WoleProstoHeader

17 sie 2011

Słoneczny makijaż Mary Kay

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Mary Kay paczkę z kosmetykami do przetestowania. Jako, że są to w większości kosmetyki kolorowe (poza dwufazowym płynem do demakijażu) pomyślałam, ze zamiast pokazywać swatche-zaprezentuję makijaż wykonany tylko i wyłącznie tymi kosmetykami.



Czego użyłam? Obszar pod  oczami, koło skrzydełek nosa, brodę oraz środek czoła rozjaśniłam Rozświetlającym Flamastrem do Twarzy Mary Kay w odcieniu numer 1.



Następnie nałożyłam na całą twarz, linie żuchwy i szyję Mineralny Podkład pudrowy Mary Kay w odcieniu "Beige 1". Do aplikacji użyłam Pędzla do Podkładu Mineralnego Mary Kay.


Policzki podkreśliłam Mineralnym Różem do Policzków Mary Kay w odcieniu "Sunny Spice".


Kolejny etap to makijaż oczu. Jako bazy użyłam Rozświetlającego Flamastra do Twarzy-świetnie się sprawdza w tej roli! Wystarczy dosłownie odrobina tego kosmetyku aby rozsmarować cienką warstwę na powiekach. Efekt? Rozjaśniona skóra na powiekach i mega trwałość nałożonych na tak przygotowaną powiekę cieni.
Do samego makijażu użyłam trzech kolorów cieni Mineralnych do Powiek Mary Kay: Rose Mist (czerwona kropka), Sweet Cream (zielona kropka; mat) oraz Espresso (żółta kropka; mat). Odcieniem Espresso podkreśliłam również brwi.

Ostatni etap-rzęsy. Do ich podkreślenia użyłam Tuszu do Rzęs Lash Love od Mary Kay. Wiem, że recenzja ma się pojawić osobno, ale już tutaj zdradzę, że jest to najlepszy tusz ze wszystkich, które w całej swojej "mascarowej przygodzie" miałam okazję używać. Ale więcej o tym innym razem :)


Gotowy makijaż prezentował się następująco:




Przy okazji chciałabym Was poinformować, że "W świecie Panny Joanny" jest już na Facebooku!
Strona istnieje dopiero od wczoraj i wciąż nad nią pracujemy wraz z moim przemiłym pomocnikiem, jednak każdorazowo przy dodaniu nowego wpisu na blogu na fb automatycznie pojawi się o tym informacja więc jeśli komuś wygodniej jest obserwować bloga właśnie w taki sposób (zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszyscy mają blogi)-zapraszam serdecznie :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

34 komentarze:

  1. bardzo łądnie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż godny naśladowania- jest świeży, subtelny i idealnie podkreśla wszystkie zalety urody :)

    Zapraszam serdecznie do mojego pierwszego rozdania- szczegóły na Natural perfect's secret :)

    Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz w nim udział ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten makijaż, choć zmienia moją definicję makijażu "słonecznego". Ciekawy ten flamaster. No i jak zwykle- śliczny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie - lubię makijaże w takiej kolorystyce :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Beauty Wizaz-dziękuję bardzo :)

    Prozerpine-bardzo mi miło, cieszę się, że się podoba :)

    zoila-słoneczny z tego względu, że wyglądam w nim jakbym była opalona, muśnięta słońcem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. PureMorning-ja też-zwłaszcza w upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygladasz ! :) Cudny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i z klasą. Mój ulubiony typ makijażu i ulubiona kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż :) Idealny pomysł z zaznaczaniem obszarów twarzy, które malowałaś danym kosmetykiem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż;) i podoba mi się w jaki sposób teraz pokazujesz kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz - bardzo Ci pasuje taki makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz ,paletka świetna;

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie - świeżo i naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chochlik-dziękuję :)

    KOSMETASIA- dziękować :)) starałam się jak mogłam :)

    majtkirambo-(ten Twój nick :D) ja też czasem mam fazę na takie bardzo neutralne kolory :) oczywiście na zmianę z papuzio-tęczowymi ;)

    Ewu-chciałam zrobić klasycznego stepa ale stwierdziłam, że efekt po nałożeniu korektora czy podkładu na zdjęciach jest słabo widoczny, więc operowałam na zdjeciach gotowego już makijażu, a taki sposób pokazania użycia kosmetyków wydawał mi się w miarę czytelny :)

    Chanel-dziękuję :) ale jednak już trochę czekam aż znowu będę porcelanowo biała :P

    Kathrin Jot-dziękuję :) a pomysł na taką prezentację kosmetyków i ogólnie zdjęć to kwestia oszczędności miejsca :) wydaje mi się, że takie mini-kolaże w miare dobrze zastępują pojedyncze zdjęcia :) cieszę się, że przypadło Ci to do gustu :))

    Rebellious lady-dzięi :) a makijaż bardzo naturalny i neutralny-myślę, że będzie pasować wszystkim :)

    Atina- cienie ładne i bardzo przyjemne w obsłudze :))

    oliiwiki-dziękuję :) paletkę dostałam już gotową ale na szczęście kolory trafiły mi się idealnie w moim guście :)

    princetonxgirl-i tak miało być :) dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ Ty masz bajeczne oczy Panno Joanno ;)
    makijaż piękny, naturalny, świeży, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. goskaaa-na żywo prezentował się trochę żywiej :P ale i tak był dość stonowany :)

    BrightBlonde-dziękuję :)

    Paula-dziękuję słońce :) a oczy...też lubie :) choć zawsze chciałam mieć brązowe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie :) i świetny pomysł na step :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny makijaż, który delikatnie podkreśla Twoją urodę :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny ten makijaż :) jest a wygląda naturalnie i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie podkreśla Twoją urodę i jest idealny jako dzienniak lub np. na eleganckie spotkania w pracy itd., bomba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż świetnie podkreśla Twoją urodę;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny makijaz i fajnie go, bardzo dokladnie opisałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham ten róż :) dostałaś piękny zestaw cieni - ideał do dziennego makeupu, który zresztą pięknie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super makijaż, a instruktaż jaki dokładny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super makijaz:-) bardzo mi sie podoba.
    Swojego czasu namietnie uzywalam podkladu mineralnego z MK, zadowolona z niego bylam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...