WoleProstoHeader

11 wrz 2011

Lakierowo - Jesienny Blues

Mimo, że lato na chwilę wróciło (rychło w czas) na moich paznokciach trwa już jesień. I to nie byle jaka! Lekko brązowa, złamana szarością i odrobiną wrzosu, ze srebrnym shimmerem delikatnie migoczącym w równie delikatnych jesiennych promieniach. Jeśli do tego dołożymy konsystencję, która sprawia, że paznokcie właściwie same się malują, trwałość, która może zadziwić to wyjdzie nam po prostu lakier idealny.



Nad czym się tak rozpływam? Nad kolejnym w mojej kolekcji lakierem Colour Alike - tym razem jest to nr 440 czyli znany już pewnie wszystkim "Jesienny Blues". Nigdy nie przepadałam za takimi kolorami (pieszczotliwie nazywanymi przez niektórych kolorem grzybni), jednak gdy pewnego dnia zakupiłam równie znanego "Zulu" z Essence moje nastawienie do grzybiastych kolorów diametralnie się zmieniło. Zulu już jakiś czas temu umarł śmiercią poprzez koszmarne zgęstnienie, więc kiedy będąc na wakacjach zauważyłam na półce w drogerii "Jesiennego Bluesa" nie wahałam się ani chwili.

Tym lakierem się GENIALNIE maluje paznokcie. Wystarczy przyłożyć pędzelek do paznokcia i w jakiś magiczny sposób on sam robi resztę. Z reguły jak maluję paznokcie to poświęcam temu sporo czasu, ponieważ nie cierpię jak mam lakier porozlewany na skórki, krzywo nałożony, że o jakiś smugach i innych takich nawet nie wspomnę. W przypadku "Jesiennego Bluesa" paznokcie mam pomalowane dosłownie w trzy minuty z topem włącznie więc uznaję to za rekord.

Do zadowalającego krycia wystarczają dwie warstwy i tyle też mam na zdjęciach (plus top coat).
Shimmer w tym lakierze jest cudny, widać go tylko w sztucznym świetle lub słońcu.

Trwałość jak to w przypadku Colour Alike świetna - lakier zmyłam po 6 dniach i miałam jeden jedyny odprysk, który był wynikiem mojego gapiostwa :)

Macie już w swojej kolekcji "Jesiennego Bluesa"? A może znacie inne - typowo jesienne lakiery, które mogłybyście polecić?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

18 komentarzy:

  1. Lubię takie grzybki. Piękny kolor. Mój Zulu jeszcze żyje, ale jak zginie to pomyślę nad tym.

    OdpowiedzUsuń
  2. moja koleżanka mówi że to takie trupie kolory, ale mi osobiście bardzo się podobają - doskonałe odcienie na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie takiego koloru szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor. Ja tymczasem uparcie poszukuję odcieni metalicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się prezentuje! Masz bardzo ładne paznokcie, podoba mi się kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolorek na jesień. Jakoś nigdy za takimi nie przepadałam, ale ostatnio się przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne masz pazurki, lakier stonowany i spokojny, bardzo ładnie wygląda i do wielu rzeczy pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się nad nim, ale w końcu wzięłam lakier z serii Q - światło proszę, jest jaśniejszy i ma więcej drobinek.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam tego lakieru, ale nie szkodzi, parę "grzybków" w kolekcji się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! rewelacja, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie takie odcienie, zwlaszcza jesienia albo zima wygladaja bardzo elegancko na pazurkach moim zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. na jesień idealny :)
    ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. Caly czas zastanawiam sie czy chce go chciec:DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień, a shimmer dodaje jeszcze temu grzybkowi smaczku ;)
    U mnie nie ma nigdzie Color Alike :( Może na targach w Gdańsku będą?;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...