WoleProstoHeader

16 wrz 2011

Todays look - oh so special ;)

Oglądałam je na blogach, czytałam wątek o nich na wizażu, widziałam filmiki, na których widziałam efekty użycia. Słowem - gdzie nie weszłam, w każdym jednym kącie internetu przewijały mi się paletki Sleeka. Odkąd w sprzedaży pojawiła się paletka Oh So Special ten efekt się jeszcze pogłębił i wiedziałam, że nie wytrzymam i w końcu dla swojego świętego spokoju ową paletkę zakupię. Ostatnio sklep internetowy paatal.pl oferował darmową dostawę do paczkomatów więc po krótkim zastanowieniu kliknęłam i zamarłam w oczekiwaniu na przesyłkę. Paletka doszła do mnie wczoraj (właściwie to ja doszłam do niej, bo paczkomat sam do mnie nie przyszedł ;)) i już teraz wiem, że zakup tej paletki to było ogromny błąd! Dlaczego? Bo paletka jest cudowna, cienie tak niemiłosiernie przypadły mi do gustu, że wiem, że na tej jednej paletce się nie skończy ;) Wpadłam w sleekomanię.

Swatchami nie będę Was zamęczać, na różnych blogach pojawiło się już ich całe mnóstwo, natomiast pokażę Wam dzisiejszy makijaż wykonany cieniami z tej paletki. Taki szybki dzienniak, przed egzaminem (który poszedł mi niestety do kitu) nie miałam wiele czasu na malowanie. W przyszłości możecie się spodziewać wielu makijaży zmalowanych tą paletką, nie tylko tych dziennych, ale również wieczorowych bo paletka wygląda na baaardzo wszechstronną (o ile można tak powiedzieć o palecie cieni). Ale nie wszystko na raz :)



Wybaczcie trochę zapuchnięte oczy ale jak wspominałam - egzamin. Zmykam tymczasem odstresować się po ciężkim tygodniu, jutro postaram się wrzucić posta dotyczącego mojej pielęgnacji paznokci. Dostaję ostatnio sporo maili z pytaniami na ten temat więc pomyślałam, że może zainteresuje to kogoś jeszcze.

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu,
Panna Joanna

45 komentarzy:

  1. katarzyynka - dziękuję :) to makijaż z serii tych "w 5 minut" :)

    Ev - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :)
    Od niedawna też jestem właścicielką tej paletki, przyda mi się inspiracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż! Jestem zakochana w tej paletce, jest chyba najładniejszą ze wszystkich :)
    Powodzenia w relaksowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny makijaz !!! bardzo mi sie podoba... kolorystyka i wykonanie :D ... i bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje Ci taki makijaż :)

    A egzaminem się nie przejmuj :* Może akurat się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się strasznie podoba ta paletka. I Storm też. Jednak miałam bardzo, bardzo złe pierwsze doświadczenia ze Sleekiem, ponieważ moja skóra zareagowała alergicznie na paletkę Paraguaya :/ Po tym doświadczeniu porzuciłam wszelkie myśli o paletkach Sleeka, jednak fakt, że wszędzie ich w internecie pełno bardzo źle działa na moje jakże mocne postanowienie nie kupowania kolejnych palet ;) Może się skuszę na Storm albo Oh So Special i będę chuchać i dmuchać, żeby tylko alergia nie wystąpiła.

    Fajny ten Twój makijaż, taki dziewczęcy dzienniak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą paletkę, ale Twój makijaż mnie zmotywował do pracy z nią :P

    OdpowiedzUsuń
  8. to zdecydowanie moja ulubiona paletka sleeka!:) i też niedawno popadłam w sleekomanie :P cudny makijaż. To złoto na środku powieki to gateau? Super to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż, bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny makijaż! OSS na 100% będzie moją następną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten makijaż jest mega ;]

    Zapraszam do mnie: http://zakochanetrampki.blogspot.com/
    Każdy obserwator i każdy komentarz się liczy ;D
    Pozdrawiam Angela ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no nie, Kochana! :) przesadzilas z tym wpisem! :) ja mam 3 paletki ze Sleeka i wlasnie o tej jeszcze tak baaardzo marze!:) oj, nie zasne przez Ciebie i zapewne ja kupie ;D powiedz chociaz, ze masz wyrzuty sumienia! ;D
    Paletka jest piekna!:) chociaz chyba bardziej kreca mnie te roze, anizeli te ciemne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, sleekowy wirus się rozprzestrzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam au naturel i tak myślę nad oh so special.. i chyba po tej recenzji się jednak przełamię i ją kupię..

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Asiu wyglądasz. Tak niewinnie, dziewczęco i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny makijaż, jak zawsze z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mi się strasznie ta paletka podoba :)
    Ale oszczędzać muszę, więc pogadam ze św. Mikołajem o niej ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż:) wszyscy kuszą tymi paletkami nic trzeba się w końcu na którąś zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  20. Wahałam się między Oh so special i Ou so naturel, ale chyba skuszą mnie te piękne pastelowe róże. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak się zastanawiam, które kolory w który miejscu są położone i nie mogę jednak dojść do tego sama :P Może uchylisz rąbka tajemnicy? :>

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładny makijaz. bardzo czesto robie taki do pracy, wlasnie w tych kolorkach;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kusisz paletką :)

    Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny makijaż :) A egzaminem się nie martw :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozumiem Cię aż za dobrze. Kupiłam Oh so special i przepadłam. Już chcę 2 następne paletki. Koszmar! ;) Makijaż śliczny! A z egzaminami wiesz jak jest - nie dziś to jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję bardzo za wszystkie komentarze :)

    KOSMETASIA - jakie wyrzuty sumienia?:D ja niewinna :D a paletka to prawdziwy must-have :)

    moniaaa- oj ja sama już nie pamiętam co gdzie dałam :P na pewno w wewnętrznym kąciku jest Pamper, na górnej powiece jest też Organza, Gift Basket użyłam do zaznaczenia załamania powieki, tą mini kreskę zrobiłam cieniem Noir, w zewnętrznym kąciku jest też chyba trochę cienia Wrapped Up :)

    OdpowiedzUsuń
  27. już chyba mam faworyta na urodzinowy prezent ;) teraz tylko delikatna sugestia :D

    uwielbiam Twojego bloga ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie:) Bardzo lubię Twojego bloga, zwłaszcza makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczności!!!!! coś pięknego, makijaż super Asiu!
    oj musze koniecznie kupić tą paletkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta paletka jest boska:> Szkoda, że u nas w Polsce tak dorgo za nią liczą, bo podobno w UK jest za grosze :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny makijaż :) idealny na dzień! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny makijaż, paletka kusi mnie coraz bardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...