WoleProstoHeader

29 paź 2011

Monaco - po raz pierwszy :)

Zgodnie z obietnicą - makijaż wykonany w całości paletką Sleeka Monaco. Niestety tym razem bez stepa, ponieważ makijaż robiłam na szybko, gdyż spieszyłam się na spotkanie z blogerką - wizażanką. Przed wyjściem machnęłam na szybko 10 zdjęć, co oczywiście z racji okropnego światła było nie lada wyzwaniem (nie rozumiem tego tak nawiasem mówiąc...przecież jesienią też do Ziemi dociera światło słoneczne, więc osochodzi?).

Przy okazji spotkania z Gosią, miałam okazję przyjrzeć się z bliska paletce PPQ i moje serce krwawi, bo paletka jest naprawdę ładna. Na szczęście kilka cieni jest wtórnych, nawet w mojej Monaco znalazłam - jeśli mnie pamięć nie myli - 3 podobne, jeśli nie identyczne kolory. Tak więc żal jest nieco mniejszy :) Wstąpiłam przy okazji do Natury i mogę z całą pewnością oświadczyć, że jestem całkowicie wyleczona z Essence. Stałam pod szafa dosłownie kilka minut i absolutnie nic nie wpadło mi w oko. Mimo, że były nowości, szafa była stosunkowo pełna, miałabym duży problem gdybym miała kupić cokolwiek. Z nadchodzących limitek również jakoś nic mnie nie kręci specjalnie. Podumałam również przez chwilę koło szafy Catrice. Efekt? Kilka razy ziewnęłam i wyszłam ze sklepu.

Wracając do tematu - makijaż. Na zdjęciu paletki zaznaczyłam jakich użyłam kolorów. Co do jakości cieni nie będę się rozpisywać - cienie Sleeka uwielbiam, świetnie się je cieniuje, łączy ze sobą, mają intensywną  pigmentację, na bazie nic ich nie ruszy. Niektóre kolory mogą się osypywać podczas aplikacji, ale nie jest to problem na tyle duży bym się do nich zniechęciła :)




Pozdrawiam,
Panna Joanna

38 komentarzy:

  1. bardzo ładnie, uroczo, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie. Te kolory są piękne.;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wina - powiem mężowi, że zażalenia ma składać do Ciebie. Muszę mieć Monaco i basta. makijaż jest jak najbardziej bliski moim ukochańcom kolorystycznym. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę. Ale piękny make up! Już nie mogę się doczekać, aż przyjdzie mój egzemplarz Monaco, w piątek ją wysłali. Aaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie!!
    Monaco jest świetna - uwielbiam te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, cieszę się, że się podoba :)

    Vila - biorę pełną odpowiedzialność za Twoją chęć posiada paletki Monaco :D pozdrów ode mnie męża :D

    Motylica - jak w piątek wysłali to pewnie zaraz po weekendzie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam mniam, bardzo mi się to podoba. Wczoraj miałam bardzo podobną "przygodę" z szafami Catrice i Essence. Chyba mam na razie przesyt kosmetyków kolorowych. Dobrze, zaoszczędzę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię takie fiolety, ale mam wrażenie, że mi nie pasują, za to u Ciebie makijaż wygląda zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny makijaż :) co do Essence-mam to samo. Jeszcze o ile pare lakierów mi w oko wpadnie, ale cienie, błyszczyki itd. w ogóle, za dużo tego mam już chyba..

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Asiu,znowu zaczyna mnie kusić kupno tej paletki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny makijaż, czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie te fiolety na Tobie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki za inspiracje - tez mam Monaco i ogromnie mi się przyda Twój cudowny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż i świetnie podkreśla Twój kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne połączenie kolorów :) Świetnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż! Bardzo ORYGINALNY!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne lączenie ;) z bliska świetnie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  19. nie spodziewałam się takiego fioletu - pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci w takim zestawieniu Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle pięknie ;).
    PS Co to za mydlarnia? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie no jest po prostu przepięknie, tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny makijaż, super cieniowanie !!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem czemu na ostatnim zdjęciu przypominasz mi elfkę :0D
    Piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny makijaż, może sama spróbuję podobnego ze swoją monaco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczny :) i bardzo moje kolory...

    OdpowiedzUsuń
  27. Już pewnie wiesz, ale w razie czego piszemy, bo widzimy, że paletka PPQ ci się spoodbała.
    Na naszym Facebooku - https://www.facebook.com/paatal.kosmetyki jest aktualnie konkurs, w którym ta paletka jest do wygrania!
    WYstarczy wrzucić zdjęcie swojego makijażu, czyli nic trudnego dla Ciebie :)

    Zapraszamy i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...