WoleProstoHeader

23 wrz 2011

Panna Joanna maluje - OSS step by step

Dzisiaj dla odmiany post makijażowy, dam Wam dla odmiany odpocząć od moich paznokci :) W dalszym ciągu maltretuję paletkę Oh So Special, uwielbiam te cienie, świetnie się ze sobą blendują, łatwo je rozcierać, mają świetną pigmentację, no po prostu och i ach. Zastanawiam się nad zakupem kolejnej paletki, tylko jeszcze nie wiem jakiej. Może jakieś sugestie?:)

Tym razem się troszkę bardziej wysiliłam i zrobiłam stepa. Nie było to łatwe ponieważ światło (a raczej jego brak) wyjątkowo utrudniało mi robienie zdjęć. Ale mam nadzieję, że mimo wszystko stepik będzie dla Was czytelny.

Makijaż jest trochę mocniejszy niż ostatni, który pokazywałam, ale myślę, że nadal spokojnie będzie się nadawać na dzień. Z kolei osoby, które na co dzień raczej się nie malują, mogą potraktować go jako propozycję makijażu wieczorowego.


 






Potem już tylko tuszujemy rzęsy - ja użyłam tuszu Lash Love z Mary Kay, oraz opcjonalnie możemy zaznaczyć linię wodną czarną kredką - ja to zrobiłam i użyłam w tym celu czarnej kredki żelowej z Avonu.

Gotowy makijaż prezentuje się następująco:

Na dziś to tyle, a jutro...obserwujcie uważnie ponieważ będzie się działo! :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

43 komentarze:

  1. Świetny step. Jasny i czytelny :). Mam pytanie: jakich pędzli używasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż! Na pewno skorzystam ze stepu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie i co najważniejsze świeżo! pomimo szarości i czerni!:) ja nie potrafie sie obchodzić z glitzem ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemny stepik i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż :) wszystko klarownie pokazane :) super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zoila - dziękuję :) pędzle mam trzy na krzyż :P jeden mam z Essence (kulkę), jeden z Rossmanna, jeden z Natury, jeden z H&M, dwustronny do linera z Catrice i jeszcze jakieś, których używam bardzo sporadycznie :) jak widać szału pędzlowego nie mam, używam niefirmowych pędzelków :)

    ilussia - dziękuję bardzo, cieszę się, że się podoba :)

    Majorka - dziękuję :))

    guinessi - dziękuję :) mnie się Glitz baaardzo podoba :) najładniejsza ciemna szarość w moim zbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rina - dziękuję :)

    mini-world - miło mi to czytać, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ą paletkę :) Zakupiłam też AN, ale mimo wszystko OSS to mój faworyt :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba zaczynam żałować, ze wybrałam jednak Au Naturel ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny! dałaś mi propozycję, jak się mogę pomalować moją paletką oss :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stepik. Wypróbuję, choć nie mam tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetn makijaż :) muszę użyć mojej oss :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny dzienniak! Ale właśnie to mnie denerwuje w Oh So Special, że mimo, że nałożyłaś aż 7 cieni i tak zlewają się w jedną masę.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo pasuje do koloru Twojej tęczówki:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny! Elegancki taki :) Ja jeszcze nic ciemnego swoją OSS nie robiłam, ale chyba czas się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny!!! Ja się uwzięłam tylko na te róże i brązy ale ten mi się tak podoba, że pomaluję się tak na jutrzejszy wieczór. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie się prezentuje całość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbaim taki "wyciągany" makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż bardzo piękny! Niesamowicie podoba mi się Twoje oko w nim;)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny i twarzowy makijaż, szczególnie dla niebieskich oczu. Ciekawe połączenia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ze stepu chętnie skorzystam, jeśli będzie ku temu okazja. A wtedy wrzucę efekty u siebie i nie omieszkam wspomnieć, że to Ty podałaś wskazówki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny makijaż!!
    super step!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny. Bardzo pasuje do takiego koloru oczu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Cię w takim wydaniu :) Bardzo fajny step!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna koncóweczka mi cieniami nigdy taka nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  27. Kusisz :) Ja mam au natrel.. i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  28. fajniutki makijaż! czaje się na tą paletkę sleeka i jeszcze na inną, ale też nie wiem jaką ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze :) cieszę się, że stepik się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mogę się doczekać co będzie jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie! Bardzo mi się podoba taki makijaż :).

    OdpowiedzUsuń
  32. kurczę, ja też chcę tak umieć, a mi nic nie wychodzi bo mam dwie lewe ręce ;/ i wyglądam jak straszydło :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow. No takich bajeranckich makijaży to ja jeszcze robić nie potrafię ;) ale paletkę posiadam, zatem jest szansa, że się kiedyś nauczę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Asia!! Jak miło Cię widzieć ! :)
    Makijaż przepiękny :*

    OdpowiedzUsuń
  35. makijaż niesamowicie pasuję do Twojej urody i koloru oczy.;D świetnie jest!:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...