WoleProstoHeader

23 paź 2011

Oh So Special part 2 - step by step :)

Witam się w ten powoli coraz ciemniejszy, niedzielny wieczór. Dzisiaj mam dla Was stepa z użyciem paletki Oh So Special. Trochę monotematycznie ostatnio u mnie w kwestii makijażu, ale jest to spowodowane tym, że odkąd kupiłam tę paletkę, nie używam praktycznie w ogóle innych cieni. Tymczasem zmierza ku mnie kolejna paletka Sleeka (ktoś zgadnie jaka?:)), więc mam nadzieję, że trochę urozmaicę swoje jesienne makijaże (zimowych kolorów właściwie się również dopatrzyłam w owej paletce).

Jednak na chwilę obecną mogę się jedynie podzielić stepem do dość prostego makijażu, który ze względu na kolorystykę idealnie wpasowuje się w jesienne klimaty. Dla mnie jest to makijaż zdecydowanie dzienny, ostatnio używam głównie takich kolorów, myślę, że pora to zmienić, bo szczerze mówiąc brązy zaczynają  mi się powoli przejadać.

Startujemy!:)


 
 
 

 

Twarz delikatnie modelujemy bronzerem nakładając go pod kości policzkowe, na linii żuchwy oraz przy linii włosów. Na policzki nakładamy matowy, jasny róż. Usta malujemy mleczno – różowym błyszczykiem. 

Efekt jest następujący:

Mam w głowie kilka pomysłów na makijaż Halloweenowy, jednak nie wiem jak się wyrobię z czasem - niestety na uczelni czeka mnie męczący tydzień, dobrze, że w miarę krótki. Nie mam pojęcia co to będzie za jakieś pół roku, skoro ja już po niecałym pierwszym miesiącu nowego semestru mam serdecznie dosyć ;] Trzymajcie za mnie kciuki żebym nie zwariowała, bo póki co na to się właśnie zapowiada. 
Mam dla Was mały bonu - nawet mój piesio już poczuł nadchodzącą zimę:


Pozdrawiam znad projektów sieci i instalacji wodno - kanalizacyjnych,
Panna Joanna

35 komentarzy:

  1. Naprawdę śliczny makijaż :). Świetny piesio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, naturalny makijaż idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, w ogóle to masz przepiękny uśmiech :) Mogłabyś tylko do stepów podawać, których cieni używasz dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie :) kolory mi sie podobaja...

    OdpowiedzUsuń
  5. jak Ty robisz tak dobre zdjęcia oka? przy jakimś mega dobrym świetle dziennym ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też posiadam oh so special,ale jeszcze się z nią nie oswoiłam. Póki co używam Naturalki o której pewnie mówisz:D

    OdpowiedzUsuń
  7. zoila, KingaMakeUp, Beauty Wizaz, attipi.girl, maus, chochlik, laleczka - dziękuję ślicznie :) (w imieniu swoim i pupila ;))

    Gosh - no problem, ostatnio nawet tak zrobiłam, teraz starłam się szybko posklejać te zdjęcia, bo czas mnie gonił :)

    Kokosowa-Panna - nieee, Naturalkę na razie odpuściłam, tym razem wybrałam coś bardziej kolorowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż!:)
    Chyba postaram się go odtworzyć, ale nie mam talentu raczej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piesio boski :)

    Powiedz, co robisz by przy nakładaniu cieni nie osypywały się na dolną powiekę? Sleek strasznie się u mnie osypują :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieskomplikowany ale efektowny:) Zwlaszcza do niebieskich oczu:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny makijaż, taki jesienny ;D
    czyżby tą paletką była PPQ..? :)
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny makijaż, cudownie Ci wyszedł tak trzymaj :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. goskaaa - dziękuję :)

    Caathy - cieszę się, że się podoba :) i próbuj, on naprawdę nie jest trudny :))

    Obsession - ja je staram się wklepać w powieke, zanim zacznę je rozcierać wtedy tak bardzo się nie sypią, a jak już coś się osypie to zawsze na wszelki wypadek przed makijażem oka, sypię sobie sypkim pudrem pod oczy i potem to tylko strzepuję pędzlem :)

    Kleopatre - dziękuję :) brązy ogólnie przy niebieskich tęczówkach dosyć mocno wyciągają kolor :)

    simply_a_woman - dziękuję :)

    Oleska97, Rebelliuos lady - pudło ;))

    PureMorning - dziękuję ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno wypróbuje! Tak jak poprzedni :))
    A paletka to może Original albo Monaco(jak z bardziej kolorowszych)? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny, świeży i lekki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż świetny, lubię takie. Też mam OSS i do kompletu wybrałam coś bardziej kolorowego. Więcej zimowych kolorów jest w Monaco, może ją właśnie wybrałaś? No i w paatal.pl jest na nią promocja. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Helen - dziękuje :)

    kama000 - jedna z tych dwóch:))

    szajnar.pl - dziękuję :) tak go właśnie noszę :D

    Invierno Beauty - dziękuję :))

    Motylica - bingo!:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha ha! To wygląda na to, że zbierzemy taki sam Sleek'owy zestaw, mogę ściągać od Ciebie inspiracje. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. mam tę paletkę lubię ją. :) ładny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny makijaż :) Na pewno wypróbuję na sobie :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny makijaż - dla mnie idealny na dzień. Poza tym jesteś bardzo ładną dziewczyną i tutorial ogląda się z przyjemnością. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się napatrzeć na Twoją uroczą buzię :) A paletkę OSS równie mocno uwielbiam :)

    Tak poza tym, zostałaś otagowana ;)
    http://trustmyself-make-up.blogspot.com/2011/10/tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  23. dołączam się do pozdrowień podczas krótkiej przerwy od obliczeń strat ciśnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo twarzowy makijaz i na dodatek prosty w wykonaniu:)))
    OSS to jedna z ulubionych palet chociaz u mnie w ostatnim czasie glownie linery na co dzien;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ensepeunse - nie wiem czemu Twój komentarz wrzuciło mi do spamu?? w każdym razie odpowiadam na pytanie - zdjęcia robię przy oknie, przy odsłoniętej firanie i dodatkowo w rece trzymam lusterko (format trochę mniejszy niż A4) i próbuję tak złapać światło "z nieba" żeby przyświeciło mi w oko :) dużo jaśniejsze zdjęcia wychodzą :) mam nadzieję, że w miarę jasno to napisałam :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...