WoleProstoHeader

19 sie 2011

Lakierowo - Colour Alike - Świeżo malowane

Odkąd na blogu Siulki KLIK! zobaczyłam lakier z Colour Alike o wdzięcznej nazwie "Świeżo malowane" zapragnęłam natychmiast go mieć. Jako, że dostępność w moim mieście lakierów z Barbry jest raczej średnia (jeden sklep z mocno zawyżonymi cenami) przez jakiś czas szukałam odpowiednika tego koloru wśród innych firm, jednak żaden do tej pory nie wzbudził we mnie takiego zainteresowania jak ten jedyny, oryginalny i niepowtarzalny numer 451.

Prawdę mówiąc moja obsesja na punkcie tego lakieru zdążyła już nieco przygasnąć, ale jakimś cudem znalazłam go zupełnym przypadkiem w miejscowej drogerii w pewnej górskiej miejscowości, w której spędzałam wakacje. Moje zdziwienie było tym większe, że lakiery Colour Alike w tejże drogerii kosztowały dokładnie 8,90 zł. W porównaniu z 14 złotymi, które musiałabym zapłacić w Gliwicach (teoretycznie mogłabym kupić ten lakier przez internet, ale zamawiać jeden lakier...;)) cena wydała mi się bardzo zachęcająca więc nawet się nie zastanawiałam tylko od razu pobiegłam z lakierem do kasy.

Oczywiście od razu musiałam pomalować nim paznokcie (mój chłopak się ze mnie śmiał) i mój zachwyt nad samym kolorem przeszedł w zachwyt ogólnie nad lakierem więc z wakacji wróciłam z czterema lakierami z tej firmy.

Lakier "Świeżo malowane" ma naprawdę cudowny kolor-bardzo jasny błękit, bardzo chłodny, powiedziałbym nawet- lodowy, z delikatnym srebrnym shimmerem. Z daleka te drobinki nie są praktycznie w ogóle widoczne, natomiast w sztucznym świetle i w słońcu lakier pięknie się mieni. Nakładanie raczej bezproblemowe (po tak jasnym kolorze spodziewałam się strasznego smużenia, ale druga warstwa ładnie wszystko wyrównuje), do zadowalającego krycia wystarczą dwie warstwy- ja przed zrobieniem swatchy nałożyłam trzy. 

Lakier wytrzymał mi około 5 dni bez większych uszczerbków, pod koniec zaczęły się lekko ścierać końcówki. Trwałość w związku z tym również zaliczam jako wielki plus.

W najbliższym czasie pokażę Wam pozostałe lakiery Colour Alike, jakie udało mi się zakupić podczas wyjazdu, tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami moich "Świeżo malowanych" paznokci :)


Zdjęcia robione w świetle dziennym, słonecznym i z lampą. Poniżej kilka trochę bardziej "artystycznych" ujęć :)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

31 komentarzy:

  1. Ładny ten rozbielony błękit :).
    Ja poluję na Szarą Migotkę, ale we Wrocławiu nie widziałam żadnych lakierów Color Alike. A płacić za przesyłkę dla jednego lakieru...

    OdpowiedzUsuń
  2. zoila- szarą migotkę też oglądałam, jednak stwierdziłam, że to takie holo, ale nie do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana zostałaś otagowana ;)
    http://pysiapatrysia.blogspot.com/2011/08/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejkuśku, on jest piękny *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję ;)

    wow! cudo! :)
    chyba teraz obsesja pt. "muszę go mieć" przeszła na mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajajaj, naprawdę śliczny. U mnie w mieście zdobycie lakierów CA jest chyba nieosiągalne. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie można kupić lakiery tej firmy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz kształtne pazurki! :) Śliczny, poszukam go u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam lakier w takim kolorze ale jego konsystencja mnie dobija -.-' dlatego ucieszyłam się że pokazujesz ten odcień tylko z innej firmy :D Może niebawem wpadnie w moje ręce..
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, przez tę nazwę "Świeżo malowane" skojarzył mi się z lamperiami u dentysty, do którego kiedyś chodziłam :-D Ale to nie odbiera urody lakierowi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety jestem zbyt malo opalona na takie blade odcienie, ale nie zmienia to faktu ze kolor jest uroczy. Twoje artystyczne zdjecia sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny to mało powiedziane! cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wygląda na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny, uwielbiam lakiery Colour Alike :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest swietny i bardzo ladnie prezentuje sie na Twoich paznokciach ale nie jest to odcien dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor!
    Zostałaś przeze mnie otagowana: http://niczym-motyl.blogspot.com/2011/08/otagowana.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny, szkoda że u mnie nigdzie nie ma barbry :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolorek ;> Od razu mnie zachęcił ten lakier, poszukam go na Allegro, bo u mnie nie ma Barbry ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Daria's makeup - lakiery Colour Alike mozna kupić w niesieciowych drogeriach (przynajmniej tak mi się wydaje) oraz przez strone internetową CA :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wygląda!Kolor ekstra!:) I muszę Ci powiedzieć że masz bardzo ładny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  22. na ile jest podobny do exotic flower?

    OdpowiedzUsuń
  23. adrianna - moim zdaniem podobieństwo jest bardzo małe...Exotic jest ciemniejszy, bardziej nasycony, cieplejszy (o ile niebieski może być ciepły ;)), ten tutaj jest mocno rozbielony, taki bardziej "lodowy" :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...