WoleProstoHeader

8 lip 2011

Yesterdays look-zachód słońca :)

Wczoraj wybraliśmy się ze znajomymi na kręgle (jakimś cudem impreza po kręglach przeciągnęła się do godzin nocnych ;)) i w związku z piękną, słoneczną pogodą, która na chwile do nas wróciła, zachciało mi się kolorowego, słonecznego makijażu. Paletki Sleeka "Sunset" co prawda nie posiadam, ale za to mam całą masę cieni, które umożliwiły mi wykonanie makijażu, poniekąd inspirowanego makijażami stworzonymi za pomocą tej właśnie paletki. Nie pamiętam jakich cieni konkretnie użyłam ponieważ dosyć mocno mieszałam ze sobą to co się dało, ale na pewno wykorzystałam mici: z Coastal Scents "Paradise Blusing Rose" oraz z TKB Trading "Be My Valentine". Oprócz tego przewinął się pomarańczowy, żółty i różowy pigment z allegro, dolną powiekę podkreśliłam kredką z Catrice o numerze 080 "Lucy in The Skies" (jest piękna <3). Na linii wodnej oczywiście cielista kredka Basic, na brwiach kredka tej samej firmy. Na twarzy mieszanka taka jak zawsze-podkład Pharmaceris plus aloesowy żel z FlosLeku, puder fixujący Dermacol, rozświetlacz Essence, róże Pease. Na rzęsach moje ulubione ostatnio połączenie-baza pod maskarę z Delii Onyx i tusz Maybelline "One by One". Na ustach tym razem szminka essence "In the nude"-troszkę słabo ją niestety widać ;)
Zdjęcia niestety robiłam przy słońcu święcącym mi radośnie prosto w okna więc wyszły dosyć słoneczne i ciepłe. Na jednym zdjęciu nawet pięknie odbiła mi się na twarzy firanka, a konkretnie jej cień :)
 


Pozdrawiam słonecznie,
Panna Joanna

26 komentarzy:

  1. przekonałaś mnie. tę paletkę też chcę :) dziękuję za usprawiedliwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne lato uciebie na powiekach. a umnie za oknem burza..,

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, górna powieka wygląda przepięknie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne kolory :) a u mnie tak szaro na niebie... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kręgle!
    A co do makijażu to przepiękny! ; )
    Bardzo podobają mi się kolory! Świetnie się prezentują!
    U mnie też wczoraj było słońce, ale dzisiaj znowu deszcz i burza! MASAKRA!

    Pozdrawiam + dodaję do obserwowanych!
    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Często robię sobie taki makijaż, lubię siebie w tych kolorach, ale używam inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i tak radośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż cudo! Od razu się radośniej robi kiedy za oknem taka zmienna pogoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż :)
    kojarzy mi się z soczystymi brzoskwiniami w sam raz na lato :)
    pozdrawiam! :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    i zapraszam do mnie na ROZDANIE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż. A jak Ci pasuje :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze pięknie :)) Lubię makijaże w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Można się przy tym makijażu rozmarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze śliczny makijaż. Miło patrzeć na Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super, ja ostatnio mam fazę na brzoskwinię ;d aaa i kocham Twój kolor oczu, zresztą już gdzieś na wizażu się zachwycałam :D pokaż je kiedyś z bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. i jeszcze jedno małe pytanie... skąd mogę wziąć tego tłumacza google, żeby mi tłumaczył stronę na różne języki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za wszystkie miłe słowa :))

    Chochlik-pokazę, przynajmniej postaram się pokazać :) tego ggogle tłumacza nie pamiętam jak dodałam...na pewno w projekcie "dodaj gadżet" i "HTML/JAVA Script" i trzeba byłoby tam wkleić jakiś kod, ale jak go wpisuje w komentarz to mi wyskauje, że nie mogę czegoś takiego wpisać, więc zaraz spróbuję Ci na wizażu na priv podesłać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny makijaż ! Zapraszam do mnie http://pieknolandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny makijaż! :) taki w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekny letni(choc nie tylko) makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  21. kojarzy mi się z pięknym zachodem słońca :) śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...