WoleProstoHeader

16 paź 2011

Wyniki urodzinowego rozdania!

Wczoraj moje urodzinowe rozdanie zostało zamknięte, a dzisiaj uprzejmie donoszę, że nadszedł czas na wyniki :) Bardzo serdecznie chciałabym podziękować Wam wszystkim za udział, do rozdania zgłosiło się sporo osób, wierząc w Waszą uczciwość nie sprawdzałam każdego jednego zgłoszenia osobno - postanowiłam sprawdzić jedynie te wylosowane osoby i w razie gdyby coś było nie tak, losować dalej, ale na szczęście nie było takiej potrzeby. Tak więc aby nie przedłużać i nie trzymać Was dłużej w niepewności....wyniki!



 
Zwyciężczyniom gratuluję i pędzę wysyłać do Was maile, w których poproszę o dane do wysyłki. Jeśli nie dostanę odpowiedzi do końca przyszłego tygodnia - zwycięzca zostanie wyłoniony raz jeszcze. 

Już wkrótce kolejne rozdanie - tym razem do zgarnięcia będzie nowość od The Body Shop, więc wyczekujcie uważnie ;)

Jak zapowiedziałam - komentarze spod posta rozdaniowego znikają, aby nie naruszać Waszej prywatności (w końcu są tam Wasze maile i inne dane). Tą notkę również za jakiś czas zedytuję i usunę ze zdjęć screeny komentarzy :) 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

24 komentarze:

  1. gratulacje dla wszystkich szczęśliwców:)

    OdpowiedzUsuń
  2. eh nie mam szczęścia do tego. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam, że duże szczęscie do rozdań mają często bloggerki które mają bloga z dużą liczbą obserwatorów :D Tak jak właśnie kokosowa panna rebelious lady atina idalia itd :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wygranym i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawaii-doll Może coś w tym jest :D Nigdy tak o tym nie myślałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaa! Wygrałam!
    Dzięki! Bardzo się cieszę! :D
    Już pędzę wysyłać maila :)

    Kawaii-doll - Hmmm... W ciągu 1,5 roku wygrałam 3 rozdania... Nie wydaje mi się, że to dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie się cieszę! Zaraz naskrobię maila:)
    YUPIIIIIIIIIIII!!!!

    Kawaii-doll u mnie to różnie bywa, czasami wygrywam często, czasami długo nic. Zależy w ilu rozdaniach biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom i aż żałuję, że wcześniej nie trafiłam na Twój blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję :)

    zostałaś otagowana! http://lightblondhair.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. zostalas otagowana http://naatajla.blogspot.com/2011/10/tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na kolejne rozdanie :)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj tam, wygrywają te, co wygrywają. Grunt, że ktoś wygrywa. ;P Gratki szczęściarom! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogę Cię zaprosić do zabawy?
    http://angelmaluje.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Panno Joanno. Otagowałam Cie :
    http://mkmakeupstyle.blogspot.com/2011/10/tell-me-about-yourself-award.html
    Życze miłej zabawy:*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...