WoleProstoHeader

26 paź 2011

Makijażowo - lakierowo - na poprawę humoru :)

Zauważyłam, że ostatnio coś często narzekam. Na pogodę, na studia. Chyba zdecydowanie za często. Postanowiłam więc wziąć się w garść i odstawiłam pakiet nieszczęśliwej miny wraz z ciemnymi barwami do szafy. Efektem moich starań, mających na celu poprawienie spaczonego humoru jest kolejny kropkowy mani oraz fioletowy smok, brązy na razie poszły w kąt. Przyszła też dzisiaj do mnie kolejna paletka Sleeka, tym razem Monaco. Fascynacja Sleekiem trwa, Monaco podbija moje serce, a kolory, mimo, że nie tak jaskrawe jak np. w paletkach Curacao czy Acid, wciąż nastrajają pozytywnie.Wyjątkowo wesoło mi się zrobiło jak uchyliłam wieczko paletki :)

Na moją poprawę nastroju niewątpliwe wpłynął też fakt, że już sobie weekenduje, a mnie weekendy zawsze wprawiają w dobry humor :)

Co to ja jeszcze chciałam? Jakiś tydzień temu zaczęłam myć twarz metodą OCM. Póki co jestem bardzo zaskoczona działaniem owej metody, wrażenia jak do tej pory wyjątkowo pozytywne. Zobaczymy jakie efekty będą na dłuższą metę, na pewno je zrelacjonuję :)

Koniec gadania, czas na konkrety. Na pierwszy ogień makijaż! Tym razem sięgnęłam po fiolet, który uwielbiam w każdej postaci. Cień, który widzicie na całej górnej powiece oraz na kawałku dolnej to mica z Coastal Scents "Orchid Shimmer". Na granicę cienia nałożyłam cień "The Mail" z paletki Oh So Special, a pod brwi cień Bow. Nawiasem mówiąc w cieniu Bow dobiłam dna, więc cieszę się, że w paletce Monaco jest bardzo podobny odcień. Na koniec dołożyłam kreskę srebrnym linerem z My Secret i lekko przejechałam po niej cieniem Gateau. Rzęsy to tusz Whim Wham z Isadory. Na twarzy mam Dermacol jako korektor pod oczy oraz mineralny podkład sypki z The Body Shop. Do tego róż z Mary Kay.


Kolej na paznokcie. Na początku pomalowałam je lakierem z Colour Alike z serii Q o numerze 150, pogapiłam się na paznokcie, stwierdziłam, że wygląda jak morze czy jakiś ocean i po namyśle dołożyłam złote kropki. Tak ot, żeby było tematycznie, jak woda to i piasek.


Moja mania na kropki na paznokciach jest chyba nieuleczalna. To jeden z najczęściej wybieranych przeze mnie wzorków (nie oszukujmy się - inne są dla mnie zbyt skomplikowane :D).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

31 komentarzy:

  1. Piękny makijaż- świetne zestawienie kolorów. I ten liner :). Paznokcie też super, takie królewskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż cudo! Kolor cienia obłedny!
    Manicure też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już weekend? Ale zazdroszczę :)) Fajna sprawa! Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z zoila paznokcie typowo ,,królewskie" :)) mnie też ostatnio dopadła mania na kropki, nawet teraz mam je na paznokciach :) śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja po ostatnim numerze ELLE zakochałam się po prostu w granacie. i na paznokciach i na oczach !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne paznokcie i makijaż:) zazdroszczę, że już masz weekend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieski na powiekach to normalnie strzał w 10 . ; d śliczny i pasuje Ci. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. obłędny kolor! Asiu, mike zamawiałaś ze strony producenta/dystrubutora? lakier miodzio.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochałam się w tym fiolecie na Twoich powiekach! przepiękny kolor :) cały makijaż oczywiście również, ile ja bym dała doświadczenie w makijażu takie jak Twoje! ;)

    kropki u mnie też goszczą najczęściej, proste, a do tego przeurocze, czego chcieć więcej? ;)

    muszę poczytać o tym OCM, bo pierwsze słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż:) śliczne masz paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż, a pazurki cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z mojej paletki Oh So Special cień Bow zniknął w pierwszej kolejności... a szkoda, bo był bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny jest ten fiolet. A mój "Bow" już nie istnieje, tak go zamęczyłam. :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały zestaw! Ja również uwielbiam kropki z tego powodu co Ty - jest to jedyny wzorek, który mi zawsze wychodzi ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. a w jaki sposób robisz kropeczki? sondą czy normalnie pędzelkiem ? Pozdrawiam :) Bardzo ładny makijaż i pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ladnie Ci w tym makijazu :) A kropeczki na paznokciach musze przeciwczyc, ciekawe czy tez mi tak ladne wyjda jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiu - zostałaś otagowana :)

    http://redhead-blabber.blogspot.com/2011/10/cos-o-sobie.html#links

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny w soczystych kolorach makijaż :) Paznokcie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny makijaż, mi niestey brak talentu, ale dzielnie walczę i nie poddaje się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :)
    co do pytań:
    - micę z CS dostałam od Hexxany, więc niestety nie orientuję się gdzie takowe można zakupić :)
    - kropki robię przy użyciu zaawansowanego technologicznie urządzenia jakim jest długopis :)
    - widzę, że nie tylko ja umęczyłam Bow :D na szczęście w nowej paletce mam odcień Bamboo, który jest prawie identyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno nie widziałam tak pięknej kobiety - zazdroszczę urody i przede wszystkim oczu :) A paznokcie świetne, może nie długo będę mieć dobrej długości żeby coś namalować :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...