w pełni satysfakcjonuje moją coraz bledszą cerę.


Jak widzicie trochę tego dużo...sama nie dam rady więc w najbliższym czasie spodziewajcie się konkursu :)

Tymczasem żegnam się z Wami, ale nie na długo. "Widzimy się" w jutrzejszych postach :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

29 komentarzy:

  1. Jakie odcienie podkładu w płynie dostałaś? Jeżeli bez różowych tonów, to stanę do konkursu, bo mi trafił się kolor zupełnie nie przystający do mojej cery :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jesienią/zimą raczej maluję się podobnie.. jakieś brązy, szarości, szaro-bure brązy, jakoś tam pasują ciemniejsze makijaże właśnie do tej pory roku ;) Chociaż ja tak będę robić pewnie aż do wiosny ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. cammie - rose ivory 105 (podkład płynny i sypki) i 205 rose vanilla (sypki) i 302 golden beige (Płynny) :) sobie zostawiam tą 105, mimo tych różowych tonów ze mną się super stapiają, tylko je zobaczyłam to już wiedziałam, które zostają ze mną :) a pozostały duet wg mojego oka i na tyle na ile jestem w stanie stwierdzić przez opakowanie, nie ma różowych tonów ani trochę :)

    Chochlik - widzę, że nie jestem sama :) ja się zimą ograniczam bo mam oczy bardzo wrażliwe na zimno i wystarczy, że mi lekko zawieje takim zimnym wiatrem po oczach to od razu płaczę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :) Mnie też jesień wydaje się idealną porą do wszelkich mocnych makijaży.
    Czekam na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory i makijaż pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. też się jesienią noszę w takich barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie Ci w tym kolorze cienia do powiek :) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki tam ponurak, śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na ponuraka to bardzo wesoły jest :) a na konkurs oczywiście czekamy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż i moim zdaniem wcale nie ponury!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzooo mi sie ten "ponurak" podoba :) i slicznie w nim wygladasz...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle wyglądasz świeżo i miło się na Ciebie patrzy! Makijaż super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się:) Ja też często sięgam po podobne kolory jesienią i zimą - w chlodnej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za wszystkie opinie :) makijaż na żywo był sporo ciemniejszy więc również nieco bardziej ponury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Panno Joanno, makijaż śliczny, ale prawda jest taka, że mogłabyś nie mieć na twarzy zupełnie nic a i tak wpatrywałabym się w Ciebie jak w obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niecierpek - dziękuję, bardzo mi miło :D

    OdpowiedzUsuń
  17. według mnie wstale nie jest taki ponury, mi sie tam podoba xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny makijaż. Cudownie podkreśla kolor Twoich oczu ;) Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Yasminella - dziękuję :) a ponury dlatego, że w porównaniu z tym co zazwyczaj mam na powiekach ten jest właśnie...ponury :P

    sillwia - dziękuję ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana masz cudowne oczy!makijaż boski a kolor na usteczkach mmmmmmmm:D

    OdpowiedzUsuń
  21. kolorek swietnie podkresla Twoja urode i teczowke ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny makijaz! :) Jak dla mnie wcale nie jest ponury ;) Takie zywe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...