WoleProstoHeader

26 sie 2011

Lakierowo - Virtual "Sweet Kiss"

Kolejny lakier, który wrócił ze mną z wakacji :) Tym razem jest to produkt marki Virtual i jeśli się nie mylę dość nowa seria "Street Fashion". Lakier ma numer 83, nazywa się "Sweet Kiss" i jest piękną, soczystą czerwienią.

Na wyjeździe kupiłam dwa kolory z tej serii, pierwszy w mojej kolekcji był kolor fioletowy i byłam tak zadowolona z jakości lakieru, że dokupiłam właśnie ten.I bardzo dobrze zrobiłam, bo na chwilę obecną to jeden z moich ulubionych lakierów.

Kolor to czerwień, w koralowym odcieniu, dość jaskrawa. Lakier ma też cudowny lekki, różowo - złoty shimmer. W słońcu dosyć dobrze go widać, natomiast w cieniu lakier wygląda na kremowy.
Odcień świetnie komponuje się z lekką opalenizną i bardzo dobrze wygląda na paznokciach u stóp.

Pędzelek typowy - nie za szeroki, nie za wąski, wygodny w użyciu. Jedna warstwa kryje naprawdę nieźle, na paznokciach mam dwie i jest to ilość całkowicie wystarczająca. Trwałość również zadowala - lakier trzyma się u mnie około 4-5 dni, potem nie odpryskuje tylko lekko się ściera. Tak samo sprawa wygląda z paznokciami u stóp - tylko tutaj trwałość jest lepsza bo tydzień z górką.

Za lakier zapłaciłam, jeśli dobrze pamiętam, 7,90 zł. Mam nadzieję, że u mnie w mieście też je gdzieś znajdę, bo bardzo się z tymi lakierami polubiłam :)

Zdjęcia!

Zdjęcia polecam oglądać w powiększeniu - wystarczy na nie kliknąć :)

Przy okazji chciałam się pochwalić nowo nawiązaną współpracą! Tym razem ze sklepem internetowym Asian Store. Do testów otrzymałam następujące produkty:
- Lioele Beyond The Solution BBCream 50ml
- Lioele Perfect Essence Mask SET
- Lioele Water Drop BB Cream SPF27 PA++ 5ml
Zabieram się za testowanie, jestem bardzo ciekawa tych produktów, zwłaszcza, że azjatyckie kosmetyki, a zwłaszcza słynne już BB Creamy marzyły mi się od dawna :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

25 komentarzy:

  1. Śliczny ten lakier :)
    I gratuluję współpracy. Ciekawa jestem twoje opinii o kremach BB.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny odcień fajnie wygląda na paznokciach, daj znać czy długo się trzyma:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kinga - też tak sądzę :))

    zoila - dziękuję :) sama jestem ciekawa czy się z BB kremami polubię ;)

    attipi.girl - dałam znać, tzn. napisałam w poście, że około 4-5 dni :) na stopach dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten kolor! Za lakierami z shimmerem nie przepadam, ale tutaj wygląda on bardzo fajnie. Coś czuję, że moja kolekcja lakierów Street Fashion się powiększy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor. lubię takie dwuznaczne czerwienie, pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. April - ten shimmer jest widoczny tylko w słońcu i jest bardzo subtelny :) ja też wolę kremy, ale ten shimmer mi wyjątkowo przypadł do gustu :)

    Let's Talk Beauty - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy kolor! Bardzo podoba mi się jego subtelny shimmer. Świetny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek piekny :) marze o BB kremie ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny kolor! uwielbiam takie;) Gratuluje wspolpracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek jest naprawdę cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rzeczywiscie swietnie sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję współpracy! :)
    co do lakieru... przepiękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękny, zakochałam się; masz bardzo ładne, zadbane pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny lakier :-)
    gratuluję współpracy ;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam lakiery z tej serii, ten kolor też mam i też go bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładniutki kolorek, taki właśnie 'sweetaśny' - w pozytywnym tego słowa znaczeniu :P na pewno rozejrzę si za Nim ;D
    no i gratuluję kolejnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kolor, chyba się na niego skusze :))

    zapraszma do Siebei http://nena-mojekosmetyki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten kolor! :)
    Zazdroszczę i gratuluje współpracy!



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...