WoleProstoHeader

21 paź 2011

Lakierowo - Circus Confetti po raz drugi :)

Pamiętacie mój zachwyt nad lakierem Circus Confetti z Essence? Nie przeminął :) Mimo, że używam go niezbyt często (zmywanie metodą foliową nie jest przypuszczalnie najzdrowsze dla paznokci), to jest to jeden z moich ulubionych lakierów. Czy raczej - topów, bo samodzielnie to ten lakier się do stosowania nie nadaje (niby można, ale po co?:)). Kiedy więc dostałam od Candy piękny, zielony lakier z Isadory, już wiedziałam co na nim będzie pięknie się prezentowało. Pomalowałam więc paznokcie zielenią, nałożyłam Circus Confetti i...uznałam, że jeszcze czegoś mi tu brakuje. Wena przyszła dosyć szybko i po dorobieniu małego szczegółu, manicure był gotowy. Efekt momentalnie skojarzył mi się ze świętami, wiem, że zostało jeszcze mnóstwo czasu, ale od razu przyszły mi pomysły na kolejne dziesięć kombinacji świątecznych na paznokciach :) Tak wiec dzisiaj prezentuję pierwszy, przypadkowo świąteczny mani w tym sezonie, zapewniam, że im bliżej świąt, tym więcej takich propozycji będzie się pojawiać :)

Jako lakier bazowy występuje lakier z Isadory (seria Wonder Nail), numer 704), na nim wspominany wcześniej Circus Confetti, a na sam koniec...kropki w odcieniu czerwieni (Bell, Fashion Colour, nr 309) oraz jasnej zieleni (Essence, LE I love Berlin, nr 02 I'm a Berliner). Mnie się całość bardzo podoba, noszę od kilku dni i nawet nie chce mi się zmywać :)))


Pozdrawiam,
Panna Joanna

32 komentarze:

  1. super! bardzo fajnie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że nie jestem fanką aż tak dużego brokatu to bardzo mi się podoba :). Bazowy kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ładny, ale ja nie lubię brokatu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie :) uwielbiam circus confetti :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten top i bardzo go lubię.. Tylko to zmywanie.. Grr.. Aż mi sie odechciewa go nakładać jak o tym myslę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie :) Zazdroszczę długich pazurków :) na moich pewnie by wyglądało to śmiesznie, z racji na ich długość :)

    Buźź

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor jest przepiękny !
    Bardzo fajny blog- dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się to prezentuje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe pazurki :) ciesze sie ze kolor przypadl do gustu:)


    aaaa ja kusze różami kusze bo sa cuuuuudowne:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie, ale to strasznie mi sie podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. dobra, ide do sklepu po circus, chce go miec ze wszsystkich sil!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam circus confetti pasuje praktycznie na każdy lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne połączenie, Asiu ślicznie malujesz paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajniutko, czekam na kolejne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie połączyłaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kuuup fiolet bo jest piekny :D taki szlachetny :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...