WoleProstoHeader

24 wrz 2011

Wszystkiego Najlepszego!

Witam w dniu pierwszych urodzin "Świata Panny Joanny".

Na wstępie pragnę uprzedzić, że Asia nie jest autorką tego posta.
O co właściwie chodzi?
Jako osobisty personel techniczny Panny Joanny otrzymałem od autorki jednopostową przepustkę na dzisiejszy dzień, którą mam zamiar spożytkować zgodnie z urodzinową tradycją na krótkie życzenia.

Wcześniej jednak chciałbym pokopać trochę w historii i przypomnieć Wam taki oto tekst:

"Witam się ze wszystkimi bardzo serdecznie. Pomysł założenia bloga chodził mi po głowie już od jakiegoś czasu. Dziś w końcu udało mi się znaleźć chwilę i oto jestem :)

Może na początku się przedstawię-mam na imię Asia, mam 20 lat, mieszkam w mieście Gliwice. Więcej o mnie dowiecie się w dalszych postach, które mam nadzieję uda mi się zamieszczać jak najczęściej.

Teraz sprawa zasadnicza, a mianowicie-o czym będzie mój blog? Po trosze o wszystkim, jednak skupić bym się chciała przede wszystkim na kilku rzeczach-interesuję się wizażem, modą, uwielbiam malować, i o tym mniej więcej będzie traktować ten blog. Możecie spodziewać się makijaży w moim wykonaniu, stylizacji, recenzji kosmetyków i mnóstwa zdjęć :)

Wiem, że takich blogów jest wiele, sama czytuję ich mnóstwo, jednak nie da się nie zauważyć, iż każdy jest inny inny. Na każdym można zobaczyć i poczytać fantastyczne rzeczy, każdy jest niepowtarzalny. Pewnie w swoim czasie zrobię jakieś mini zestawienie swoich ulubieńców :) "


Tak właśnie prezentuje się pierwszy, otwierający blogowe archiwum post. Muszę szczerze przyznać, że to jak szybko i w jakim stopniu strona rozwinęła się od tego czasu, budzi we mnie ogromny podziw dla zapału oraz talentu autorki.
Za to właśnie czego "Pannie Joannie" udało się dokonać przez ten rok składam Ci Asiu serdeczne gratulacje i jednocześnie życzę Ci dalszych sukcesów w realizacji swoich marzeń i pasji.

Jednocześnie od siebie pragnę podziękować Wam, czytelnikom, za tak ciepłe przyjęcie bloga oraz za to, że pozwoliliście autorce na publiczną realizację Jej talentów artystycznych oraz dziennikarskich. Przez ten rok staliście się częścią tytułowego "Świata Panny Joanny" i jestem przekonany, że będziecie tu miło spędzać czas przez kolejny rok.

Dziękuję również firmom, które zdecydowały się podjąć z Joasią współpracę. Wierzę, że zaufanie, jakim obdarzyliście Państwo autorkę powierzając Jej swoje produkty do testów i recenzji, znalazło swoje mocne potwierdzenie w tekstach na stronie.

Tak więc Asiu - Wszystkiego Najlepszego!

29 komentarzy:

  1. Asienko:*
    MOC serdecznosci oraz dalszego rozwoju bloga i nieustajacego zapalu do nowych postow/pomyslow!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że Pan Techniczny zrobił cudowny prezent Pannie Joannie postując w ten sposób :)
    A Pannie Joannie gratuluję roku blogowania i życzę dalszych samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, gratuluję cudownego administratora :) i oczywiście dołączam się do życzeń - wszystkiego najlepszego! oby prowadzenie bloga jeszcze dłuuugo sprawiało Ci radość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu, najlepsze życzenia :)
    p.s. pozdrowienia dla uzdolnionego i pomysłowego Pana Technicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo Pan Techniczny ;)))

    Pozdrawiam Was oboje i życzę dalszych wspólnych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to co? Kolejnych owocnych lat i natchnienia do pisania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do życzeń. Twój blog naprawdę budzi mój podziw :) Gratulacje talentu i zaangażowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oby jak najwięcej takich rocznic, tak trzymaj! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roku blogowania
    życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Tak trzymaj, Ty i Twój blog jesteście super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! To chyba jakiś prywatny Administrator ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. choć czytam blog od niedawna to jestem nim zauroczona! ;) Panno Joanno - STO LAT PISANIA. Panie Techniczny - gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że chwalony personel techniczny dorwał się do klawiatury :). Sto lat Asiu :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! jeszcze wielu lat, co najmniej tak dobrych jak ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu super :D Fajnego masz tego osobistego technicznego :D Pomysł z napisaniem tego posta na urodziny bardzo fajny :D
    Życzę kilku kolejnych lat na blogu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł pANA tECHNICZNEGO ;)
    no więc życzę kolejnych fantastycznych postów
    na kolejne lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę jak najwięcej następnych ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego najlepszego i kolejnych milych lat blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Witamy Pana Technicznego :) Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego oraz kolejnych lat prowadzenia bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za wszystkie życzenia w imieniu swoim i Pana Technicznego :)))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...