WoleProstoHeader

28 wrz 2011

Lakierowo - każda wariatka ma na paznokciach kwiatka :)

Po raz kolejny moje paznokciowe maziaje - jak się Wam znudzą to dajcie znać :) Tym razem naszło mnie na kwiatki, widziałam ostatnio wzorek zrobiony metodą one stroke w wykonaniu kleopatre, moje kwiatki są oczywiście maksymalnie kulawe, ale proszę weźcie pod uwagę, że to mój pierwszy raz i dodatkowo moje ręce mają to do siebie, że się trzęsą jak wściekłe, zwłaszcza wtedy, gdy chcę nimi wykonać jakąś precyzyjną czynność ;)
Kolorystyka słodko - mdła, ale mniej więcej o taki efekt mi chodziło, miało być delikatnie, słodziaśnie, z daleka paznokcie wyglądały jak takie małe...dzbanki. Nie wiem skąd to skojarzenie, ale jak spojrzałam na pomalowane już paznokcie to była pierwsza rzecz jaka przyszła mi do głowy :)

Jak widzicie skróciłam nieco paznokcie, przy okazji nadałam im bardziej okrągły kształt. Robiły się już za długie jak na moje potrzeby, teraz mam wrażenie, że są takie w sam raz :)

Jako bazowy lakier występuje "Świeżo malowane" z Colour Alike, kwiatki zrobiłam mieszając dwa lakiery - biały do frencza z Avonu oraz różowego z Vipery (seria High life, numer 821). Zielone listki to Essence LE I love Berlin "02 I'm a Berliner". Na to top z Lovely i tyle :)

W najbliższym czasie możecie spodziewać się relacji z pewnego salonu urody, w którym miałam okazję gościć - miejsce jest niesamowite, wystrój strasznie przypadł mi do gustu, nastrój jest  bardzo specyficzny, widać, że ktoś miał na ten lokal pomysł :) Ponadto już wkrótce na TEJ stronie w dziale Wenus, a konkretnie w zakładce Uroda, będziecie mogły przeczytać moje artykuły. Będą to tajniki, triki makijażowe oraz instruktaże czyli makijaże wykonywane krok po kroku". Linkami się będę dzielić na blogu :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

40 komentarzy:

  1. Prześliczne!! Jak ja uwielbiam te Twoje paznokciowe stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. jedno wielkie WOW!!! taaaaak - przeslicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. niecierpek - ufff już sie bałam, że ostatnio przeginam z ilością postów paznokciowych :) dziękuje :)

    MATLEENA make up - dziękuję :)

    unappreciated - dziękuję ślicznie ;)

    Chanel - dziękuję, cieszę się, że się podobają :)

    Leal251 - dziękuję :) starałam się jak mogłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. simply_a_woman - dzięki słonko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie, romantyczne, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga imienniczko :) zazdroszczę zdolności, piękne Ci te pazurki wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tytuł notki :D.
    Kwiatki bardzo ładne- ja bym tak nie pomalowała, pół paznokcia pewnie bym zaciapała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleksnadra - dziękuję ;)

    Friday - dziękuję imienniczce :) czy ja wiem czy pięknie..mogłyby lepiej ale ja mam czasem dwie lewe ręce ;)

    Bella - w sam raz na jesień :P dziękuję :)

    zoila - wystarczy malutki zaokrąglony na końcu pędzelek i ciężko zrobić kwiatkom krzywdę - same wychodzą :) dziękuję, wena twórcza mi się przy tytule włączyła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. SexiChic - dziękuję :)

    vilandre - dziękuję bardzo :)

    Atina - dzięki :))

    Obsession - cieszę się, że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super! ja ostatnio też próbowałam swoich sił w ciapaniu po paznokciach i muszę przyznać, że to wciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki mani, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie Ci wyszło :) podoba mi się choć totalnie nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paula - wszystko wciąga jak się trzeba uczyć :P zwłaszcza malowanie paznokci :D

    Eris - dziękuję :)

    Kokosowa - dziękuję :)

    Lemi - mój też nie do końca, chciałam czegoś nowego spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne! Też sobie takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne, jak na pierwszy raz masz u mnie piątkę z kwiatkiem :)
    efekt delikatny, ale całkiem mi się podoba. ja chyba jednak wolę coś mocniejszego - albo podkład, albo akcent florystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne, takie słodziaśne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spark - dziękuję :))

    Rebellious lady - polecam :D łatwo i szybko :)

    adrianna - dziękuję :D spróbuję pokombinować na ciemno ;)

    Summerxoxo - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne paznokcie, a kolory jak najbardziej przypadly mi do gustu, uwielbiam pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy :) A paznokcie ciekawe, muszę się bliżej przyjrzeć tej metodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początku myślałam, że to naklejki na paznokcie. Wygląda to niesamowicie, przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajny, letni wzorek ;) http://sillvvia-paznokcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne te kwiatki! Nie umiałabym sobie sama takich namalować:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie się bardzo podoba i kwiatki wcale nie wyglądają koślawo. :)
    A kolorystyka jeszcze dodatkowo podbija efekt, pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kwiatki. Moje ręce też się trzęsą jak mam zrobić coś precyzyjnego, strasznie irytujące to jest.

    OdpowiedzUsuń
  25. jejku piękne te paznokcie! po prostu dzieło sztuki :)

    http://kufereklili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...