WoleProstoHeader

10 paź 2011

Lakierowo - czyli o tym jak Panna Joanna pękacze odkryła :)

Witam się ponownie - już trzeci dzień z rzędu, w końcu zabrałam się do roboty ;)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać manicure, który wytrzymał na moich paznokciach caluteńki tydzień. Mało tego - 7 dnia nadal wyglądał tak jak na początku, minimalnie starły się końcówki (ja to widziałam, inni - nie). Zmyłam go tylko dlatego, że po tygodniu widoczny był już spory odrost (nie wiedziałam nawet, że moje paznokcie tak szybko rosną ;)).

Na paznokciach mam - złoty lakier Sensique z serii Oriental dream (Festival of light), na to czarny pękacz Pierre Arthes. Całość pociągnięta topem z Lovely. Pewnie połączenie złota z pękającym czarnym lakierem nie jest specjalnie odkrywcze, aczkolwiek była to moja pierwsza przygoda zarówno ze złotem na paznokciach jak i pękaczem. Z efektu jestem bardzo zadowolona, lakier pęka wyjątkowo ładnie, dość drobno, nie "zbiera" bazowego lakieru, mimo, że pękaczem potraktowałam świeżo pomalowane paznokcie.



Bardzo dziękuję mojej przyjaciółce za pożyczenie mi pękającego lakieru - udało mi się do nich całkowicie przekonać :D

Pozdrawiam,
Panna Joanna

36 komentarzy:

  1. Też je niedawno odkryłam i również rozpoczęłam tę przygodę od duetu złoto i czerń :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie "pękacze". Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może w końcu jakiś kupię. Dziewczyny, macie jakieś ulubione? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się chyba nigdy nie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja na razie się nie skuszę. u kogoś - okej, ale na moich paznokciach go nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio tak połączyłam lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny efekt i świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Obsession - wydaje mi się, że to połączenie wygląda najlepiej ze wszystkich możliwych ;)

    Klaudia - dziekuję :) ja też już polubiłam :)

    Motylica - dużo firm obecnie ma je w ofercie :) ja ze swojej strony odradzam Essence, dziwnie pęka, w takie...pasy??

    cammie - heh ja też tak myślałam :) ale wiadomo - w tym trzeba sie dobrze czuć :)

    edtt - :))

    Rebellious Lady - bo to dobre połączenie jest ;)

    Bzeltynka - dziekuję :)

    Atqa Beauty - dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię pękacze :)
    bardzo mi się podoba takie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie lubię pękaczy, ale ten wygląda całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ferr - dzięki :))

    Paula - przy okazji kolejnego malowania paznokci zainspiruję się Twoimi kropkami na łososiowym tle :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogółem nie podobają mi się te pękacze, ale kurcze, Tobie jakoś to bardzo ładnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja się do pękaczy nie mogę przekonać, ale w połączeniu ze złotem wygląda bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to połączenie jest jedynie słuszne. Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie złagodzone złoto. Ja szukam ładnego złotego pękacza, ale jakoś jak się pytam w drogeriach to go nigdy nie ma

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt powalający :) Podobają mi się te złote odcienie na paznokciach w tym sezonie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. lakiery pękające są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie połączenie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie, kiedys kupiłam pękacz z Essence i baze w podobnym kolorze,bardzo lubie to połaczenie,inne niekoniecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne połączenie - złoto z pękaczem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. U Ciebie świetnie to wygląda! Na moich paznokciach ten lakier wyglądał bardzo nieestetycznie:(

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne połączenie, pięknie to wygląda :)
    ja na razie mam jednego pękacza - niebieskiego i tylko raz go użyłam....

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam pękacze :)! Bardzo fajne połączenie ze złotem :)!

    OdpowiedzUsuń
  26. ladnie wyglada :) ... tak panterkowo...

    OdpowiedzUsuń
  27. aaale dawno mnie u Ciebie nie było !
    ja do tej pory nie przekonałam się do pękaczy

    OdpowiedzUsuń
  28. Super to wygląda - tak dostojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnie to wygląda chociaż osobiście nie mogę się przekonać do pękaczy i ich nabyć. Może gdybym spróbowała to bym zmieniła zdanie, kto wie..
    Zapraszam do mnie
    www.marlanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. nie lubię pękaczy, nie mogę się jakoś przekonać...ale to połączenie nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...